Iloista, muistorikasta kevään aikaa

Anonyymi

Aurinkoista Vappua !

Mennyttä aikaa muistelen niin mielelläni...ainakin vappuna...….näiden sävelien soidessa...silloin kun olin nuori, mielessäni säilyy tuo ihana nuoruus aika!

https://www.youtube.com/watch?v=4cyUtpuH6KM

t. Lorena

46

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä et kirjoita Noja-tuoliin tai et ainakaan nimimerkkiäsi käyttäen. Oletko sellainen oman tiesi kulkija? Vilkaisin hieman arkistoa, löysin ristiriitaisia kommentteja persoonastasi.
      Kerro itsestäsi, olisi kiva tietää jotain sinusta, olet mielenkiintoinen, yksinäinen susiko?.

• Anonyymi

Herkimmät nuoruudenmuistot nousee jokaisella mieleen toukokuun tullessa,.. suloisuudessaan, ja myös - runoilijan sanoin:
        "koskee kun nuput aukeaa"!

Heikki Kahilan muistelmia kuuntelin eilen nauraen, miten kansa villiintyi uutislukijastaan niin, että naisväen kirjeiden tulva lähes häiritsi alku-uraansa. Sympaattisen oloisena uutislukijana muistan Kahilan, mutta huipulla ollessaan tunnistin tutut tv: kasvot kadulla ohittaessani. Siinähän lyhytkokoinen Kahila ihmisvilinässä hymyilevänä liikkui.
        Mielenkiintoisempaa oli kuvaus lapsuuden kotikaupundistaan Varkaudesta, jota kuuntelikin jo mielellään, haastateltavan vapautuessa muisteloissaan. On nuo suurten tehdasyhdyskuntien/sukujen työllistämät kaupunkimiljöt, muovanneet kouluineen ja asukkaineen Varkaudenkin kaupunkikuvaa.
        Monia kanaviakin kuljetuksiin on muovanneet kaupunkinäkymää,..mistähän historiallisesta tapahtumasta sitten kaupungin jännä nimi on jäänne, siitä saattaisi Skillan tietääkin paikkakuntalaisena, ehkäpä hänkin liiteli iloisena Kahilan kertomissa tanssi-iltojen sykkeessä 😊))

PS. Minäkin odotan Loreenan nautittavan sujuvaa tapaa kertoa,,..harvemmin kuuleekaan hauskoja huumorin sävyttämiä tyttötapaamisia!

sini-sirkku

• Anonyymi kirjoitti:

Herkimmät nuoruudenmuistot nousee jokaisella mieleen toukokuun tullessa,.. suloisuudessaan, ja myös - runoilijan sanoin:
        "koskee kun nuput aukeaa"!

Heikki Kahilan muistelmia kuuntelin eilen nauraen, miten kansa villiintyi uutislukijastaan niin, että naisväen kirjeiden tulva lähes häiritsi alku-uraansa. Sympaattisen oloisena uutislukijana muistan Kahilan, mutta huipulla ollessaan tunnistin tutut tv: kasvot kadulla ohittaessani. Siinähän lyhytkokoinen Kahila ihmisvilinässä hymyilevänä liikkui.
        Mielenkiintoisempaa oli kuvaus lapsuuden kotikaupundistaan Varkaudesta, jota kuuntelikin jo mielellään, haastateltavan vapautuessa muisteloissaan. On nuo suurten tehdasyhdyskuntien/sukujen työllistämät kaupunkimiljöt, muovanneet kouluineen ja asukkaineen Varkaudenkin kaupunkikuvaa.
        Monia kanaviakin kuljetuksiin on muovanneet kaupunkinäkymää,..mistähän historiallisesta tapahtumasta sitten kaupungin jännä nimi on jäänne, siitä saattaisi Skillan tietääkin paikkakuntalaisena, ehkäpä hänkin liiteli iloisena Kahilan kertomissa tanssi-iltojen sykkeessä 😊))

PS. Minäkin odotan Loreenan nautittavan sujuvaa tapaa kertoa,,..harvemmin kuuleekaan hauskoja huumorin sävyttämiä tyttötapaamisia!

sini-sirkku

Sini-sirkku, ikäväkseni en osaa kertoa tuon nimen alkuun saamisesta mitään, ei taida löytyä mistään, ei ainakaan minun silmiin ole sattunut.
        Kahilan muistan hyvin, vaikka en nyt tuttavaksi itseäni luokittakaan, mutta samoissa nuorten ympyröissä kumminkin pyörittiin ja lähekkäin asuttiin.

