Jauha kyllästymiseen asti tytöistä, sossuista, vuodesta 1918 sekä tietysti Tarjasta ja Erkistä.
Jauha myös kyllästymiseen asti Kapista.
Ja tärkein esiinny keskustalaisena vaikka et sitä todellakaan ole.
Palstan uusi kehoite
55
90
Vastaukset
Heh heh! Hyvä kehote, tosin tarpeeton, kun noin jo tapahtuukin.
Laittaisin tuohon vielä pienen lisukkeen: Muistakaa mainita, että jokainen teille vastannut on punikki. Tai ainakin kapi. Nooh - tarpeeton tuokin kehote, sillä niinhän jo tapahtuukin;))Lisätään tuohon vielä. Kopioi toisten tekstejä lähdettä mainitsematta.
Käytä myös hirvittävää suomen kieltä.
Aika haaleanpunaisia me Kapi ollaan. Eiköhän se Kokoomuksen sininen ole lähinnä meidän väri.OikeistoSosDem kirjoitti:
Lisätään tuohon vielä. Kopioi toisten tekstejä lähdettä mainitsematta.
Käytä myös hirvittävää suomen kieltä.
Aika haaleanpunaisia me Kapi ollaan. Eiköhän se Kokoomuksen sininen ole lähinnä meidän väri.Hyvä huomautus tuossakin tuo ensimmäinen. Tai oikeammin hyvä huomio, sillä noinhan jo nyt tekevät eräät, joilla ei ole kykyä omaan esitykseensä, edes sillä hirvittävällä suomen kielellä.
Joo, kai me molemmat olemme aika haaleanpunaisia. Kokoomusta minäkin olen enimmäkseen jo kauan äänestellyt. Niin viime vaaleissakin ja olen tuonut täälläkin julki pettymystäni, kun kokoomus ei lähtenyt hallitukseen. Siihen taisi kyllä olla esteenä myös Antti Rinteen asenne. Olenkin sitten antanut tunnustusta Keskustalle osoittamastaan vastuuntunnosta, kun rökäletappiostaan huolimatta lähti hallitukseen. Viisas teko se näyttää olleen puolueenkin kannalta, kun sen kannatus on noussut.
Punikkejahan me kuitenkin kumpikin olemme. Sinä nikksisi perusteella ja minä siksi, että äskettäin - siis v. 1972 kuntavaaleissa - olin ehdokkaana SDP:n listoilla, tosin sitoutumattomana. Mutta jos ihminen kerran on ollut jotakin, hän on sitä tietysti aina;))kapi_ kirjoitti:
Hyvä huomautus tuossakin tuo ensimmäinen. Tai oikeammin hyvä huomio, sillä noinhan jo nyt tekevät eräät, joilla ei ole kykyä omaan esitykseensä, edes sillä hirvittävällä suomen kielellä.
Joo, kai me molemmat olemme aika haaleanpunaisia. Kokoomusta minäkin olen enimmäkseen jo kauan äänestellyt. Niin viime vaaleissakin ja olen tuonut täälläkin julki pettymystäni, kun kokoomus ei lähtenyt hallitukseen. Siihen taisi kyllä olla esteenä myös Antti Rinteen asenne. Olenkin sitten antanut tunnustusta Keskustalle osoittamastaan vastuuntunnosta, kun rökäletappiostaan huolimatta lähti hallitukseen. Viisas teko se näyttää olleen puolueenkin kannalta, kun sen kannatus on noussut.
Punikkejahan me kuitenkin kumpikin olemme. Sinä nikksisi perusteella ja minä siksi, että äskettäin - siis v. 1972 kuntavaaleissa - olin ehdokkaana SDP:n listoilla, tosin sitoutumattomana. Mutta jos ihminen kerran on ollut jotakin, hän on sitä tietysti aina;))Se vaan huvittaa että nämä kaksi esittävät kepulaisia. Sen verran heitä tunnen etteivät he tällaiseen kielenkäyttöön sorru. Varmaan Apollonkadulla ei kauhean innoissaan olla tällaisista puolueen "mannekiineista".
Kyllä jäljet johtavat populistioikeistoon.kapi_ kirjoitti:
Hyvä huomautus tuossakin tuo ensimmäinen. Tai oikeammin hyvä huomio, sillä noinhan jo nyt tekevät eräät, joilla ei ole kykyä omaan esitykseensä, edes sillä hirvittävällä suomen kielellä.
