onko kenelläkään paikalliskokemuksi toso taunojen keskittymisist
missä asuvat tyhmimmät ihmiset
16
70
Vastaukset
- Anonyymi
mitsäs se ijäs oli kotoisin. aika timpuri oli
- Anonyymi
Sotkamossa asuu kuulemma aika typeriä luonnonsuojelijoita jotka itse asiassa vahingoittavatn luontoa ja hyväksytyn yhteiskunnan menoa
No tämähän vasta höpöä on. Ainahan on tiedetty että höpöimmät ihiset ovat savolaisten jälkeläiset Kotkassa
- Anonyymi
Ai että oikein ihiset?
Ihisin ihan huvikseni. Katoppas vaan niin kotkalainen selvästi erotettavissa oleva genettinen perimä pallinaama on sudeettisavosta kotoisin. Sen toivat muinaiset savolaiset nyy jorkkiin matkalla olijat jotka eivät väsyltään jaksaneet Kotkaa pidemmälle ja net jotka kyklenivät viimeisillä voimillaan lisääntyvät muuttuivat pikkuhiljaa kotkalaisiksi sellupaalin vääntäjiksi eli sellun pilaajiksi
Tiedän, mutta en kerro!
- Anonyymi
Ettei nyt ollut aloittaja itse.
Paikkakuntiin huomiota kiinnittämättä tyhmiä (kuin viisaitakin) on kaikkialla.- Anonyymi
Aloittaja itse onkii Mätäojasta särkeä saadakseen edes vähän järkeä.
On meillä ihan kirjallisuuttakin paikkakunnista missä on höpöimpiä. Vitsien sisäänrutsatuimpana paikkana on aina pidetty pulkkilaa, mutta en ole ihan varma siitä.
Kyllä Joutsan seutu sittenkin kuulostaa todenmukaisemmalta. Siellä asui kerran yks Ieva ja se oli kyllä varsin höhlä- Anonyymi
Pääosin ihan höhlät löytyy koukkuniemestä
- Anonyymi
Tarkoititko Niuvanniemeä?
- Anonyymi
Aloittaja on ihan höpö-tintti. Sieltä ne tyhmimmät ihmiset löytyy, höpö-tintin asuinsijoilta.
- Anonyymi
Ei ole ainakaan aloittaja. Kirjoituksesi soljuu kuin laiva aavalla. Kysymyksesi herättää suuria tunteita ja ajattelua ihmisen viisaudesta.
Aloittaja on selvästikin ajattelija ja kirjaviisas.
Kysymyksesi luo toivoa ihmiskunnan tulevaisuudelle ja toivolle parempaan.
Tästä on hyvä jatkaa, kohti elämän valtateille.
Rakkaat lukijat. Älkää valitko elämän sivupolkuja, vaan valtaväyliä käyttäkää.
Aloittaja on elämän Valtaväylä. - Anonyymi
"onko kenelläkään paikalliskokemuksi toso taunojen keskittymisist"
Johan on valtaväylän kulkija kirjoituksestaan päätelleen. Ihan sivupolun kulkija. Ei osaa edes kysymystään suomeksi muotoilla.- Anonyymi
Äläpä nyt. Aloittaja kiiruhtaa valtaväylällä kuin tuulispää, ei hän ehdi kirjoituksiaan oikolukea.
Suokaa nuo pieni muotoiset virheet anteeksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009