Vimpelissäkin on nyt sitten oma maailmanparantaja.
Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat.
Ilmastovouhottaja
47
832
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmastonmuutosta ei kasvisruualla tai koulupinnauksella pysäytetä.
- Anonyymi
Kuka se vouhkaaja on mistä saa tietoa
- Anonyymi
Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme.
- Anonyymi
Ja höpö höpö,mee kiinalaisille valittamaan.
- Anonyymi
Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme. Lopeta paskan jauhanta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme. Lopeta paskan jauhanta
Maailma paranee , kun Vimpelissä muutama koululainen syö rehua.
Tämä likka yrittää päästä julkisuuteen.
Kuva jo ilkan etusivulla.
Lapsellista. - Anonyymi
Mitä pienen piirin vimpeläiset on itse tehneet Vimpelin tai yhteiskunnan eteen? Ei moni niin mitään mutta valittaa täällä osataan, ihan olisi vientituotteen ainesta. Se on kamala juttu että me nuoremmat ajattellaan omilla aivoilla ja haluataan oikeasti ainakin yrittää muuttaa maailmaa. En ihan kaikesta olekaan aloituksessa mainitun tytön kanssa samaa mieltä niin hänelle lähtee propsit siitä että huutelusta huolimatta on oma itsensä ja seisoo sanojensa takana. Vähemmästäkin masentaisi. Mutta kateellisia täällä pohjimmiltaan ollaan eli siitä aloitus sikiää. Kaikki uusi ja erilainen pelottaa eli kannattaisiko kaivaa jo potero? Maailma voi loppua jo huomenna.
- Anonyymi
On kyllä selkeää ja järkeenkäyvää puhetta tällä tytöllä, etenkin kun vertaa kuntaliitosvouhottajiin. He ei mitenkään perustele asiaansa, hoetaan vaan kuntaliitosta, maksimissaan voidaan osata liittää perään joku vuosiluku. Paljon olisi kuntaliitosvouhottajilla opittavaa näistä ilmastosta kiinnostuneilta. Vaikka faktan tarkistus voisi olla ensimmäinen aihe.
- Anonyymi
Ilmastonmuutosta ei kasvisruualla tai koulupinnauksella pysäytetä:sanoi Ellun kana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmastonmuutosta ei kasvisruualla tai koulupinnauksella pysäytetä:sanoi Ellun kana
Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Ellun kukko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Ellun kukkoÄänestäkää vihreitä niin maailma pelastuu.Niin ja lopettakas puunpoltto😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestäkää vihreitä niin maailma pelastuu.Niin ja lopettakas puunpoltto😃
On kyllä selkeää ja järkeenkäyvää puhetta tällä tytöllä, etenkin kun vertaa kuntaliitosvouhottajiin. He ei mitenkään perustele asiaansa, hoetaan vaan kuntaliitosta, maksimissaan voidaan osata liittää perään joku vuosiluku. Paljon olisi kuntaliitosvouhottajilla opittavaa näistä ilmastosta kiinnostuneilta. Vaikka faktan tarkistus voisi olla ensimmäinen aihe. Olen joka paikan KROLLI joten kirjoitin tämänkin kirjoituksen olen vähän tyhmä anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä selkeää ja järkeenkäyvää puhetta tällä tytöllä, etenkin kun vertaa kuntaliitosvouhottajiin. He ei mitenkään perustele asiaansa, hoetaan vaan kuntaliitosta, maksimissaan voidaan osata liittää perään joku vuosiluku. Paljon olisi kuntaliitosvouhottajilla opittavaa näistä ilmastosta kiinnostuneilta. Vaikka faktan tarkistus voisi olla ensimmäinen aihe. Olen joka paikan KROLLI joten kirjoitin tämänkin kirjoituksen olen vähän tyhmä anteeksi.
Kukas tämä ilmastovouhotta ompi?
- Anonyymi
Älykäs ja taitava tyttö joka osaa käyttää julkisuutta oikealla tavalla.
Ei Pro -Alajärvi ole päässyt mihinkän lehtee, taitaa olla usko kuntaliitokseenki mennyt koko liikkeeltä.
Ympäristöasiat on n uorile tärkeämpiä kuin joku tappiollinen kuntaliitos.- Anonyymi
Se varmaan korpeaa, jos ei ole tyttö saanut äidinmaidossaan maalaisliittolais-keskustalaista ajattelutapaa. Mihin jäänyt mollaajilta huomio että sama 'vouhottaja' on tehnyt nuorisoaloitteen koirapuistosta JOTA OLLAAN TOTEUTTAMASSA elikkä kh/valtuuston päätökset on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se varmaan korpeaa, jos ei ole tyttö saanut äidinmaidossaan maalaisliittolais-keskustalaista ajattelutapaa. Mihin jäänyt mollaajilta huomio että sama 'vouhottaja' on tehnyt nuorisoaloitteen koirapuistosta JOTA OLLAAN TOTEUTTAMASSA elikkä kh/valtuuston päätökset on.
Ompa reipas ja aikaansaava nuori, Pro Alajärvi ei aiheuta edes pahennusta.
Monet varmaan muistavat talvet jolloin oli paljon lunta ja joet ja järvet paksussa jäässä. Nyt joulun ja juhannuksen sää ei juuri poikkea toisistaan.
Mitä luulette lastenlapsenne tuumaavan, jos jostain löytävät vaarivainaan kirjoituksia, että ilmastonmuutos on valetta?
Se meinaan tietää sitä, että koko Afrikka muuttuu elinkelvottomaksi ja väestö muuttaa kuka minnekin. Eurooppa on tulevaisuudessa lähellä sitä mitä Afrikka oli ennen, joten tännehän he suuntaavat. Väkiluku lienee tuolloin n. miljardi, joten Euroopan väkiluku kolminkertaistuu.- Anonyymi
Kiinassa valmistettuja vaatteita päällä on hyvä huutaa kasvisruokaa kouluun.
- Anonyymi
Ilmasto on ollut joskus niin lämmin että etelämantereellakin on kasvanut puita. Ilmasto muuttuu , mutta ihan muusta syystä kuin vihervasemmisto väittää. Lähinnä vihervasemmisto ratsastaa ilmastonmuutoksella pelottelulla ja ajaa sillä omia poliittisia agendojaan.
- Anonyymi
Ilmasto on ollut joskus niin lämmin että etelämantereellakin on kasvanut puita. Ilmasto muuttuu , mutta ihan muusta syystä kuin vihervasemmisto väittää. Lähinnä vihervasemmisto ratsastaa ilmastonmuutoksella pelottelulla ja ajaa sillä omia poliittisia agendojaan.Just näin vihreät on hulluja vuohottajia, kukas tämä vimpelin vouhottaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmasto on ollut joskus niin lämmin että etelämantereellakin on kasvanut puita. Ilmasto muuttuu , mutta ihan muusta syystä kuin vihervasemmisto väittää. Lähinnä vihervasemmisto ratsastaa ilmastonmuutoksella pelottelulla ja ajaa sillä omia poliittisia agendojaan.Just näin vihreät on hulluja vuohottajia, kukas tämä vimpelin vouhottaja
Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Kysyn kuka on ilmastovouhottaja. Kysely Saarijärveltä Ellunperse - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Kysyn kuka on ilmastovouhottaja. Kysely Saarijärveltä EllunperseSiinäpäs naurat!
- Anonyymi
Minä muistan kun kolmekymmentäluvulla kylvettiin ruista tammikuussa. Silloin ei ollut piiperöitä. Kylmät talvet tuli ilman hörhöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan kun kolmekymmentäluvulla kylvettiin ruista tammikuussa. Silloin ei ollut piiperöitä. Kylmät talvet tuli ilman hörhöjä.
Minä muistan kun kolmekymmentäluvulla kylvettiin ruista tammikuussa. Silloin ei ollut piiperöitä. Kylmät talvet tuli ilman hörhöjä. Kukas tämä vouhottaja on kysyn vaan. Täältä savosta. Ellun tavara
- Anonyymi
Minua naurattaa kuntaliitosvouhottajat.
- Anonyymi
Emme lopeta koskaan kyselyitä tästä vouhottajasta isoporukka jaksaa kysellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua naurattaa ilmastovouhottaja Vimpelissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua naurattaa ilmastovouhottaja Vimpelissä
Siinäpäs naurat, ei mitään vaikutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpäs naurat, ei mitään vaikutusta.
Lapset on lapsia.Kun aikuistuu,häpeää vouhotustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset on lapsia.Kun aikuistuu,häpeää vouhotustaan.
Lapset taas häpeää näitä kuntaliitosvouhottajiin, tuolla asenteella maamme itsenäisyys olisi luovutettu taisteluita 40-luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vimpelin nuoriso on ylpeitä vanhempiensa kommenteista NOT. Noloja noloja.
- Anonyymi
Antakaa nyt tytön vouhottaa.
- Anonyymi
Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme.ANUSTAPPIAOSTAMAAN
- Anonyymi
Pienen piirin pienet kateelliset itkut, toivottavasti näijen omat lapset jää vanhusten luo asumaan tai osaa olla muuttamatta kahta kilometriä kauemmas että ei maailman pahuus ja väärä ajattelutapa tartu.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768