Punikkejahan me kuitenkin kumpikin olemme. Sinä nikksisi perusteella ja minä siksi, että äskettäin - siis v. 1972 kuntavaaleissa - olin ehdokkaana SDP:n listoilla, tosin sitoutumattomana. Mutta jos ihminen kerran on ollut jotakin, hän on sitä tietysti aina;))Lisäänpä tuohon vielä, että kai se kuntavaaliehdokkuuteni nähtiin minulle ansioksi. Olin tuolloin ylivääpeli, ollut sitä jo viisi vuotta. Mutta seuraavan vuoden alussa minusta tuli sotilasmestari. Ja sitten seuraavana vuonna, 1.7.1974 - 39-vuotissyntymäpäivänäni - minusta tuli luutnantti, 1.7.1976 yliluutnantti ja 1.1.1979 kapteeni, mutta jo 1.9.1980 eläkeläinen sotaväestä ja palkkatyöläinen siviilissä. Kuitenkin 40 vuotta tuonkin jälkeen yhä olen eräille aliupseeri, vaikka en SOTILAS koe enää olevanikaan;))
Vain vanhus koen olevani ja niinpä tässä jo lounaani nautittuani vanhuksen täytyy lähteä nyt päivälevoilleen.- Anonyymi
Tuki Jussi on keskusta puolue ja korruption malistuma Sipilän kojfolla
Köyhien riisto ja elättien ruokintaa ilmaiseksi duunari en verovaroilla
Duunarit maksaa loppupeleissä aina kaiken
Menkää töihin tuki yrittäjät
Töihin nyy
Juha s
- Anonyymi
OikeistoSosDem onkin nainen, feministi.
Vieläkö se Kapilla ottaa eteen ? siinä olisi sinulle "varma pala" niin ihastunut sinuun.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Arvasinkin että ilmaannut paikalle. Trolli on ennenkaikkea huomionkipeä.
Siis itse trolli.
- Anonyymi
Ehdottomasti Wäsyneimmät jauhaa jostakin vuodesta 2015 joka ikinen päivä vaikka vastaukset on tarjottu sataan tuhanteen kertaan Sipi heitti kutsuhuudon ja Orpo ei oikein selvinnyt puominvartijana päästi kaikki läpi
- Anonyymi
Juhlarahastoja perustetaan kaiken aikaa. Muistaa vain, ettei vieraan ikeen alla makaaminen kannata. Eksotin on löytänyt rakastajansa.
- Anonyymi
Kyllä se vieraan vallan aika oli liki 1918, ja myös talvi ja jatkosodat oli karmeita sitä ajatellenkin. Aina maasa on armeija, joko vieras tai oma. Ja kyllä se oma on aina tärkein, jää muuten huutolaispojan asemaan, kun nämä pari sosialisti veijaria yrittää pestä itseään keskustan palstalla. See vain ihmetyttää miksi he avautuvat vasemmistolaisuudestaan keskustan palstalla, kun heille vasemmisto puolen olisi palstoja useitakin. Jos he siksi, että yrittävät näyttää kuinka sosialistit on ylivertaisia, ei se enää päde. Sanna heille suuri ilmiö, kun vasemsmitolaiset palvoo aina jotain johtajiaan, kuten Stalin oli siinä asemassa, vaikka nyt 20 miljoonaa kansalaistaan tapattikin, siinä meni samalla 30 -luvulla Suomesta karanneet punaisetkin, jotka hävisi aseellisen kapinansa. Miksi Stalin heidätkin tapatti? yksi syy voisi olla kun olivat kapinassa niin tehottomia. Nyt nämä meidän toverit sanoo " ettei saa sepustuksesta selvää " se tapansa, kun näin kertoo.
Taistolaiset tuntuvat nousevan tai paremminkin ovat tulleet kaapista ulos.
Dellinger makusteli Facebookissa Ruotsin kuninkaallisten ampumisella kesällä 2015.
– Eniten mua kiinnostaa, et miksei noita oo ammuttu jonkun ladon alakerrassa ja jouduttu ampumaan pari kertaa, koska vaatteisiin ommellut jalokivet on suojanneet luodeilta, Dellinger kirjoitti.
Tämä on vasemmistolaista väkivaltaa, se sitä parempaa väkivaltaa, niinhän tämä Li asian aikanaan sanoin. Vasemmistolainen väkivalta sallii mm. kuninkaallisten ja muiden fasistien tappamisen, tarkalleen ottaen heidän käsityksen mukaan fasisteja ovat kaikki muut paitsi he itse.
Johan itse Isä Aurinkoinen toteutti varsin menestyksellisesti tätä paremman väkivallan menetelmää. Suomessakin sitä yritettiin, SDP aloitti paremman väkivallan merkeissä rähinän 1918, meilläTämä on vasemmistolaista väkivaltaa, se sitä parempaa väkivaltaa, niinhän tämä Li asian aikanaan sanoin. Vasemmistolainen väkivalta sallii mm. kuninkaallisten ja muiden fasistien tappamisen, tarkalleen ottaen heidän käsityksen mukaan fasisteja ovat kaikki muut paitsi he itse.
