Ilmastovouhottaja

Anonyymi

Vimpelissäkin on nyt sitten oma maailmanparantaja.
Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat.

44

293

Vastaukset

• Onko se vääpeli lahjoittakaa sille matkalaukku

• Maailma pelastuu, kun tyttö on tuonut Vimpeliin kasvisruokapäivän.
        Meirän poika ei syö kasvisruokapäivänä mitään.
        Sontasiionin etusivulla juttu tästä vimpelin kreetasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Maailma pelastuu, kun tyttö on tuonut Vimpeliin kasvisruokapäivän.
        Sontasiionin etusivulla juttu tästä vimpelin kreetasta.

Mua on alkanu säälittämään se asia,kun alajärven pesäpalloväki ei enää koskaan pääse näkemään pitäjässään superpesistä,eikä he voi tulla Saarikentällekään taloudellisen tilanteensa vuoksi,niin voisiko Veto tarjota heille vapaan pääsyn edes runkosarjan peleihin? Siitähän saa tunnetusti hyvän mielen,kun auttaa köyhää. Montakos vimpelin joukkueesa on vimpeliläisiä. VIMPELIN VEDOSSA KANTAPEIKKO kokonainen 1 kpl. Tämä hetkinen tilanne VEDON joukkue hajonnu, Vimpelin Vedosta lähtenyt suurin osa pois muihin töihin kotikunnilleen. VEDON KULTAISET VUODET ON IKUISESTI OHI. ON VALITETTAVASTI

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Sontasiionin etusivulla juttu tästä vimpelin kreetasta.KUKA ON ILMSTOVOUHOTTAJA PASKASONTA ON KERTOKAA.

• Anonyymi kirjoitti:

Sontasiionin etusivulla juttu tästä vimpelin kreetasta.KUKA ON ILMSTOVOUHOTTAJA PASKASONTA ON KERTOKAA.

Mikäs tämä vouhottaja juttu on on kukas tämä vouhottaja on. Kuka tietää täältä Soinista kysellään

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs tämä vouhottaja juttu on on kukas tämä vouhottaja on. Kuka tietää täältä Soinista kysellään

Sontasiionin etusivulla juttu tästä vimpelin sontavouhottajasta

• Ilmastonmuutosta ei kasvisruualla tai koulupinnauksella pysäytetä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka se vouhkaaja on mistä saa tietoa

• Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme.

• Ja höpö höpö,mee kiinalaisille valittamaan.

• Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme. Lopeta paskan jauhanta

• Anonyymi kirjoitti:

Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme. Lopeta paskan jauhanta

Maailma paranee , kun Vimpelissä muutama koululainen syö rehua.
        Tämä likka yrittää päästä julkisuuteen.
        Kuva jo ilkan etusivulla.
        Lapsellista.

• Mitä pienen piirin vimpeläiset on itse tehneet Vimpelin tai yhteiskunnan eteen? Ei moni niin mitään mutta valittaa täällä osataan, ihan olisi vientituotteen ainesta. Se on kamala juttu että me nuoremmat ajattellaan omilla aivoilla ja haluataan oikeasti ainakin yrittää muuttaa maailmaa. En ihan kaikesta olekaan aloituksessa mainitun tytön kanssa samaa mieltä niin hänelle lähtee propsit siitä että huutelusta huolimatta on oma itsensä ja seisoo sanojensa takana. Vähemmästäkin masentaisi. Mutta kateellisia täällä pohjimmiltaan ollaan eli siitä aloitus sikiää. Kaikki uusi ja erilainen pelottaa eli kannattaisiko kaivaa jo potero? Maailma voi loppua jo huomenna.

• Vimpelissäkin on nyt sitten oma maailmanparantaja.
        Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat.Täysin lapsellinen oliko likka jos oikeen ymmärsin syöttäkää sille lehmän rehua, siitä se oppii kunnon ruokaan, aivopesty joka tiedä mistään millä ihminen elää. Muslimit ei syö lihaa olisko se saanut vaikutteita matu muslimista?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat.Täysin lapsellinen oliko likka jos oikeen ymmärsin syöttäkää sille lehmän rehua, siitä se oppii kunnon ruokaan, aivopesty joka tiedä mistään millä ihminen elää. Muslimit ei syö lihaa olisko se saanut vaikutteita matu muslimista?

Eikös muslimikin syö lihaa.Sianliha ei käy,se on niitten uskonnos saastaista.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös muslimikin syö lihaa.Sianliha ei käy,se on niitten uskonnos saastaista.

Suositan tälle ilmastovouhottajalle sianlihan syömistä

• Anonyymi kirjoitti:

Suositan tälle ilmastovouhottajalle sianlihan syömistä

Sianlihalla on pienempi hiilijalanjälki kuin naudanlihalla. Myös koirat aiheuttavat ilmastonmuutosta. Mieluiten vain yksi koira / perhe.

• Anonyymi kirjoitti:

Sianlihalla on pienempi hiilijalanjälki kuin naudanlihalla. Myös koirat aiheuttavat ilmastonmuutosta. Mieluiten vain yksi koira / perhe.

Sianlihalla on pienempi hiilijalanjälki kuin naudanlihalla. Myös koirat aiheuttavat ilmastonmuutosta. Mieluiten vain yksi koira / perhe. Just näin sanoi ELLUN KANA

• Anonyymi kirjoitti:

Pienin hiilijalanjälki on kananlihassa.

• On kyllä selkeää ja järkeenkäyvää puhetta tällä tytöllä, etenkin kun vertaa kuntaliitosvouhottajiin. He ei mitenkään perustele asiaansa, hoetaan vaan kuntaliitosta, maksimissaan voidaan osata liittää perään joku vuosiluku. Paljon olisi kuntaliitosvouhottajilla opittavaa näistä ilmastosta kiinnostuneilta. Vaikka faktan tarkistus voisi olla ensimmäinen aihe.

• Ilmastonmuutosta ei kasvisruualla tai koulupinnauksella pysäytetä:sanoi Ellun kana

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmastonmuutosta ei kasvisruualla tai koulupinnauksella pysäytetä:sanoi Ellun kana

Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Ellun kukko

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Ellun kukko

Äänestäkää vihreitä niin maailma pelastuu.Niin ja lopettakas puunpoltto😃

• Anonyymi kirjoitti:

Äänestäkää vihreitä niin maailma pelastuu.Niin ja lopettakas puunpoltto😃

On kyllä selkeää ja järkeenkäyvää puhetta tällä tytöllä, etenkin kun vertaa kuntaliitosvouhottajiin. He ei mitenkään perustele asiaansa, hoetaan vaan kuntaliitosta, maksimissaan voidaan osata liittää perään joku vuosiluku. Paljon olisi kuntaliitosvouhottajilla opittavaa näistä ilmastosta kiinnostuneilta. Vaikka faktan tarkistus voisi olla ensimmäinen aihe. Olen joka paikan KROLLI joten kirjoitin tämänkin kirjoituksen olen vähän tyhmä anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

On kyllä selkeää ja järkeenkäyvää puhetta tällä tytöllä, etenkin kun vertaa kuntaliitosvouhottajiin. He ei mitenkään perustele asiaansa, hoetaan vaan kuntaliitosta, maksimissaan voidaan osata liittää perään joku vuosiluku. Paljon olisi kuntaliitosvouhottajilla opittavaa näistä ilmastosta kiinnostuneilta. Vaikka faktan tarkistus voisi olla ensimmäinen aihe. Olen joka paikan KROLLI joten kirjoitin tämänkin kirjoituksen olen vähän tyhmä anteeksi.

Kukas tämä ilmastovouhotta ompi?

• Älykäs ja taitava tyttö joka osaa käyttää julkisuutta oikealla tavalla.

Ei Pro -Alajärvi ole päässyt mihinkän lehtee, taitaa olla usko kuntaliitokseenki mennyt koko liikkeeltä.

Ympäristöasiat on n uorile tärkeämpiä kuin joku tappiollinen kuntaliitos.

• Se varmaan korpeaa, jos ei ole tyttö saanut äidinmaidossaan maalaisliittolais-keskustalaista ajattelutapaa. Mihin jäänyt mollaajilta huomio että sama 'vouhottaja' on tehnyt nuorisoaloitteen koirapuistosta JOTA OLLAAN TOTEUTTAMASSA elikkä kh/valtuuston päätökset on.

• Anonyymi kirjoitti:

Se varmaan korpeaa, jos ei ole tyttö saanut äidinmaidossaan maalaisliittolais-keskustalaista ajattelutapaa. Mihin jäänyt mollaajilta huomio että sama 'vouhottaja' on tehnyt nuorisoaloitteen koirapuistosta JOTA OLLAAN TOTEUTTAMASSA elikkä kh/valtuuston päätökset on.

Ompa reipas ja aikaansaava nuori, Pro Alajärvi ei aiheuta edes pahennusta.

• Monet varmaan muistavat talvet jolloin oli paljon lunta ja joet ja järvet paksussa jäässä. Nyt joulun ja juhannuksen sää ei juuri poikkea toisistaan.

Mitä luulette lastenlapsenne tuumaavan, jos jostain löytävät vaarivainaan kirjoituksia, että ilmastonmuutos on valetta?
      Se meinaan tietää sitä, että koko Afrikka muuttuu elinkelvottomaksi ja väestö muuttaa kuka minnekin. Eurooppa on tulevaisuudessa lähellä sitä mitä Afrikka oli ennen, joten tännehän he suuntaavat. Väkiluku lienee tuolloin n. miljardi, joten Euroopan väkiluku kolminkertaistuu.

• Sehän sun märkä uni o nki,että afrikka muuttais suomeen.oot siitä vuosia unelmoinut.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän sun märkä uni o nki,että afrikka muuttais suomeen.oot siitä vuosia unelmoinut.

Kiinassa valmistettuja vaatteita päällä on hyvä huutaa kasvisruokaa kouluun.

• Ilmasto on ollut joskus niin lämmin että etelämantereellakin on kasvanut puita. Ilmasto muuttuu , mutta ihan muusta syystä kuin vihervasemmisto väittää. Lähinnä vihervasemmisto ratsastaa ilmastonmuutoksella pelottelulla ja ajaa sillä omia poliittisia agendojaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmasto on ollut joskus niin lämmin että etelämantereellakin on kasvanut puita. Ilmasto muuttuu , mutta ihan muusta syystä kuin vihervasemmisto väittää. Lähinnä vihervasemmisto ratsastaa ilmastonmuutoksella pelottelulla ja ajaa sillä omia poliittisia agendojaan.Just näin vihreät on hulluja vuohottajia, kukas tämä vimpelin vouhottaja

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmasto on ollut joskus niin lämmin että etelämantereellakin on kasvanut puita. Ilmasto muuttuu , mutta ihan muusta syystä kuin vihervasemmisto väittää. Lähinnä vihervasemmisto ratsastaa ilmastonmuutoksella pelottelulla ja ajaa sillä omia poliittisia agendojaan.Just näin vihreät on hulluja vuohottajia, kukas tämä vimpelin vouhottaja

Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Kysyn kuka on ilmastovouhottaja. Kysely Saarijärveltä Ellunperse

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Kysyn kuka on ilmastovouhottaja. Kysely Saarijärveltä Ellunperse

Siinäpäs naurat!

• Minä muistan kun kolmekymmentäluvulla kylvettiin ruista tammikuussa. Silloin ei ollut piiperöitä. Kylmät talvet tuli ilman hörhöjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä muistan kun kolmekymmentäluvulla kylvettiin ruista tammikuussa. Silloin ei ollut piiperöitä. Kylmät talvet tuli ilman hörhöjä.

Minä muistan kun kolmekymmentäluvulla kylvettiin ruista tammikuussa. Silloin ei ollut piiperöitä. Kylmät talvet tuli ilman hörhöjä. Kukas tämä vouhottaja on kysyn vaan. Täältä savosta. Ellun tavara

• Minua naurattaa kuntaliitosvouhottajat.

• Emme lopeta koskaan kyselyitä tästä vouhottajasta isoporukka jaksaa kysellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Emme lopeta koskaan kyselyitä tästä vouhottajasta isoporukka jaksaa kysellä.

Minua naurattaa ilmastovouhottaja Vimpelissä

• Anonyymi kirjoitti:

Minua naurattaa ilmastovouhottaja Vimpelissä

Siinäpäs naurat, ei mitään vaikutusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Siinäpäs naurat, ei mitään vaikutusta.

Lapset on lapsia.Kun aikuistuu,häpeää vouhotustaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapset on lapsia.Kun aikuistuu,häpeää vouhotustaan.

Lapset taas häpeää näitä kuntaliitosvouhottajiin, tuolla asenteella maamme itsenäisyys olisi luovutettu taisteluita 40-luvulla.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Viikon Kääk!-juorut: Vappu Pimiä vietti romanttisen viikonlopun Teemu-rakkaansa kanssa – kuva!
    • Naapurit suuttuivat! Aleksi Valavuoren piha nostatti tunteita Turussa – kuva!
    • Prinsessa Stephanien Pauline-tyttären bileputki vaati veronsa – paljonkertova kuva!

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotisiivous vähintään 40e/h

Suomen kotityöpalveluyhdistys ry mukaan alin kannattava hinta siivouksesta on 40e/h. Tämä on outoa, koska puhdistusaineita ja vettä kuluu 1h aikana k
      Maailman menoa
      183
      3952
    2. Puma hakee uutta elättäjää.

Nyt on nahkahousut jalassa ja Kämpissä uuteen nousuun. Taitaa olla uus lompakko hakusessa kv-staralla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1986
    3. Mies pimittää rahankäyttöään

Sain selville, että mieheni on jo kuukausia käyttänyt isoja summia rahaa tietämättäni harrastuksiinsa. Samaan aikaan hän on kertonut, ettei hänellä ty
      Parisuhde
      29
      936