On niin mukava huomata lopputulemana kuinka helppoa Pattayan palstamatkailijan on luoda illuusiota omista matkoistaan.
0fgThR
On toinen toistaan kauniimpaa tuoretta juuri näpsättyä maisemakuvaa.
Erityisen kauniita matkarakkaita eestä ja takaa, sekä alhaalta päin maisemalla ja ilman.
On mersun kojetaulusta lähtien seiskan ikkunoihin ja puffepöytiin.
Ei leiju Rakkaiden valokuvat ja poreammeetkin on aitoja.
Jopa yksi talo on rakennettu todistaen sen varvaskuvalla hotellin altaalta.
Seteleitä ja tiliotteitakin valokuvattu ylitse kaiken ollen kuitenkin hauikset, pohkeet, nyrkit ja sormet.
Miten Pattayan palstamatkailua voisikaan harrastaa ilman internetin mahdollisuutta ja tietotekniikkaa?
Mutta kuitenkin Pandakuva on paras ja katsojamäärät huikeita.
S
Vihdoin ja viimein aitoja matkailukuvia.
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän senssuneito pienoinen kaikki nettiverkossa oleva ole imuroitu jostakin, eihän rakkailla ole omaa kameraa, siis imuroitu.
Kuvatkin, miten muuten voisi Junttilassa ollessaan esittää olevansa thaimaassa, jos eiimuroi?
Ei ne synny itsekseen netissä eikä netti ota itse valokuvia, vaan joku ne kuvat ottaa ja rakas imuroi esittäen ominaan.
Hyvänä apuna myös facekaverit ja vähän tuntemattomammatkin, heidän sivuiltaan voi myös imuroida.
Oletko siis senssuneito ymmärtänyt nyt miten tämä Pattayan rakkaiden haaveilluusiomatkailu toimii ....... häh? - Anonyymi
Ainahan voi laittaa matkailukuvan vanhasta vitaranromusta ja läskistä, huonohampaisesta huorasta.
- Anonyymi
Noh noh ja olipa kitkerä kommentti.
Vitara kuvanottohetkellä ei ollut vanha romu, Autovuokraamot Thaimaassa eivät pääsääntöisesti vuokraa vanhoja romuja.
Vitaran kanssa samassa kuvassa ollut viehättävä thaimaalainen vosu ei minun silmin näyttynyt läskiltä. Huono hampaisuudestaan en ole huomannut viitteitä.
Mistä mahtaneekaan kertoa viestin kitkeryys?
- Anonyymi
Kenelle sä senssu teet näitä uusia kopioavauksia samoista lässytyksistäsi jotka löytyy muistakin ketjuista? Sivupersoonallesiko?
- Anonyymi
Lueppa noita ketjuja, yksinpuhelua tai sitten keskustelua kaksikkoyksikön kanssa.
- Anonyymi
Hyvin sanottu ..... lerpatuksia ja senssutuksia kilahtaneelta muissakin ketjuissa, olisiko ketjuja tuhatkunta.
- Anonyymi
Olen ollut havaisevani, että itselleen ainakin Senssu näitä aloituksiaan tekee.
Ehkäpä myös aloituksiaan tehdessään ajattelee ainakin minua ja sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut havaisevani, että itselleen ainakin Senssu näitä aloituksiaan tekee.
Ehkäpä myös aloituksiaan tehdessään ajattelee ainakin minua ja sinua.ooohhHHH....
"ajattelee ainakin minua ja sinua."
Kuinka kaunista ja herkkää.
- Anonyymi
Tuossa tuli mieleeni N5fjcR joka suomennettuna, että .... no antaas olla.
Kuvaa koskien kysymykset, mikä on Rolls-Roycen vuosimalli ja onko jollain ryppynahkaisella urheiluaddiktilla jotain ongelmia minun kehoni suhteen?
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Kuvaa koskien kysymykset, mikä on Rolls-Roycen vuosimalli ja onko jollain ryppynahkaisella urheiluaddiktilla jotain ongelmia minun kehoni suhteen?
Vois sensukka siun kanssais.. Vyölaukku vain puuttuu tuosta vanhasta turistikuvasta. Noita tuollaisia kuvia otettiin 90 luvulla joissa pitää seistä sen kuvauskohteen edessä tyyliin että hei katsokaa minä täällä automuseossa, minä täällä rannalla ja minä tässä katselen moottoripyörää ja siihen malliin. Junttimaisuuden huipentuma. Nuo ajat on jääneet kauan sitten taa. Kun minä menen automuseoon niin otan jostakin kiinnostavasta pelistä kuvan itselleni, enkä itsestäni autoa varten. Ei puutu muuta noista kuvistasi kuin että paidassa lukee "Meikäläinen etelässä". Mutta jos kerran matkaan on päässyt niin onhan sitä komiaa todistella naapurin jarmolle sitten savossa että siellä sitä oltiin.
Meidänkin perheellä on tuhansia ja taas tuhansia lomakuvia milloin mistäkin. Niissä esiintyy yleensä vain lapset. Aikuisista on kuvia ihan tarpeeksi. Hyvällä kameralla otetut luonto ja maisemakuvat on ikuisia myös, mutta nuo junttituristin ottamat ikivanhat lomakuvat kuuluu sinne sinun omaan kansioosi, eikä ne kiinnosta täällä ketään eikä varmaan missään muuallakaan ketään muuta kuin sinua itseäsi, kun haikailet menneitä aikoja. Anonyymi kirjoitti:
Vois sensukka siun kanssais.. Vyölaukku vain puuttuu tuosta vanhasta turistikuvasta. Noita tuollaisia kuvia otettiin 90 luvulla joissa pitää seistä sen kuvauskohteen edessä tyyliin että hei katsokaa minä täällä automuseossa, minä täällä rannalla ja minä tässä katselen moottoripyörää ja siihen malliin. Junttimaisuuden huipentuma. Nuo ajat on jääneet kauan sitten taa. Kun minä menen automuseoon niin otan jostakin kiinnostavasta pelistä kuvan itselleni, enkä itsestäni autoa varten. Ei puutu muuta noista kuvistasi kuin että paidassa lukee "Meikäläinen etelässä". Mutta jos kerran matkaan on päässyt niin onhan sitä komiaa todistella naapurin jarmolle sitten savossa että siellä sitä oltiin.
Meidänkin perheellä on tuhansia ja taas tuhansia lomakuvia milloin mistäkin. Niissä esiintyy yleensä vain lapset. Aikuisista on kuvia ihan tarpeeksi. Hyvällä kameralla otetut luonto ja maisemakuvat on ikuisia myös, mutta nuo junttituristin ottamat ikivanhat lomakuvat kuuluu sinne sinun omaan kansioosi, eikä ne kiinnosta täällä ketään eikä varmaan missään muuallakaan ketään muuta kuin sinua itseäsi, kun haikailet menneitä aikoja.Kiitos monesta rivistä, se olikin tarkoitukseni.
Kyllä olen huomannut että et ole kuvissasi itse lainkaan, olethan erikoistunut autojen kojetauluihin ja mittaristoihin, polkupyöriin porraskäytävässä, mainoslehtisten poreammeisiin ynnä muihin tasokkaampiin.
Otin kuvan muuten sinua varten, eli miltä vuodelta?
Onko pallomahaa?
Muutenkun arvostelet kuvia joissa itse on pääkohde jotain taustalla, niin kiitä Neitiä myös muutamasta poseerauksestaan altaiden ja hotellin sisäänkäynnin kupeessa sormi pystyssä jopa niin kauniita tatskoja esitellen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidänkin perheellä on tuhansia ja taas tuhansia lomakuvia milloin mistäkin. Niissä esiintyy yleensä vain lapset. Aikuisista on kuvia ihan tarpeeksi. Hyvällä kameralla otetut luonto ja maisemakuvat on ikuisia myös, mutta nuo junttituristin ottamat ikivanhat lomakuvat kuuluu sinne sinun omaan kansioosi, eikä ne kiinnosta täällä ketään eikä varmaan missään muuallakaan ketään muuta kuin sinua itseäsi, kun haikailet menneitä aikoja.Ystäväni ratsasti kerran kamelilla ja naapurit aivan huulet lerpallaan, sitten vaimoni katsoi karttaa kypärä päässään kavereiden alkaen itkeen, mutta kun näytin kuvani varpaistani niin he alkoi nauraan ja tilanne raukesi leppoisasti.
Ystäväni auttoi minua näyttäen valokuvia grillistä jossa kumipihvejä ja moposta jossa erkkarilla suomenippu jolloin meillä kaikilla oli hauskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidänkin perheellä on tuhansia ja taas tuhansia lomakuvia milloin mistäkin. Niissä esiintyy yleensä vain lapset. Aikuisista on kuvia ihan tarpeeksi. Hyvällä kameralla otetut luonto ja maisemakuvat on ikuisia myös, mutta nuo junttituristin ottamat ikivanhat lomakuvat kuuluu sinne sinun omaan kansioosi, eikä ne kiinnosta täällä ketään eikä varmaan missään muuallakaan ketään muuta kuin sinua itseäsi, kun haikailet menneitä aikoja.Hauskaa tässä asiassa on, että henkilö joka väittää asuvansa thaimaassa on laittanut kymmeniä kuvia joista tuoreimmat ovat 25 vuoden takaa.. Mistähän tämä kertoo.
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa tässä asiassa on, että henkilö joka väittää asuvansa thaimaassa on laittanut kymmeniä kuvia joista tuoreimmat ovat 25 vuoden takaa.. Mistähän tämä kertoo.
Minulla taasen on ystävä joka ei ole koskaan laittanut mitään kuvaa, eikä edes koskaan käynyt täällä thaimaassa, mutta hänellä on ilmiömäinen kyky havaita kuvien näpsäytyshetki.
Tämä ystäväni on myös antanut koko elämänsä itse elämättömänä muiden elämien analysointiin 24/7.
Mistä se kertoo, jätän toisten arvioitavaksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystäväni ratsasti kerran kamelilla ja naapurit aivan huulet lerpallaan, sitten vaimoni katsoi karttaa kypärä päässään kavereiden alkaen itkeen, mutta kun näytin kuvani varpaistani niin he alkoi nauraan ja tilanne raukesi leppoisasti.
Ystäväni auttoi minua näyttäen valokuvia grillistä jossa kumipihvejä ja moposta jossa erkkarilla suomenippu jolloin meillä kaikilla oli hauskaa.Onko tämä senssun matkailukertomus pattayalta.?
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä senssun matkailukertomus pattayalta.?
Ei ole.
Tämä on kilahtaneelle päiväpuuhaa Junttilaan.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Ei ole.
Tämä on kilahtaneelle päiväpuuhaa Junttilaan.Onko taas tänään erityisen huono päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidänkin perheellä on tuhansia ja taas tuhansia lomakuvia milloin mistäkin. Niissä esiintyy yleensä vain lapset. Aikuisista on kuvia ihan tarpeeksi. Hyvällä kameralla otetut luonto ja maisemakuvat on ikuisia myös, mutta nuo junttituristin ottamat ikivanhat lomakuvat kuuluu sinne sinun omaan kansioosi, eikä ne kiinnosta täällä ketään eikä varmaan missään muuallakaan ketään muuta kuin sinua itseäsi, kun haikailet menneitä aikoja.Kukapa meistä ei ainakin joskus haikailisi vanhoja aikoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystäväni ratsasti kerran kamelilla ja naapurit aivan huulet lerpallaan, sitten vaimoni katsoi karttaa kypärä päässään kavereiden alkaen itkeen, mutta kun näytin kuvani varpaistani niin he alkoi nauraan ja tilanne raukesi leppoisasti.
Ystäväni auttoi minua näyttäen valokuvia grillistä jossa kumipihvejä ja moposta jossa erkkarilla suomenippu jolloin meillä kaikilla oli hauskaa.Kamemilla ratsastus kuva.
Aika nolo jos elvistely mielessä oli postattu.
Luulenpa että oli postattu vain tarkoituksella antaa sinulle ajattelemisen aihetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa tässä asiassa on, että henkilö joka väittää asuvansa thaimaassa on laittanut kymmeniä kuvia joista tuoreimmat ovat 25 vuoden takaa.. Mistähän tämä kertoo.
Yksinäisyydestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä senssun matkailukertomus pattayalta.?
Oliko Senssun leidari matkamuistokuva Pattayalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Senssun leidari matkamuistokuva Pattayalta?
Mistä kertoo Lerpan kiinnostus leidareihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittumaisesta luonteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamemilla ratsastus kuva.
Aika nolo jos elvistely mielessä oli postattu.
Luulenpa että oli postattu vain tarkoituksella antaa sinulle ajattelemisen aihetta.Mikä kamelilla ratsastus kuva?
"Mutta kuitenkin Pandakuva on paras ja katsojamäärät huikeita."
Mikä Pandakuva?
