Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Anonyymi-ap

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko se vain yhden illan juttu? Joka tapauksessa huomasit varmasti että huomasin sen jutun... Vaikka emme ole yhdessä tuntui kuin olisit pettänyt minua. Loukkaannuin tosi pahasti. Rehellisesti olin omassa mielessäni hetken aikaa tosi vihainen mutta nyt tulin siihen tulokseen että jos olet sen jonku kans onnellinen ja se "tyydyttää" sinut niin anna palaa eihän se minulle kuulu mutta älä enää etsi edes tikusta asiaa minulle äläkä katso silmiin tai mitään muutakaan. Ammattimaisesti voidaan toimia kyllä mutta siinä kaikki.

54

774

Vastaukset 54

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nyt kun olet huppelissa, niin voisit vielä samassa rytäkässä kertoa, että kenelle aloitus oli?

• Anonyymi00002

Hän tuntee piston sydämessään tai sitten ei tunne mitään vaan halusi vain loukata minua... Siinä onnistui mutta hän on nyt historiaa minulle.

ap

• Anonyymi00003

Olisit ottanut selvää asiasta ihan suoraan.
      Ei ole ketään, ei ole ollutkaan!
      Kiitos!

• Anonyymi00006

Ihan sama nai vaan niitä käveleviä sukupuolitautispurguja... Jos pettää kerran pettää toisenkin kerran. Olin kokoaika uskollinen uskollinen sinulle mutta nyt en ainakaan ole enää sinusta kiinnostunut olet silmissäni likainen tautisanko onnea matkaan älä enää koskaan flirttaa minulle oksetat minua.

ap

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ihan sama nai vaan niitä käveleviä sukupuolitautispurguja... Jos pettää kerran pettää toisenkin kerran. Olin kokoaika uskollinen uskollinen sinulle mutta nyt en ainakaan ole enää sinusta kiinnostunut olet silmissäni likainen tautisanko onnea matkaan älä enää koskaan flirttaa minulle oksetat minua.

ap

Miten voi pettää, jos ette olleet yhdessä? Ja et taida edes oikeasti tietää, oliko hänellä joku läheisempi suhde vai ei.

Ehkä sinya voisi närästää se, ettet itse kommunikoi kovin suoraan. Mutta ihan miten vaan. Jokainen tyylillään.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miten voi pettää, jos ette olleet yhdessä? Ja et taida edes oikeasti tietää, oliko hänellä joku läheisempi suhde vai ei.

Ehkä sinya voisi närästää se, ettet itse kommunikoi kovin suoraan. Mutta ihan miten vaan. Jokainen tyylillään.

Ei kiinnosta enää. Järkeile kuten haluat huaramiehiset panemisesi. Toivottavasti nautit!

ap

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei kiinnosta enää. Järkeile kuten haluat huaramiehiset panemisesi. Toivottavasti nautit!

ap

Täällä kirjoittelee tuntemattomat. Mulla ei ole ollut ketään, ja sinun kaivatuttasi en tietenkään tunne.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

ap

On se vsikee vääntää sitä suoraksi.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00006 kirjoitti:

ap

No nyt oot jo paljon huppelissa..

• Anonyymi00036
        Anonyymi00012 kirjoitti:

On se vsikee vääntää sitä suoraksi.

Moi Disse

• Anonyymi00038
        Anonyymi00006 kirjoitti:

ap

Mitä vittuuu sä selität?

Mulla EI ole ollut yhtään ketään.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00006 kirjoitti:

ap

Ihan itsekö sekavaa ja hilpeää proosaa kirjoitteleva aloittajaäijä äänestit kommenttiasi?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00008 kirjoitti:

ap

Huaramiehisiä panemisia- näitä nyt mietitään gubbe, kuulostaa semikuumalta. No ei

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Huaramiehisiä panemisia- näitä nyt mietitään gubbe, kuulostaa semikuumalta. No ei

Kai te lukijat jo sen verran ymmärrätte että teidän autuaan asenteen takia auon päätä ja samalla tavalla palstaäijän kautta

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kai te lukijat jo sen verran ymmärrätte että teidän autuaan asenteen takia auon päätä ja samalla tavalla palstaäijän kautta

Vaikka olisi kuinka matalamielinen ja/tai älyinen niin ei ole mitään oikeutta elää esim sellaista misogyynistä WT- fantasiaa, että äijällä on joku kohde jolle se vuodattaa ”relevanttia” tietoa

• Anonyymi00004

Naiselle vai miehelle ❤️‍🩹

• Anonyymi00009

Emme ole ollut koskaan fyysisellä tasolla, ja silti kaikki on tosi hyvin

• Anonyymi00011

Ei täältä T:ltä. Olkoon vaikka kymmenen miestä, niin en voi olla vihainen P:lle.

• Anonyymi00056

No nyt kyllä kuutsiukko aapee avaat tätä kirjainparia näille elämänkoululaisille enemmän.Lisää backstooria ja kaikkee, kts

• Anonyymi00013

Ehkä kannattaisi jättää sitten nainen rauhaan eikä kirjoitella hänelle täällä… eihän tos oo mitää järkee.

• Anonyymi00016

Antaa ap:n munata itsensä oikein kunnolla.

• Anonyymi00057

No siinähän aloittajaäijän tilitysten vitsi piileekin, että eihän sillä ole edes varsinaista kohdetta näille ullakon tuuletuksille. Typerien tilitysten vastaanottaja on ns siis kuka tahansa. Enemmän ottaa päähän misoguunisen roskasakin innokkuus kuvitella, että aloitusten stanssi olisi jotenkin toisin nk ansaittua ulinaa jne. T naiselta halaus

• Anonyymi00014

Ei nyt satuttu olemaan kumpikaan paikalla👋👋

• Anonyymi00022

Aloitus J-mieheltä miehelle?

• Anonyymi00032

Eiku Pltä tuli housuun.

• Anonyymi00039

Älkää helvata pilatko J-miehen loisteliasta mainetta. Miesten kesken, ei mitään tekemistä!

• Anonyymi00051
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Älkää helvata pilatko J-miehen loisteliasta mainetta. Miesten kesken, ei mitään tekemistä!

Jaa saako silti kahtella? Kungan gubbe gubbet pilasin

• Anonyymi00059
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Jaa saako silti kahtella? Kungan gubbe gubbet pilasin

Saa kait katsella jos muutkin katselee, ei siinä erota mitään erilaista.

• Anonyymi00025

Tuskimpa.

• Anonyymi00026

S naisella ei ainakaan ketään ole ollut! Olen pahoillani puolestasi, että joku on saanut sinut noin surulliseksi.

• Anonyymi00027

Nyt on sakeaa settiä. Täälläkö päättelit? Ei tsiisus. 😅

• Anonyymi00031

Siis P.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Siis P.

Paavo kuule jos sä oot hälle inhottava niin noinhan siinä varmasti käy. Tulee toinen joka onki kiva.

• Anonyymi00028
    • Anonyymi00034

Bäöö sitä ksubetu lämpinä tila
      T nieheltä

• Anonyymi00035

Voi viddu oliks 7-9 vuotta sitten samaa kirjoittelua..sensuurintakia en siitä enempää

• Anonyymi00040

Rauhotu poika.

• Anonyymi00041

Kauanko sitä on sitten jatkunut? Mustasukkaisuutta? Jos se onkin turhaa? Miksi et selvitä suoraan? Jos oletkin väärässä, voi olla noloa kun noin suutut.

• Anonyymi00043

Jos mulla on ollut joku "toinen", niin se olet ollut sinä! Mutta tässä taitaa olla kyse jostain työkaverista, kun puhutaan ammattimaisesti toimimisesta. Sitten menee ohi.

• Anonyymi00050

Niinpä niin monologiäijä aapee työpaikatkin epäilemättä tihkuu pelkkää seksiä jne

• Anonyymi00045

Tiedän kenestä pidät.

• Anonyymi00046

En kiellä, etteikö sydämeni olisi jo pitkään ollut täynnä mitä herkimpiä tunteita toista kohtaan. Sydän on käytännöllinen asia ja kykenee onnellisesti useampaan kuin yhteen kiintymyksen kohteeseen. Enköhän tehnyt sinulle palveluksen vain, nyt ei ole enää mihin takertua. Olet suojelemisen arvoinen. Sinussa oli paljon hyvää. Ehkä on mahdotonta löytää kaikkea haluamaansa yhdestä ihmisestä. Välittämistä ei voi lopettaa. Pääsit yllättämään minut, otteesi oli kiehtova ja sain kanssasi palata menneisyyteen tavalla joka ei tuonut pelkästään hyvää mukanaan. Enkä oikein tavoittanut sinusta enää sitä johon alunperin.... Varmasti onnistumme pitämään välimme tästedes asiallisia muistuttavina. Sydän on paljon käytännöllisempi asia ja kykenee elämässään onnellisesti useampaan kuin yhteen kiintymyksen kohteeseen.”

• Anonyymi00048

No jo on sekavaa sopimusta taitaa ölla nuttura sekasin vielä huomennakin

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

No jo on sekavaa sopimusta taitaa ölla nuttura sekasin vielä huomennakin

Hyvä että palstaäijän monologista löytyy edes yksi kommentti per ketju mitä spinnata muille yhtä älykkäille. -TT

• Anonyymi00058

On ollu 3 muutakin.
      Kerran kaks Ihanaa mustaa.
      Sen takia kävelin oudosti

• Anonyymi00060

"Vaikka emme ole yhdessä" ja "eihän se minulle kuulu" on tekstissäsi ne oleelliset kohdat mihin kannattaisi nyt keskittyä. Jos ette ole yhdessä, niin se ei todellakaan sinulle kuulu.

• Anonyymi00061

Jos kyse narsistista niin siitä asti kun sen saaminen kotona loppu heille on tärkeämpää etteivät petä sivusuhdetta tietää yleensä aina että ovat varattuja si taasen ei ole niin merkitystä jos sivusuhdekin on parisuhteessa toimii kiristäminen saamiseen

• Anonyymi00062

Terapeuttinassi annan ystävällisen neuvon. Jos suhe ei palvele sinua enään niin jätä se sika.

• Anonyymi00063

J.o.k.u. Mun psyko-mies menee huoriin ja huumeisiin, jos pihtaan pessää. Ole tarkkana kuin porkkana ja piä ukonreuhakkeesi kurissa.

• Anonyymi00064

J.o.k.u.

Harrastakkaa makkaripuuhia enempi niin ei akan tartte lähtee jakaan pesää.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      73
      1764
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      26
      1263
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1142
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      943
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      672
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      643
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      58
      507
    14. 36
      494
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      23
      453
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe