Abdominoplastia

Anonyymi

Hei! Mulle tehdään abdominoplastia parin viikon päästä. Jännittää, mutta olen onnesta mykkyrällå, että nyt pääsen leikkaukseen vallitsevasta tilanteesta huolimatta. Mitä minun tulee ottaa huomioon ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen?
meillä on puolitoistavuotias villi poikalapsi, jännittää hieman, miten pärjään hänen kanssa... isänsä jää ainakin kahdeksi viikoksi kesälomapäiviään viettämään, että pääsen johonkin kuntoon. Kauanko menee toipuessa suurin piirtein ? Mielelläni lukisin kokemuksia ko.leikkauksesta.

9

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hirmu järkevää mennä nyt yhtään mihinkään ”turhaan” toimenpiteeseen..

      • Anonyymi

        Tosi järkevää, eikö ookki? Miekin ei kävin kesäkuun alussa ja voi vitsit kylläpä kannatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi järkevää, eikö ookki? Miekin ei kävin kesäkuun alussa ja voi vitsit kylläpä kannatti.

        Et sitten katsonut viestin kirjoituspäivämäärää. Olin tuohon aikaan juuri perunut plastiikkakirurgisen leikkauksen konsultaatioajan, koska koronan ollessa kovimmillaan, leikkausta ei uskaltanut edes ajatella. Nyt olen harkinnut että tilaisiko uuden ajan.


    • Anonyymi

      Itse kävin samassa toimenpiteessä viime vuonna. Abdominoplastiaa tehdään pieniä ja suuria, itse olin suuressa. Leikkaus oli aikamoinen koettelemus, kesti melkein 5 tuntia. Ensimmäiset 3 vrk kipu oli jäätävä ja seuraavat 2 vkoa kovaa. Itse olin 100% sänkypotilas noin viikon. Aluksi tarvitaan toista aikuista, jotta kodin vuodeosastoelämä onnistuu. Leikkauksen jälkeen täytyy nukkua 1kk selällään ja kulkea 1vko kumarassa. Mutta kun kaikesta selviää, jälkikäteen voi olla tulokseen tosi tyytyväinen. Nyt korona-aikaan kannattaa käyttää kaikkia mahdollisia varotoimia.

    • Anonyymi

      Hei! Kävin Liettuassa joulukussa, tein abdominoplastia ja tällä hetkellä vielä ala vatsa on vähän kova mutta kyllä kaikki on mennyt hyvin. Siellä hinta edullinen.

      • Anonyymi

        Ja kaikki vakuutukset ? olet sielläturisti--eli ei kukaan ja komplikaatiot hoidetaan veromaksojen rahalla


      • Anonyymi

        Mainos


    • Anonyymi

      2-3 kuukautta on epämukava mutta on hyvä likkua koska auttaa paljon. Pian minun leikkauksesta on 6kk ja on mennyt tosi hyvin mutta täytyy vielä odottaa vähän aika

    • Anonyymi

      Mulla tehtiin sama leikkaus kunnan puolella kesäkuun alussa. Nyt muutama viikko leikkauksesta ja alkanut vihdoin helpottaa kivut ja liikkuminen. Eka viikko tosiaan oli tuskainen kipujen nukkumisen selkäkipujen takia. Nyt pystyn kävelemään ja tekemään normaaleja asioita ja hoitamaan myöskin pieniä lapsiani kotona. Kuumuus on aina miinus koska tän korsetin kanssa ei ole kauheen kivaa. Tikit otettiin navasta 2vko jälkeen loput sulaa itestään kai 4vko sisällä. 2 viikkoa pitäs ottaa viel iisisti sit saa olla vapaammin koska 4vkp sanott8in ainaki minulle että ei saisi olla ilman korsettia eikä tehdä mitään ylimääräistä. Seksi jännittää miten onnistuu kun on alavatsa suht kipeä vielä ja ja vatsalihaksia on ommelu yhteen ja mies kaipaa läheisyyttä mut uskon et sekin on jo salittua. Korona ajan takia ei tarvitse aikaa siirtää kaikki menee kyl silti hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe