Moi, asiaa pillereistä ja niiden aiheuttamista ongelmista...
Mä oon käyttäny yaz-merkkisiä pillereitä pian 2 vuotta ja viimeisen puolen vuoden ajan on ollut outoja oireita. Esim tiettyinä kuukausina tyhjennysvuoto on pari tippaa ilman kipuja ja tiettynä kuukausina rinnat kipeytyy puolessa välissä laattaa (tuo oli minulle tavallisin pms-oire ennen ehkäisyn käytön aloittamista.) Ja tyhjennysvuoto kestää 3-5 päivää suht runsaana, kipuineen.
Nyt 2,5 viikkoa sitten laatan viimeisellä viikolla tapahtui outoja, sain päivän ajaksi kylkipiston, joka tuntui aivan ovulaatiokivulta, ihmettelin, mutta annoin olla kun se loppui. Tyhjennysvuoto tuli normaalina ajankohtanaan (tässä kuussa runsas.) No, tasan 2 viikkoa tän "ovulaatiokivun" jälkeen alkoi verinen vuoto, ei valu niinkuin menkat, vertaisin ehkä valkovuotoon runsaudeltaan, eli jälkiä kuitenkin jää... lisäks kun kokeilin mun kohdunnapukkaa, tunsin siinä ite napukassa jonkun patin ja säikähdin siitäkin :( papa-koe tulossa piakkoin, samoin lääkärikäynti, onko muille käyny tämmösiä juttuja yaz-pillerin, tai muidenkin pillereiden kanssa?
Voin vannoa, et lääke otettu joka päivä korkeintaan 2 tunnin heitolla. :)
Hormonaalinen ongelma
Anonyymi
0
66
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va691893Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 140999
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu18919- 83667
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa104651Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41638
- 49570
- 57547