Rehellinen Varkaus kuitenkin on;)

• Anonyymi
        SkillaN kirjoitti:

Sini-sirkku, ikäväkseni en osaa kertoa tuon nimen alkuun saamisesta mitään, ei taida löytyä mistään, ei ainakaan minun silmiin ole sattunut.
        Kahilan muistan hyvin, vaikka en nyt tuttavaksi itseäni luokittakaan, mutta samoissa nuorten ympyröissä kumminkin pyörittiin ja lähekkäin asuttiin.

Rehellinen Varkaus kuitenkin on;)

Niin, eihän nimi nyt kaupunkiakaan voi pahentaa.
        Oiskohan aikanaan joku maakunnan suurmetsänomistaja harmistunut tulenpalavasti Ahlström'ille: "että ostattikin niin alihintaan meijän puut, että suoranainen varkaushan tuollainen on ja,... pysyy 😂)) !

• Anonyymi

Lorena on ollut suomi24 alusta asti kantava voima, tosin eri nimimerkillä. Ei hänessä muut mitää ristiriitaisuuksia näe. Päinvastoin reilu ja suorasanainen persoona , selkeitä yhteiskunnallisia kannanottoja . Tuskin yksinäinen susikaan. On kertonut lämpimästi suvustaan, lapsistaan ja lastenlapsistaan ja sosiaalisista ympyröistään ja kulttuuririennoistaan ja matkoistaan mukavan ystäväporukan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lorena on ollut suomi24 alusta asti kantava voima, tosin eri nimimerkillä. Ei hänessä muut mitää ristiriitaisuuksia näe. Päinvastoin reilu ja suorasanainen persoona , selkeitä yhteiskunnallisia kannanottoja . Tuskin yksinäinen susikaan. On kertonut lämpimästi suvustaan, lapsistaan ja lastenlapsistaan ja sosiaalisista ympyröistään ja kulttuuririennoistaan ja matkoistaan mukavan ystäväporukan kanssa.

Lorenaa
        05.05.2017 12:50

Vastaus tämäkin kun kerran kyselet. Nikkejä on ollut ja mennyt pitkän ajan saatossa. Vaihdan nikkiä kun huomaan tulleeni panetelluksi, tai yhteistä säveltä ei kiistapuolelta löydy.
        Olenko tai olen hieman itsekäs. Riitasoinnut ovat olleita ja menneitä. Aina ei ole laastari auttanut. Olen turvautunut isä-papan ohjeeseen "Heikoille pitää antaa anteeksi ja oikein heikoille monta kertaa."
        Julkaisen nyt piilonikkini ettei kenenkään tarvitse arvailla:
        Alussa oli Helena,sitten Kirsikka, Reetta, Lorenaa.(aikajärjestys se olla pitää).

Ajanvietettä palstailu on musa ja map viihteen ryydittämänä. Siksi sitä on tullut roikuttua jo edellisen vuosikymmen alkupuolelta saakka.
        Hyviä nettituttavuuksia on vuosien varrella tullut vaikka livenä en ole kohdannut ketään.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko Lorena?

• Anonyymi

Tämän löysin googlesta

"1526 Varkaus-nimien tila siirtyi silloisen maan mahtimiehen Erik Flemingin omistukseen. Nimi on alkujaan lappalaisten kieltä:VYÖRKÄ. Ja jos vähääkään historiaan uskoo tuo hieno sana tarkoittaa kätköpaikkaa."

• Anonyymi

Aika ihanaa,..ihan historian havinaa! No jaa,.. maamme silmänkantamattomien itäisten metsäseutujen ihania piilopirttejä, karjoineen,... elää, ja olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika ihanaa,..ihan historian havinaa! No jaa,.. maamme silmänkantamattomien itäisten metsäseutujen ihania piilopirttejä, karjoineen,... elää, ja olla.

Mahtimies Fleming'eistä viis,..on jokin muistikuva historiasta ( filmistä )lukeneeni, ilkeästä Flemingistä,.. kulkeva tarina,..

Mutta uskonpa metsäaukioilla vieläkin joskus kajahtavan paimenpoikien kaunis laulu

https://www.youtube.com/watch?v=N65N89jezXU

• Anonyymi
        sini-sirkku kirjoitti:

Mahtimies Fleming'eistä viis,..on jokin muistikuva historiasta ( filmistä )lukeneeni, ilkeästä Flemingistä,.. kulkeva tarina,..

Mutta uskonpa metsäaukioilla vieläkin joskus kajahtavan paimenpoikien kaunis laulu

https://www.youtube.com/watch?v=N65N89jezXU

Toivottavasti voimme kaikki linkin avattuamme, kuunnella, muistella, toivoa, kulkea avoimin mielin tietä, joka olisi hyvä tie kulkea.
        Alla oleva kansainvälinen KVARTETTI niin hyvin kuvaa sulosoinnuin kulkua elämän teillä.

https://www.youtube.com/watch?v=B3BSorDMZgY

Aurinkoisia kevätpäiviä,
        t. L

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti voimme kaikki linkin avattuamme, kuunnella, muistella, toivoa, kulkea avoimin mielin tietä, joka olisi hyvä tie kulkea.
        Alla oleva kansainvälinen KVARTETTI niin hyvin kuvaa sulosoinnuin kulkua elämän teillä.

Aurinkoisia kevätpäiviä,
        t. L

Juu,u Cornelius Vreeswik hollantilainen muistaakseni naapurimaasta, laulaa toukokuun aurinkoisesta päivästä kivasti.

https://www.youtube.com/watch?v=2XrU5XuEtss

• Anonyymi kirjoitti:

Aurinkoisia kevätpäiviä,
        t. L

Täällähän sinä, esitin sinulle kysymyksiä tuolla ylempänä, aijotko vastata vai ohitatko?

• Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

Täällähän sinä, esitin sinulle kysymyksiä tuolla ylempänä, aijotko vastata vai ohitatko?

No mutta, vastasihan Lorenaa, ensin Helena sitten Kirsikka ect,..lue ja tajua! Monet kerrat kysyttyihin, voi käyttää kopioita.
        Minun tullessa 2009, oli Reetta meneillään,.. koin reilun järki-ihmisen, jossa ilmeisesti tunnistin alkuajan romanttisen Helenankin.

sini-sirkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta, vastasihan Lorenaa, ensin Helena sitten Kirsikka ect,..lue ja tajua! Monet kerrat kysyttyihin, voi käyttää kopioita.
        Minun tullessa 2009, oli Reetta meneillään,.. koin reilun järki-ihmisen, jossa ilmeisesti tunnistin alkuajan romanttisen Helenankin.

sini-sirkku

Tottahan lukiessani arkistoja huomasin, että teillä on sähköpostiyhteyksiä keskenänne, Joten puolustatte toisianne, mutta, että en tajua, kuten kirjoitit, en todellakaan tajua milloin lorena vastasi minulle?

KK.

• Anonyymi kirjoitti:

Tottahan lukiessani arkistoja huomasin, että teillä on sähköpostiyhteyksiä keskenänne, Joten puolustatte toisianne, mutta, että en tajua, kuten kirjoitit, en todellakaan tajua milloin lorena vastasi minulle?

KK.

Voihan Sinua KK nyt, en minä tunne Loreenaa palstan ulkopuolelta, enkä harrasta täällä S-24 sähköposteja, mistä moiset syyttävät epäluulot ?

Loreena vastasi selventävällä viestillä vuodelta 2017 klo 12.50 ymmärrät tai et 😊))

öitä!

• Anonyymi
        sini-sirkku kirjoitti:

Voihan Sinua KK nyt, en minä tunne Loreenaa palstan ulkopuolelta, enkä harrasta täällä S-24 sähköposteja, mistä moiset syyttävät epäluulot ?

Loreena vastasi selventävällä viestillä vuodelta 2017 klo 12.50 ymmärrät tai et 😊))

öitä!

Ei se ollut lorenan viesti vaan arkistosta löytämäni, kopasin kepillä jäätä.

Rehellisyys, no, mitä se itse kullekin merkitsee.

Yötä, Korppis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ollut lorenan viesti vaan arkistosta löytämäni, kopasin kepillä jäätä.

Rehellisyys, no, mitä se itse kullekin merkitsee.

Yötä, Korppis

"Lorenaa
        05.05.2017 12:50"

Tämän siis löysit sieltä arkistoistasi, mutta et usko, että tämä Loreena= haluaa olla nyt vain L, jonka me vakkarit tunnemme, mutta sinä haluat olla taas ruotimassa hänenkin elämäänsä. Olihan aloituksessakin hänen nimensä, vai etkö lue niitä loppuun?

Voi zeezus, että voit olla tyhmä utelujesi kanssa;
        "Kerro itsestäsi, olisi kiva tietää jotain sinusta, olet mielenkiintoinen, yksinäinen susiko?."

Tänäänkin (sun.)jo kerrot, että et koskaan puutu kenenkään yksityisiin asioihin, vaan kerrot vain itsestäsi, mukamas? Miksi sinua nyt kiinostaakin Loreenan "mielenmaisemat?

Viisaasti teksi, kun ei sinulle vastaisi koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KK.

Hel---n kyylä tonkii arkistoja jotta saisi kränää kirjoittajien välille. Kyllä se on tosin ennekin käynyt selväksi, miten tyhjää on tuon live elämä, kun palstoilla pitää tonkia ja kehitellä riitoja. 50, 60, 70 ja nyt palsta 80 menossa sorkkimisessa . Se on niin kateellinen kun jotkut voi olla ihan vaan palstatuttuja ja palstaystäviä, sillä tavalla pitää toisistaan ja keskustella palstalla . Ei siinä tarvita mitään sposteja tai faceja eikä kiljun lipityksiä mökillä. Joillakin on mielenkiintoista sopuisaa kerrottavaa ja tekevät sen itseään eturiviin nostamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hel---n kyylä tonkii arkistoja jotta saisi kränää kirjoittajien välille. Kyllä se on tosin ennekin käynyt selväksi, miten tyhjää on tuon live elämä, kun palstoilla pitää tonkia ja kehitellä riitoja. 50, 60, 70 ja nyt palsta 80 menossa sorkkimisessa . Se on niin kateellinen kun jotkut voi olla ihan vaan palstatuttuja ja palstaystäviä, sillä tavalla pitää toisistaan ja keskustella palstalla . Ei siinä tarvita mitään sposteja tai faceja eikä kiljun lipityksiä mökillä. Joillakin on mielenkiintoista sopuisaa kerrottavaa ja tekevät sen itseään eturiviin nostamatta.

ootta te sakkia

nauraahan teille jo viron-susiki,,,
        jokainen luulee olevansa tavallista parempi ihmiseksi hah,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinkoisia kevätpäiviä,
        t. L

Aika hyvä sopuisuuden vertaus, jopa eri äänialojen, kansallisuuksien ja on tuiki tarpeen yksilöiden ja yhteisöjenkin kesken.

Vaan onhan Diandralla mahtavat purj,...ja palkeet!

https://www.youtube.com/watch?v=1EIaQgL_M-I

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Lorenaa
        05.05.2017 12:50"

Tämän siis löysit sieltä arkistoistasi, mutta et usko, että tämä Loreena= haluaa olla nyt vain L, jonka me vakkarit tunnemme, mutta sinä haluat olla taas ruotimassa hänenkin elämäänsä. Olihan aloituksessakin hänen nimensä, vai etkö lue niitä loppuun?

Voi zeezus, että voit olla tyhmä utelujesi kanssa;
        "Kerro itsestäsi, olisi kiva tietää jotain sinusta, olet mielenkiintoinen, yksinäinen susiko?."

Tänäänkin (sun.)jo kerrot, että et koskaan puutu kenenkään yksityisiin asioihin, vaan kerrot vain itsestäsi, mukamas? Miksi sinua nyt kiinostaakin Loreenan "mielenmaisemat?

Viisaasti teksi, kun ei sinulle vastaisi koskaan.

Korppis on itse käyttänyt Lorena -nimimerkkiä vedättäessään aloitustaan 60 palstalla. Joku huomasi sen ja korppis tunnusti silloin niin tehneensä. Taisi samassa yhteydessä kertoneensa käyttäneensä ajoittain myös miehen nimimerkkiä.p

• Tämähän kääntyi minua vastaan. No, ei mitään uutta. Saan lukea näitä tuhansia kertoja toistettuja viestejä kuinka minä, minä ja minä taas.

No, en vaatinut vastausta olin vain kiinnostunut minulle uudesta persoonasta.

• Anonyymi

Pysy Skillanin ketjussa hänhän sinut toivotti tervetulleeksi muualla sinua ei kaivata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy Skillanin ketjussa hänhän sinut toivotti tervetulleeksi muualla sinua ei kaivata.

Runoni keväästä poistettiin minulle tuntemattomasta syystä, koska se ei mielestäni loukannut ketään, eikä se mielestäni ole kaksimielinen tai suorastaan rivo,
        Siksi en käsitä, miksi ylläpito ole pannannut sinua syystä, vaikka kirjoituksesi täyttävät usein
        kielletyisiksi mainitut tavat.
        Mielestäni ylläpidon pitäisi huomioida, että nyt viestejä ei voi lähettää nuorisokahvioista, vaan yksilöllisellä ip-osoitteella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runoni keväästä poistettiin minulle tuntemattomasta syystä, koska se ei mielestäni loukannut ketään, eikä se mielestäni ole kaksimielinen tai suorastaan rivo,
        Siksi en käsitä, miksi ylläpito ole pannannut sinua syystä, vaikka kirjoituksesi täyttävät usein
        kielletyisiksi mainitut tavat.
        Mielestäni ylläpidon pitäisi huomioida, että nyt viestejä ei voi lähettää nuorisokahvioista, vaan yksilöllisellä ip-osoitteella

tänään 09.05

Hyi kamalaa, mikä paha riitojenlevittäjä taas saastuttaa 80 palstaa vihallaan?
        Järkihän tuosta jo puuttuu kokonaan!

• Anonyymi

"Pysy Skillanin ketjussa hänhän sinut toivotti tervetulleeksi muualla sinua ei kaivata."

Toivottavasti pysyy poi sieltä, koska sekin ketju hiljeni heti "korpinraakkumiseen", josta SkillaN hieman oli pahoillaan, kun ei ollut kirjoituksia enempää, mutta ei halua ymmärtää, mistä moinen johtuu?

Tuokin Loreenan nimmarin utelu osoitti hänestä juuri hänen luonteensa, kuinka on pakko kaivella jokaikisien "synnyt ja syvät", mukamas kiinnostuneena hänen oloistaan? Voi "pyhä Sylvi", hänen kaksinaamaisuuttaan?

Minä toivoisin hänet "huisin nevadaan " Noja-tuolista ja palaamaan ikäistensä pariin, tuonne Paloman juttuihin, joissa se "samanhenkisyys" kukoistaa.

• Kannattaisi näin luppoaikoina lukea arkistoja. Minulle on avautunut uusia näköaloja henkilösuhteista ja nimimerkeistä entisten plus 70-palstalaisten ketjuista. Loreena herätti ristiriitoja kirjoittajien kesken. Kristiina ja Lorena pitivät sähköpostin välityksellä yhteyttä .
        Joten ei ole vaikea etsiä syy yhteyksiä " kymmenille" vastustajilleni.

Korpin raakkuminen ei muuten ole yhdyssana.

Arvostan skillania suuresti, olen hyväksytty Noja-tuoliketjun kirjoittajaksi. Siellä on myös muita kirjoittajia, jotka ovat minut hyväksyneet, mutta luonnollisesti joukossa on niitäkin jotka eivät.

Lorena kiinnostaa juuri sen takia mitä otaksuit, ei luotettavana, sillä hän elää pääosin puskassa.
        Hän tykkää musiikkilinkeistä. Aikoinaan plus 60-palstalla kirjoitti nimimerkki Jytymamma, joka tykkäsi musiikkilinkeistä. En ollut väleissä hänen kanssaan, mutta samanhenkisyyttähän ei välttämättä pysty virtuaalisesti saavuttamaan.

Lopuksi, et ole kykenevä ajamaan ketään pois avoimilta keskustelupalstoilta. Yrittäähän nimimerkki Leskikin plus 60-palstalla pitää hajurajoja ikäihmisten kesken, hyppien kuitenkin itse rajojen yli.

Pidetään turvavälit, pysy etällä minusta.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Kannattaisi näin luppoaikoina lukea arkistoja. Minulle on avautunut uusia näköaloja henkilösuhteista ja nimimerkeistä entisten plus 70-palstalaisten ketjuista. Loreena herätti ristiriitoja kirjoittajien kesken. Kristiina ja Lorena pitivät sähköpostin välityksellä yhteyttä .
        Joten ei ole vaikea etsiä syy yhteyksiä " kymmenille" vastustajilleni.

Korpin raakkuminen ei muuten ole yhdyssana.

Arvostan skillania suuresti, olen hyväksytty Noja-tuoliketjun kirjoittajaksi. Siellä on myös muita kirjoittajia, jotka ovat minut hyväksyneet, mutta luonnollisesti joukossa on niitäkin jotka eivät.

Lorena kiinnostaa juuri sen takia mitä otaksuit, ei luotettavana, sillä hän elää pääosin puskassa.
        Hän tykkää musiikkilinkeistä. Aikoinaan plus 60-palstalla kirjoitti nimimerkki Jytymamma, joka tykkäsi musiikkilinkeistä. En ollut väleissä hänen kanssaan, mutta samanhenkisyyttähän ei välttämättä pysty virtuaalisesti saavuttamaan.

Lopuksi, et ole kykenevä ajamaan ketään pois avoimilta keskustelupalstoilta. Yrittäähän nimimerkki Leskikin plus 60-palstalla pitää hajurajoja ikäihmisten kesken, hyppien kuitenkin itse rajojen yli.

Pidetään turvavälit, pysy etällä minusta.

Paljon on vettä virrannut jokisissa maisemissa, Milloin on tyrskyjä, myrskyjä, aallokoissa kylpeviä pienempiä sekä suurempia vesiä. Sellainenhan tässä itse kunkin mieli toisinaan on,...…….." kuin kauniin sininen ääretön avaruus!!!!!?"
        .
        Myönnän olevani aika pirskahtelevakin luonteeltani. Vanhemmiten tuo vika ei ole nuortunut, tosin huomaan olevani ymmärtäväisempi monien asioiden suhteen, malliin jokainen pitäköön oman mielipiteensä.
        Onpa niitä ylilyöntejäkin tullut palstalle naputeltua-------myönnän------en kuitenkaan ole halunnut loukata ketään, puolensa on jokaisen pidettävä tarvittaessa.

Muistelen usein Senòra Lyyliä, jopa etsin koneelta hänen juttuja. Hän oli vertaansa vailla oleva elämän matkaaja, moninainen, tapahtumarikas, on ollut hänellä elämä kaiken aikaa.

Sanonta "vika vanhetessa nuortuu", sitä taltuttaessa käyn toisinaan kylpylöissä saamassa uutta puhtia päiviin monella tavalla. Viikko vierähtää niin ettei huomaakaan. Kunhan tuo pahkeisen Korona lopettaa reihumisen tällä Telluksella, kyllä matkaan tahdon lähteä.