- Anonyymi
Yksi kotikaupungin sankari laittoi tosissaan "Hole in one" kuvan golfkentältä, kun oli yksin pelaamassa. Siellähän se pallo oli kupissa still-kuvassa komeasti. Seuraavat kymmenet tekstit kuvan alla hän riiteli naureskelijoiden kanssa kun eivät uskoneet mokomat. Sama täysin tollo mies sai komean perinnön ja osti hienon purjeveneen. Ladannut siitä veneestä varmaan 5000 valokuvaa facebookiinsa ja aina samat henkilöt tykkää jokaisesta kuvastaan. Kuka siis oikeasti jaksaa katsella jonkun veneestä loputtomasti kuvia tai autosta? Ketä ne kiinnostaa? Onko henkilö siis itse se vene tai auto ja mitä se kuuluu muille millainen kulkuneuvo jollakin on, varsinkin kun ei elävässä elämässä ole koskaan tekemisissä kyseisen henkilön kanssa, vaan on vaan jostakin vuosikymmenten takaa koulusta tai muualta tuttu?
Toinen porukka on sitten ne jotka ottaa samasta lemmikkieläimestään joka päivä uusia kuvia, joissa kehottaa seuraajia katsomaan sen ilmettä. Ketään ei kiinnosta.
Näistä senssun kuvista ei puutu kuin rippipuku päällä, seisottaessa kuvauksen kohteen edessä kuin tönkkösuolattu muikku. Hauskat kuvat, tilannekuvat, action-kuvat ja sen sellaiset on ihan ok, mutta ei vanhat rippikuvat.Hui kuinka monta riviä vollotusta tavan mukaan aloituksen asiasisällöstä poiketen.
Imuroi poju ja elä menneisyyttäs, muuta sulla ei oo kuin sanoja.- Anonyymi
Kysymys kuuluu, jos ei kiinnosta, niin miksi ylipäätään kirjannut katselemaan kotikaupunkisi sankarin sivuja, seuraatko siis muidenkin elämää kuin Senssun ja Numban?
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hui kuinka monta riviä vollotusta tavan mukaan aloituksen asiasisällöstä poiketen.
Imuroi poju ja elä menneisyyttäs, muuta sulla ei oo kuin sanoja.Kaikilla on kuitenkin asiat paremmin kuin sinulla. Suomlalainen nuorimies on ollut thaimaalaisessa vankilassa 3 vuotta , mutta ei sekään sun kanssa osia vaihtais.
Hän pääsee vuoden kuluttua pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla on kuitenkin asiat paremmin kuin sinulla. Suomlalainen nuorimies on ollut thaimaalaisessa vankilassa 3 vuotta , mutta ei sekään sun kanssa osia vaihtais.
Hän pääsee vuoden kuluttua pois.Aina vaan paranee, ai oot thaimaalaisessa vankilassa nyt, missä eilen, missä huomenna, aika näyttää ootko sheikki jalkavaimoilles, jaloistahan tykkäät ja varsinkin varpaista.
- Anonyymi
Malta Välimeren kaatopaikka. Ei todellakaan kannata matkustaa.
- Anonyymi
Vanhojakin kuvia voi toki tänne postitella ja esitellä. Kannattaa myös kertoa missä ja milloin, millaista ja mitä pidit. Silloin se on matkakertomus. Mutta jos esittelee kuvia koettaen samalla lällättää että "minä poika se olin Thaimaassa ja te ette ole olleet", niin se on aika erikoista että mikä siinä on motiivina?
Luuleeko senssu oikeasti että joku kadehtii häntä hänen menneistä tai nykyisistä lomamatkoistaan? Luuleeko hän että joku kadehtii jotakin eläkeläistä joka on eristänyt itsensä sisätiloihin jossakin lämpimässä maassa? Miksi hän voi edes ajatella sellaista? Se on ihan sama mistä kirjoittelet. Ei kai kukaan matkustele tai asu jossakin vain siksi että arvelee tekevänsä toiset sillä kateelliseksi? Ei kai kukaan voi olla niin pöhkö. Ne on omia muistoja ja voi niitä haikaillakin. Mutta on sairainta ikinä kuvitella että anonyymin henkilön takavuosien tai nykyiset matkat tekisivät jonkun kateelliseksi. Sitten kun on vielä selvää että kyseinen henkilö on Suomessa ja koettaa esittää olevansa Thaimaassa 16 tuntia päivässä Pattayan palstalla, niin se on sairainta ikinä.- Anonyymi
Ja vollotus jatkuu,mutta sehän onkin tarkoitukseni, että sulla puuhaa.
S - Anonyymi
Kuka mahakas toi tos vasemmalla pullamössökouransa kanssa?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666431
- 715868
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1365165- 624055
- 143915
- 383329
- 733138
- 683001
- 822761
- 492047