Johan itse Isä Aurinkoinen toteutti varsin menestyksellisesti tätä paremman väkivallan menetelmää. Suomessakin sitä yritettiin, SDP aloitti paremman väkivallan merkeissä rähinän 1918, meillä kuitenkin sen rähinän pääpukarit joutui pakenemaan Venäjälle jossa moni pääsi ihan itse kokemaan tuon parremman väkivallan. Toki meillä vieläkin on niin tiukasti vasemmistolaisuuteen aivopestyjä kuitenkin sen rähinän pääpukarit joutui pakenemaan Venäjälle jossa moni pääsi ihan itse kokemaan tuonparremman väkivallan. Toki meillä vieläkin on niin tiukasti vasemmistolaisuuteen aivopestyjä Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vieraan vallan aika oli liki 1918, ja myös talvi ja jatkosodat oli karmeita sitä ajatellenkin. Aina maasa on armeija, joko vieras tai oma. Ja kyllä se oma on aina tärkein, jää muuten huutolaispojan asemaan, kun nämä pari sosialisti veijaria yrittää pestä itseään keskustan palstalla. See vain ihmetyttää miksi he avautuvat vasemmistolaisuudestaan keskustan palstalla, kun heille vasemmisto puolen olisi palstoja useitakin. Jos he siksi, että yrittävät näyttää kuinka sosialistit on ylivertaisia, ei se enää päde. Sanna heille suuri ilmiö, kun vasemsmitolaiset palvoo aina jotain johtajiaan, kuten Stalin oli siinä asemassa, vaikka nyt 20 miljoonaa kansalaistaan tapattikin, siinä meni samalla 30 -luvulla Suomesta karanneet punaisetkin, jotka hävisi aseellisen kapinansa. Miksi Stalin heidätkin tapatti? yksi syy voisi olla kun olivat kapinassa niin tehottomia. Nyt nämä meidän toverit sanoo " ettei saa sepustuksesta selvää " se tapansa, kun näin kertoo.
Taistolaiset tuntuvat nousevan tai paremminkin ovat tulleet kaapista ulos.
Dellinger makusteli Facebookissa Ruotsin kuninkaallisten ampumisella kesällä 2015.
– Eniten mua kiinnostaa, et miksei noita oo ammuttu jonkun ladon alakerrassa ja jouduttu ampumaan pari kertaa, koska vaatteisiin ommellut jalokivet on suojanneet luodeilta, Dellinger kirjoitti.
Tämä on vasemmistolaista väkivaltaa, se sitä parempaa väkivaltaa, niinhän tämä Li asian aikanaan sanoin. Vasemmistolainen väkivalta sallii mm. kuninkaallisten ja muiden fasistien tappamisen, tarkalleen ottaen heidän käsityksen mukaan fasisteja ovat kaikki muut paitsi he itse.
Johan itse Isä Aurinkoinen toteutti varsin menestyksellisesti tätä paremman väkivallan menetelmää. Suomessakin sitä yritettiin, SDP aloitti paremman väkivallan merkeissä rähinän 1918, meilläTämä on vasemmistolaista väkivaltaa, se sitä parempaa väkivaltaa, niinhän tämä Li asian aikanaan sanoin. Vasemmistolainen väkivalta sallii mm. kuninkaallisten ja muiden fasistien tappamisen, tarkalleen ottaen heidän käsityksen mukaan fasisteja ovat kaikki muut paitsi he itse.
Johan itse Isä Aurinkoinen toteutti varsin menestyksellisesti tätä paremman väkivallan menetelmää. Suomessakin sitä yritettiin, SDP aloitti paremman väkivallan merkeissä rähinän 1918, meillä kuitenkin sen rähinän pääpukarit joutui pakenemaan Venäjälle jossa moni pääsi ihan itse kokemaan tuon parremman väkivallan. Toki meillä vieläkin on niin tiukasti vasemmistolaisuuteen aivopestyjä kuitenkin sen rähinän pääpukarit joutui pakenemaan Venäjälle jossa moni pääsi ihan itse kokemaan tuonparremman väkivallan. Toki meillä vieläkin on niin tiukasti vasemmistolaisuuteen aivopestyjäYksi mahdollisuus on että tätä sontaa syydetään Trollipajasta.
- Anonyymi
Yksi mahdollisuus on että tätä sontaa syydetään Trollipajasta.
Etkö tunnista pankkolängvits-pöräystä? Loppuhan onkin sitten tuttua kopiotavaraa. Lieneekö peräti Laura Huhtasaareen tyyliin? Plagiaattimajuri.
- Anonyymi
Avaukseen vielä lisää.
Jauha jatkuvasti Natoon liittymisestä, Tukholman syndroomasta, vääristele Kekkosen toimintaa, kehu aiheettomasti Fagerholmia ja Simosta - niin ja tietysti Tanneria. Lainaa toistuvasti viihdekirjailijaa seinäpidosta, jonka vuoksi Tanner jäi kauaksi jälkeen muista kun suksi ei enää luistanut.
Kerro myös kuinka lämmität Knorrin pussissa olevan chicken noodle soupin ja sen kanssa syöt voileivän, kerro myös kaikki muut elämässäsi jäljellä olevat asiat; päivittäin kerro kuinka et ole aikoihin täällä visitoinutMitä aiheetonta kehumista on sen toteaminen että Simonen esti kommunistien vallankumoushankkeet 1949?
- Anonyymi
Mitä aiheetonta kehumista on sen toteaminen että Simonen esti kommunistien vallankumoushankkeet 1949?
Juuri tuo mitä sanot on aiheetonta.
Ei silloin -49 sentään kommunistien vallankumousta oltu tekemässä. Rettelöintiä kommunistit harjoittivat paikallistasolla. Ne rettelöinnit Simonen käski poliisin hajoittaa, ja poliisi teki mitä piti. Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuo mitä sanot on aiheetonta.
Ei silloin -49 sentään kommunistien vallankumousta oltu tekemässä. Rettelöintiä kommunistit harjoittivat paikallistasolla. Ne rettelöinnit Simonen käski poliisin hajoittaa, ja poliisi teki mitä piti.Kyllä Kemissä 1949 oltiin tekemässä vallankumousta. Kommunistien silloinen touhu on täysin verrattavissa eräiden tahojen nyt kriisiaikaan tapahtuvaan istuvan hallituksen arvosteluun.
- Anonyymi
Kyllä Kemissä 1949 oltiin tekemässä vallankumousta. Kommunistien silloinen touhu on täysin verrattavissa eräiden tahojen nyt kriisiaikaan tapahtuvaan istuvan hallituksen arvosteluun.
"Kommunistien silloinen touhu on täysin verrattavissa eräiden tahojen nyt kriisiaikaan tapahtuvaan istuvan hallituksen arvosteluun."
Tuon mukaan nytkin ollaan tekemässä vallankumousta??
Otappas nyt järki mukaan noihin juttuihisi.
Kemissä rettelöitiin sosiaaliministerin määräämiä palkanalennuksia (urakoista tuntipalkkaan) kohtaan, syntynyt lakko murrettiin julistamalla työmaita vapaaksi työmaaksi ja määräämällä poliisi vartioimaan työmaita. Näitä toimia vastaan sitten kommunistit kävivät.
Jos vallankumousta haettiin, niin korkeintaan SAK:n sisällä, siellä käytiin ankaraa valtataistoa SDP:n ja SKDL:n kesken, ja tämä lakko oli osa tuota poliittisen hegemonian tavoittelua ay-liikkeessä eikä mitään valtiollista toimintaa.
Opettele poika edes perusasiat historiasta. Anonyymi kirjoitti:
"Kommunistien silloinen touhu on täysin verrattavissa eräiden tahojen nyt kriisiaikaan tapahtuvaan istuvan hallituksen arvosteluun."
Tuon mukaan nytkin ollaan tekemässä vallankumousta??
Otappas nyt järki mukaan noihin juttuihisi.
Kemissä rettelöitiin sosiaaliministerin määräämiä palkanalennuksia (urakoista tuntipalkkaan) kohtaan, syntynyt lakko murrettiin julistamalla työmaita vapaaksi työmaaksi ja määräämällä poliisi vartioimaan työmaita. Näitä toimia vastaan sitten kommunistit kävivät.
Jos vallankumousta haettiin, niin korkeintaan SAK:n sisällä, siellä käytiin ankaraa valtataistoa SDP:n ja SKDL:n kesken, ja tämä lakko oli osa tuota poliittisen hegemonian tavoittelua ay-liikkeessä eikä mitään valtiollista toimintaa.
Opettele poika edes perusasiat historiasta.Asiat on poika kerrottu kirjassa "Kemi-Kohtalon Vuosi 1949. Kirjoittanut Juhani Salminen.
Kirjassa annetaan myös suoraan ymmärtää että vallankumoushankkeilla oli NL:n tuki. Kekkonen muuten 1948 syksyllä keskusteli päivällisellä Hella Wuolijoen ja NL:n muistaakseni Mikojanin kanssa Fagen hallituksen kaatamisesta.
Mitä tähän päivään tulee niin seuraavassa kriisissä tulee ottaa käyttöön sota-ajan sensuuri.- Anonyymi
Asiat on poika kerrottu kirjassa "Kemi-Kohtalon Vuosi 1949. Kirjoittanut Juhani Salminen.
Kirjassa annetaan myös suoraan ymmärtää että vallankumoushankkeilla oli NL:n tuki. Kekkonen muuten 1948 syksyllä keskusteli päivällisellä Hella Wuolijoen ja NL:n muistaakseni Mikojanin kanssa Fagen hallituksen kaatamisesta.
Mitä tähän päivään tulee niin seuraavassa kriisissä tulee ottaa käyttöön sota-ajan sensuuri.Juhani Salminen oli kiihkeä asevelisosialistien ihailija, joka on syytä lähdekritiikkinä muistaa kun kirjojansa lukee.
Hän oli myös ay-aktiivi SDP:n oikeistosiiven riveissä, sekin syytä huomioida kun miettii miltä kantilta hän asioita kertoo.
Salminen sai lopulta potkut varsinaisesta työstään vakuutusyhtiö Ilmarisesta yhtiön vasemmistodemareista keräilemien laittomien rekistereiden vuoksi.
Sinulta tuppaa aina tuo lähdekritiikki unohtumaan, tai ainakin näkökulma jää varmistamatta, kun näitä Lehtisen tai Salmisen kirjoja pidät totuuden torvina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhani Salminen oli kiihkeä asevelisosialistien ihailija, joka on syytä lähdekritiikkinä muistaa kun kirjojansa lukee.
Hän oli myös ay-aktiivi SDP:n oikeistosiiven riveissä, sekin syytä huomioida kun miettii miltä kantilta hän asioita kertoo.
Salminen sai lopulta potkut varsinaisesta työstään vakuutusyhtiö Ilmarisesta yhtiön vasemmistodemareista keräilemien laittomien rekistereiden vuoksi.
Sinulta tuppaa aina tuo lähdekritiikki unohtumaan, tai ainakin näkökulma jää varmistamatta, kun näitä Lehtisen tai Salmisen kirjoja pidät totuuden torvina.Oikeisto Sossu toisista vaatii lähteitä, mutta omat unohtuu, samoin melskaa kirjaimista jos vähän sivussa, itse tekevät >Kapin kirjoitusvirheitä myös, niin miksi noin muista kantaa huolta, kun ei omakaan ole kunnossa. Ainakin oma käsditys on jos paska menee housuihin, en siitä muita syytä, että he kakkasi housuuni, kuten nuo meuhkaa palstalla. Asiat hukassa myös, siksi tämä parikko käy muihin kiinni kuin rakit sääreen.
Anonyymi kirjoitti:
Oikeisto Sossu toisista vaatii lähteitä, mutta omat unohtuu, samoin melskaa kirjaimista jos vähän sivussa, itse tekevät >Kapin kirjoitusvirheitä myös, niin miksi noin muista kantaa huolta, kun ei omakaan ole kunnossa. Ainakin oma käsditys on jos paska menee housuihin, en siitä muita syytä, että he kakkasi housuuni, kuten nuo meuhkaa palstalla. Asiat hukassa myös, siksi tämä parikko käy muihin kiinni kuin rakit sääreen.
Älä Iikolli siinä sönkötä siansaksaasi.
- Anonyymi
No niin, OikeistoSosDem pääsi omalle tasolleen argumentoinnissaan.
Siinäpä taas oiva näyte osaamisestaan. - Anonyymi
NO MUTTA PIMU ! Feministi.
Sinähän pahasuinen olet. - Anonyymi
Kyllä Kemissä 1949 oltiin tekemässä vallankumousta. Kommunistien silloinen touhu on täysin verrattavissa eräiden tahojen nyt kriisiaikaan tapahtuvaan istuvan hallituksen arvosteluun.
Nooh hyvinhän ne köpsät lopulta sapelinsa saivat Kemissä hiotuksia. Mielenkiintoista katsoa riittääkö koronan jälkeen röyhkeys kepuleilla ja selluköpeillä ryövätä veronmaksajilta tuet Kemin uuteen paperitehtaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, OikeistoSosDem pääsi omalle tasolleen argumentoinnissaan.
Siinäpä taas oiva näyte osaamisestaan.Oiksossu on selvä transu, kun haluaa esitellä punapallohamettaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiksossu on selvä transu, kun haluaa esitellä punapallohamettaan.
Komia on kolttu! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Aloittajakin tietää ja ymmärtää ettei kukaan normaali ja järkevä Juha Sipilän jälkeen oikeasti ilman huumoria mene sanomaan kannattavansa Keskustaa. Sipilän politiikka tiedetään ja se ei tunnetusti ollut suomalaisten ja Suomen tulevaisuuden kannalta kehuttavaa. Nyt kun tuli koronakriisi niin se korostuu, heti on niin ihmiset kuten yrityksen talous lirissä. Kaikki tietää syynkin, oli jo valmiiksi ostovoima kuralla vuosia ja suurimmalla osalla ihmisistä ja yrityksistä ei puskuria ottaa taloudellisesti koronaa vastaan. Äänestän mitä äänestän itse, mutta sen ymmärrän että nykyisella hallituksella oli jo valmiiksi haasteita Sipilän hallituksen jäljiltä ja nyt koronavirus siihen päälle. Ei kahdehtittavaa kun vielä asioita ymmärtämättömät tahot riehuu kuten nähty.
- Anonyymi
Joko Oikeisto Sossu ostanut kaulahuivin, tuo pukisi feministi mekkoasi.
https://vasemmistonuoret.fi/fi/kauppa/aito-palestiinalaishuiviMee Pankkis ny sinne kotiisi persupalstalle. Siellä teitä on samanhenkistä seuraa ja voitte vaikka muistella sadan vuoden takaisia asioita
- Anonyymi
Pankkiksella on omat huvinsa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11713596/vaippailu
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vaippafetisismi
Hyvin on noudatettu tätä antamaasi kehotusta: ”Jauha myös kyllästymiseen asti Kapista”. Olenhan itsekin sille lisävauhtia antanut;)) Hauskaa! Mutta nyt sellainen huvittelu riittää minulle.
Tälle illalle minulta saa riittää muukin täällä. Siirryn taas noudattamaan palstan vanhaa kehotetta sitten kun palaan, ja palaanhan minä taas, jos - varmaankin kun - kepu tai sen politiikka tahi politiikka yleisemminkin siihen aihetta antaa. Ihan kiva varmaan on palata, kun kepustakin voin nykyisin puhua vain hyvää.- Anonyymi
"Hyvin on noudatettu tätä antamaasi kehotusta: ”Jauha myös kyllästymiseen asti Kapista”"
Hmmm... tunnustat siis, että sinä olet nimimerkki OikeistoSosDem. Sillä eihän ketjussa ole sinusta jauhettu, vaan OIkeistosossusta.
Onhan tuota epäilty, vaan nyt sen itsekin "lipsautit". No, tuliupahan tuokin selväksi. Kiitos siitä. Anonyymi kirjoitti:
"Hyvin on noudatettu tätä antamaasi kehotusta: ”Jauha myös kyllästymiseen asti Kapista”"
Hmmm... tunnustat siis, että sinä olet nimimerkki OikeistoSosDem. Sillä eihän ketjussa ole sinusta jauhettu, vaan OIkeistosossusta.
Onhan tuota epäilty, vaan nyt sen itsekin "lipsautit". No, tuliupahan tuokin selväksi. Kiitos siitä.Olinpa huolimaton, kun en tarkentanut sanomaani. Tarkoitin "jauhamista", jota tapahtui tällä avauksella:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16387781/sosialisti-vieraat-keskustan-palstalla
Luulin kyllä sinun ja jonkun muunkin minuun takertuneen tuon ymmärtävän, kun varmaan olette olleet tuollakin avauksella niitä "jauhajia".- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Olinpa huolimaton, kun en tarkentanut sanomaani. Tarkoitin "jauhamista", jota tapahtui tällä avauksella:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16387781/sosialisti-vieraat-keskustan-palstalla
Luulin kyllä sinun ja jonkun muunkin minuun takertuneen tuon ymmärtävän, kun varmaan olette olleet tuollakin avauksella niitä "jauhajia".Ei siis kiellä olevasi myös nimimerkin OikeistoSosDemin käyttäjä.
Ihan pakko vielä pistäytyä, kun sain näin hyvän tiedon:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/helsingin-poliisin-ylikomisariolle-ei-syytetta-vaalirahoista-syyttaja-hakola-ei-tiennyt-saaneensa-vaalitukea-mamma-rosa-ravintolalta/7809544?fbclid=IwAR3sxlOtxsF8t4UoZPPWhqScRZIQx6s0wDzr3A0fdDhZf9hS7PWWSk330ho#gs.5uk7m6
Häntä olen äänestellyt jo useammissa vaaleissa, äänestin viimevaaleissakin, mutta ei päässyt nyt eduskuntaan, ei v. 2015 vaaleissakaan, mutta kauden 2011-2015 hän oli kansanedustaja.
Oikein sympaattinen ja rehti, kaikin tavoin asiallinen mies. Olen tavannut hänet useammankin kerran. Hän kuuluu myös facebook-kavereihini - että sellainen punikki hänikin;))- Anonyymi
Satumpa myös tuntemaan.
punikki hänikin;)) -sanot. heh. Mainittakoon vielä, että Hakola on myös ”vaha faitteri”, mutta emme olleet niissä hommissa samanaikaisesti. Hakola minua paljon nuorempana oli vasta 1990-luvulla Libanonissa, jossa minä en ole ollut muulloin kuin vain turistina jo v. 1966 Kyproksella palvellessani.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rauhanturvaajien-etuihin-helpotus/1833790#gs.5up48c
Se ”faitterius” ei ole vaikuttanut siihen, että häntä olen äänestellyt. Ei sekään, että hänet on nähty ansioituneeksi sotilaaksi, kun res. sotilasmestariksi on tuo maisterimies ylennetty.- Anonyymi
viimevaaleissakin, punikki hänikin
Pankkolängvitsiä???? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viimevaaleissakin, punikki hänikin
Pankkolängvitsiä????Kun poikkeuksellisen paljon olen tänään täällä viipyillyt, täytyy vielä kerran pistäytyä. Tuleehan minullekin joskus kirjoitusvirheitä, sanaan ylimääräinen kirjain tai tarvittava kirjain pois. Yleistä nopeasti kirjoittavalle. Sellainen ei ole sitä tyypillistä pankkolängvitsiä.
Viimevaaleissakin on ihan oikeaa hyvää suomea. Kuten viimekesänä, ensivuonna tms.
joiden kahtena eri sananakaan kirjoittaminen ei ole pankkolängvitsiä. Yhdyssanojen erilleen kirjoittaminen sitä tyypillisimmillään on - monen muun erikoispiirteen ohella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun poikkeuksellisen paljon olen tänään täällä viipyillyt, täytyy vielä kerran pistäytyä. Tuleehan minullekin joskus kirjoitusvirheitä, sanaan ylimääräinen kirjain tai tarvittava kirjain pois. Yleistä nopeasti kirjoittavalle. Sellainen ei ole sitä tyypillistä pankkolängvitsiä.
Viimevaaleissakin on ihan oikeaa hyvää suomea. Kuten viimekesänä, ensivuonna tms.
joiden kahtena eri sananakaan kirjoittaminen ei ole pankkolängvitsiä. Yhdyssanojen erilleen kirjoittaminen sitä tyypillisimmillään on - monen muun erikoispiirteen ohella.Et sinä Kapi osaa pankkolängvitsiä. Ei sitä kapteeni-tasolla ole opiskeltu. Sellainen kuuluu vasta majurin koulutukseen. Tässä näytteitä sen osaajalta.
-laajenneksien
-Vasenlaita
-muumaa
-omamaa
-sepä siitä
-nyt saunaan
-seisokkiaika
-Burjetti
-Kommunisnuoret
-ratifinointi
-sosialitit
-ihmeellisäsanoja
-senkiun
-kahdenkeskisellä
-savuttettja
-sosilistista
-PalstanTietohelmeä
-toisa arvostelaa
-pääsosin
-erilatuja
-kokosuomeen
-Juniori.joukosanne
-matikaa
-tukeja
-nimejä
-sekäsikiö
-olleneekaan
-ollenee
-tulenee
-isoleuaka
-Enään
-Vasemmoito
-pääsoin
-jäsjestöineen
-ragaistusta
-kiinnostaan
-Katsellaampa
-Heitetäämpä
-jonkunverran
-senverran
-puolutusministeri
- pienikansa
- uhohtamaan
-ropan
-hajoamaistaan
-monenmaan
-Näyttäsi
-maissain
-heppaset
-Tuollallailla
-monile
- propakanta (tämä on suosikkini. Sivistyssanoista tietämätön "majuri" kirjoittaa varmuuden vuoksi ilman hankalia g-, ja d-kirjaimia)
-akrikaatti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä Kapi osaa pankkolängvitsiä. Ei sitä kapteeni-tasolla ole opiskeltu. Sellainen kuuluu vasta majurin koulutukseen. Tässä näytteitä sen osaajalta.
-laajenneksien
-Vasenlaita
-muumaa
-omamaa
-sepä siitä
-nyt saunaan
-seisokkiaika
-Burjetti
-Kommunisnuoret
-ratifinointi
-sosialitit
-ihmeellisäsanoja
-senkiun
-kahdenkeskisellä
-savuttettja
-sosilistista
-PalstanTietohelmeä
-toisa arvostelaa
-pääsosin
-erilatuja
-kokosuomeen
-Juniori.joukosanne
-matikaa
-tukeja
-nimejä
-sekäsikiö
-olleneekaan
-ollenee
-tulenee
-isoleuaka
-Enään
-Vasemmoito
-pääsoin
-jäsjestöineen
-ragaistusta
-kiinnostaan
-Katsellaampa
-Heitetäämpä
-jonkunverran
-senverran
-puolutusministeri
- pienikansa
- uhohtamaan
-ropan
-hajoamaistaan
-monenmaan
-Näyttäsi
-maissain
-heppaset
-Tuollallailla
-monile
- propakanta (tämä on suosikkini. Sivistyssanoista tietämätön "majuri" kirjoittaa varmuuden vuoksi ilman hankalia g-, ja d-kirjaimia)
-akrikaattiKapi on vain yksinkertainen aliupseeri, majuri sivistynyt, akateeminen herrasmies.
Anonyymi kirjoitti:
Kun poikkeuksellisen paljon olen tänään täällä viipyillyt, täytyy vielä kerran pistäytyä. Tuleehan minullekin joskus kirjoitusvirheitä, sanaan ylimääräinen kirjain tai tarvittava kirjain pois. Yleistä nopeasti kirjoittavalle. Sellainen ei ole sitä tyypillistä pankkolängvitsiä.
joiden kahtena eri sananakaan kirjoittaminen ei ole pankkolängvitsiä. Yhdyssanojen erilleen kirjoittaminen sitä tyypillisimmillään on - monen muun erikoispiirteen ohella.Hemmetti! Tässä taas jo iltapesuilla käytyäni ja pyjamassani vuoteeseen mennessäni jne... vielä palstan avasin ja näin tuon viestin, niin siitä hemmetti. Siksi, kun rekisteröitymiseni näkyi taas jo silloin tippuneen pois päältä. Sitä se oli nytkin ja jouduin uudelleen kirjautumaan.
No, kai jokainen ymmärsi, että minultahan tuo oli, mutta sittenkin tämä palstojen nykyinen toimintamenetelmä vähän "ketuttaa". Aikaisemman kauan jatkuneen käytännön mukaan totuin siihen, että rekisteröityminen pysyi aina voimassa, jollei joutunut ns. banniin, jollaista minulle ei koskaan tapahtunut.
Aika muuttuu ja me muutumme sen myötä, sanotaan, ja kai minun on nyt tässä asiassa pyrittävä muuttumaan entistä tarkemmaksi, vaikka sellainen onkin vaikeaa tällaiselle vanhukselle. Sorry - ja Öitä!- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Hemmetti! Tässä taas jo iltapesuilla käytyäni ja pyjamassani vuoteeseen mennessäni jne... vielä palstan avasin ja näin tuon viestin, niin siitä hemmetti. Siksi, kun rekisteröitymiseni näkyi taas jo silloin tippuneen pois päältä. Sitä se oli nytkin ja jouduin uudelleen kirjautumaan.
No, kai jokainen ymmärsi, että minultahan tuo oli, mutta sittenkin tämä palstojen nykyinen toimintamenetelmä vähän "ketuttaa". Aikaisemman kauan jatkuneen käytännön mukaan totuin siihen, että rekisteröityminen pysyi aina voimassa, jollei joutunut ns. banniin, jollaista minulle ei koskaan tapahtunut.
Aika muuttuu ja me muutumme sen myötä, sanotaan, ja kai minun on nyt tässä asiassa pyrittävä muuttumaan entistä tarkemmaksi, vaikka sellainen onkin vaikeaa tällaiselle vanhukselle. Sorry - ja Öitä!Punkkaan siitä rupikullinen aliupseeri, mars, mars!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapi on vain yksinkertainen aliupseeri, majuri sivistynyt, akateeminen herrasmies.
Huom! Pankkomajuri. Ei nyt sentään pilata suomalaisten upseerien mainetta yhden mielikuvitusupseerin rykimisillä. Ja akateeminen on aivan liian vaikea sana hänelle sekä kirjoittaa että ymmärtää.
- Anonyymi
Pölvästejä molemmat olette . Se näkyy jo päälle päinkin.
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Hemmetti! Tässä taas jo iltapesuilla käytyäni ja pyjamassani vuoteeseen mennessäni jne... vielä palstan avasin ja näin tuon viestin, niin siitä hemmetti. Siksi, kun rekisteröitymiseni näkyi taas jo silloin tippuneen pois päältä. Sitä se oli nytkin ja jouduin uudelleen kirjautumaan.
Aika muuttuu ja me muutumme sen myötä, sanotaan, ja kai minun on nyt tässä asiassa pyrittävä muuttumaan entistä tarkemmaksi, vaikka sellainen onkin vaikeaa tällaiselle vanhukselle. Sorry - ja Öitä!Kapi, otappa selvää miksi se "rekisteröityminen tippuu pois päältä".
Se nimittäin paljastaa yhden hauskan asian sinun palstalla "viipyilystä".
PS. pankkolängvitsiä ne sinunkin kirjoitusvirheet ovat, jos kerran muidenkin. Anonyymi kirjoitti:
Kapi, otappa selvää miksi se "rekisteröityminen tippuu pois päältä".
Se nimittäin paljastaa yhden hauskan asian sinun palstalla "viipyilystä".
PS. pankkolängvitsiä ne sinunkin kirjoitusvirheet ovat, jos kerran muidenkin.Joo, paljastaahan tuo rekisteröitymiseni pois tippuminen sen, että en minä koskaan täällä kauan viipyile. Ei se tipu pois koneellani ollessani, vaan vasta siten, kun olen sulkenut koneeni, ei aina silloinkaan.
Kirjoitusvirheet, joita sattuu minullekin, eivät ole pankkolängvitsiä. Pankkolängvitsi on oma kielensä, jota en osaa, vaikka olen sitä täällä lukenutkin.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Joo, paljastaahan tuo rekisteröitymiseni pois tippuminen sen, että en minä koskaan täällä kauan viipyile. Ei se tipu pois koneellani ollessani, vaan vasta siten, kun olen sulkenut koneeni, ei aina silloinkaan.
Kirjoitusvirheet, joita sattuu minullekin, eivät ole pankkolängvitsiä. Pankkolängvitsi on oma kielensä, jota en osaa, vaikka olen sitä täällä lukenutkin.Onko sinulla muuta elämää kuin tämä palsta? Kovin rajoittuneelta hommasi näyttävät näin ulkopuoliselle. Elämääsi olet täällä jakanut aivan kyllästymiseen asti, samat jorinat päivästä toiseen...
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Joo, paljastaahan tuo rekisteröitymiseni pois tippuminen sen, että en minä koskaan täällä kauan viipyile. Ei se tipu pois koneellani ollessani, vaan vasta siten, kun olen sulkenut koneeni, ei aina silloinkaan.
Kirjoitusvirheet, joita sattuu minullekin, eivät ole pankkolängvitsiä. Pankkolängvitsi on oma kielensä, jota en osaa, vaikka olen sitä täällä lukenutkin.Väärin.
Mutta otappa itse selvää.
Sinunkin kirjoitusvirheet ovat pankkolängvitsiä, tai jos ei, niin sitten on turha huudella muiden kirjoitusten olevan pankkolängvitsiä.
- Anonyymi
Vuosi 1918 ja etenkään Pohjanmaan Melinien ja Lauriloiden toiminta silloin ei unohdu.
- Anonyymi
Olemme vieläkin kiitollisuuden velassa heille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme vieläkin kiitollisuuden velassa heille.
Mistä? Tappoivat läjän ihmisiä tyhmyyttään ja melkein tekivät sillä Suomesta neukkuvallan. Tukijussi olisi toki nytkin entisen kolhoosin omistaja ja naatisi vielä suurempia maataloustukia kuin Kekkosen takaamat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631271Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87702- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37589Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523