Voidaan hyvin---paremmin kuin muut. Kaikille palstalaisille aurinkoisia päiviä sekä niitä kuutamoisia kesäisiä öitä!
        t. Lorena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon on vettä virrannut jokisissa maisemissa, Milloin on tyrskyjä, myrskyjä, aallokoissa kylpeviä pienempiä sekä suurempia vesiä. Sellainenhan tässä itse kunkin mieli toisinaan on,...…….." kuin kauniin sininen ääretön avaruus!!!!!?"
        .
        Myönnän olevani aika pirskahtelevakin luonteeltani. Vanhemmiten tuo vika ei ole nuortunut, tosin huomaan olevani ymmärtäväisempi monien asioiden suhteen, malliin jokainen pitäköön oman mielipiteensä.
        Onpa niitä ylilyöntejäkin tullut palstalle naputeltua-------myönnän------en kuitenkaan ole halunnut loukata ketään, puolensa on jokaisen pidettävä tarvittaessa.

Muistelen usein Senòra Lyyliä, jopa etsin koneelta hänen juttuja. Hän oli vertaansa vailla oleva elämän matkaaja, moninainen, tapahtumarikas, on ollut hänellä elämä kaiken aikaa.

Sanonta "vika vanhetessa nuortuu", sitä taltuttaessa käyn toisinaan kylpylöissä saamassa uutta puhtia päiviin monella tavalla. Viikko vierähtää niin ettei huomaakaan. Kunhan tuo pahkeisen Korona lopettaa reihumisen tällä Telluksella, kyllä matkaan tahdon lähteä.

Voidaan hyvin---paremmin kuin muut. Kaikille palstalaisille aurinkoisia päiviä sekä niitä kuutamoisia kesäisiä öitä!
        t. Lorena

On ollut nautinto tavata täällä jälleen tuo ihastuttava Lorena!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.

t. Lorena

Lorena, miten kiva että tulit, on ollut mieluista lukea sinun viestejäsi.

.

• Anonyymi kirjoitti:

.

t. Lorena

Vae semmoinen tappaus oot ; )

Kukapa sitä pahansuopa haluaisi olla en minä ainakaan, mutta vastarinta henkilöäni kohtaan istuu sitkeässä. En jaksaisi moista painolastia syömmeeni ottaa, että tuntematonta nimimerkkiä vihaisin. Huumorilla pääsääntöisesti menen.

Liekö vastarinta nimimerkkejäni kohtaan lähtöisin niiltä ajoilta kun juuri kuuskymppisiin tulleena uskaltauduin kirjoittamaan plus 70-palstalle iloisesta perhetapahtumasta korvessa.

Arka oli aihe, 79-vuotias korven tervaskanto tuli jälleen isäksi. Toisen syvän halveksinnan sai nimimerkkini korpikirjailija. Kuinka ihmeessä uskalsin nousta Ilmari Kiannon kirjallisen tuotannon tasolle. No, eihän siihen uskallusta tarvittu, vapaa nimimerkki rekisterissä ja meni heti läpi.

No, emme kai voi sille mitään, että iloiset luontomme ja elämän kunnioitus ovat kantavat voimamme.

Tietenkin pikkuruinen pirupaha joskus ottaa vallan ja tykkää heiluttella rillit huurussa olevien katiskoita, näillä nennään.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Vae semmoinen tappaus oot ; )

Kukapa sitä pahansuopa haluaisi olla en minä ainakaan, mutta vastarinta henkilöäni kohtaan istuu sitkeässä. En jaksaisi moista painolastia syömmeeni ottaa, että tuntematonta nimimerkkiä vihaisin. Huumorilla pääsääntöisesti menen.

Liekö vastarinta nimimerkkejäni kohtaan lähtöisin niiltä ajoilta kun juuri kuuskymppisiin tulleena uskaltauduin kirjoittamaan plus 70-palstalle iloisesta perhetapahtumasta korvessa.

Arka oli aihe, 79-vuotias korven tervaskanto tuli jälleen isäksi. Toisen syvän halveksinnan sai nimimerkkini korpikirjailija. Kuinka ihmeessä uskalsin nousta Ilmari Kiannon kirjallisen tuotannon tasolle. No, eihän siihen uskallusta tarvittu, vapaa nimimerkki rekisterissä ja meni heti läpi.

No, emme kai voi sille mitään, että iloiset luontomme ja elämän kunnioitus ovat kantavat voimamme.

Tietenkin pikkuruinen pirupaha joskus ottaa vallan ja tykkää heiluttella rillit huurussa olevien katiskoita, näillä nennään.

Jopa onkin somaa, että korppis ja loreena on löytäneet toisensa. Ovat niin elämää kunnioittavia korppiksen mielestä, mitä se mahtaa tarkoittaa ? Elämän kunnioitus on sentään ihmiskunnan perusasia, ei jonkun itsellen omima kehu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa onkin somaa, että korppis ja loreena on löytäneet toisensa. Ovat niin elämää kunnioittavia korppiksen mielestä, mitä se mahtaa tarkoittaa ? Elämän kunnioitus on sentään ihmiskunnan perusasia, ei jonkun itsellen omima kehu.

07:27

Jaahas, nythän löytyy sinulle ja monelle muullekin, elämän kunnioitusta etsivälle, paljon täydentävää etäopetusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

07:27

Jaahas, nythän löytyy sinulle ja monelle muullekin, elämän kunnioitusta etsivälle, paljon täydentävää etäopetusta!

Tuossa on opetetaan sitä , että pitää isäksi tulla vielä melkein 80-vuotiaana. Siinä ei paljon ajatella lapsen oikeuksia , kun isä on jo isoisoisän ikäluokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on opetetaan sitä , että pitää isäksi tulla vielä melkein 80-vuotiaana. Siinä ei paljon ajatella lapsen oikeuksia , kun isä on jo isoisoisän ikäluokkaa.

Isoisän isän ikäluokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lorena, miten kiva että tulit, on ollut mieluista lukea sinun viestejäsi.

.

Viesti klo 9:37 on ilman nikkiäni, terveisiä sinulle Miaelinalta. En ole rekisteröitynyt, sillä ajattelin pistäytyväni niin harvoin ja aina viipuväni 2 minuuttia, ja melkein niin on käynytkin. :)

.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoijoi, viimeistään nyt on hyvä ajatusmaailman kevätsiivousta jatkaa, eritoten vanhoista romppeista päästävä eroon, huh, hei nyt klasit auki ja kunnon läpiveto!
        laulelee mennessään....

" Kevättuuli se mulle niin hauskasti,
        joka puuta ja pensasta soittaa "...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isoisän isän ikäluokkaa.

Se on sama kuin isoisoisä. Tosin monet on isoukkeja ja isomummoja jo 60-70 välillä. Ei sellaisille enää voi antaa lastenkasvatusta. Adoptioonkin on 40 vuoden ikäraja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sama kuin isoisoisä. Tosin monet on isoukkeja ja isomummoja jo 60-70 välillä. Ei sellaisille enää voi antaa lastenkasvatusta. Adoptioonkin on 40 vuoden ikäraja.

Heh ja huh, vanhoja arkistokeskusteluiden jäänteitä jauhavat jumiutuneina,,,kuin täit tervassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh ja huh, vanhoja arkistokeskusteluiden jäänteitä jauhavat jumiutuneina,,,kuin täit tervassa.

Ketkä jauhavat ? Kyllä se oli korppis kun tonkii arkistoja ja utelee lorenalta tämän tietoja. Samalla juoruaa muistakin arkiston asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä jauhavat ? Kyllä se oli korppis kun tonkii arkistoja ja utelee lorenalta tämän tietoja. Samalla juoruaa muistakin arkiston asioista.

Arkistoja penkoessa täytyy muistaa myös välillä vaihtaa kuiva Tena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos päivän naurusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tena tuntuu olevan kommentoijille tuttu tuote. Mikäpä hänessä, mutta muistakaa vaihtaa usein, että ette ala haisemaan pisulle.

• Anonyymi

kaikkia se alotuksentekijä toivottaaki, hah hah haaaa,

ei ole mitään iloista muistettavaa
      mustan synkän korona piven alla,

huonosti voidaan,
      tänäänki huippasi pahasti,

tulis se korona ja taapaisi äkkiä vanhan kitumasta,
      ei jaksa näytellä iloista ja hyväkuntoista kun ei ole,,,

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe