Olisiko koirat luvitettava kaupungeissa

Anonyymi

Tiedämme kaikenlaisten koirien sekä aiheuttavan vahinkoa, melua ja ympäristön likaantumista liukupommeineen joita laiskat kaupunkilaiset valvonnan puutteessas jättävät maisemiin kuin paskohanhet
Pitäiskö ihan pikkupiskeillekin olla kallis lupa ja kaikille kenkää suure,mmille pedoille pitokieltp kaikissa taajamissa joissa on katu ja yli 10 asukasta
Koiriahan isommasti pitää vain persoonallisuuspuutteinen tai muuten vajaa ihminen

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onhan ne argentinot ja pit bullit tunnetusti olleet persoonallisuushäiriöisten koiria siinä missä muut isot koirat toisenlaisen mutta yhtä kaikki pahan persoonallisuushäirösen pakotie elämästä

    • Anonyymi

      se hoituu yksinkertaisesti laittamalla jokaiselle koiranpitäjälle 500 euron lisenssimaksu vuosittan jokaisesta hyysäämästään koirasta. Tietysti vielä se painoraja minkä painavampaa koiraa saa ylläpitää vain viranomaiset. Esimerkiksi 10 kg rotupainoa

    • Anonyymi

      joo koirat kieltoon, eihän niitä kukaan järkevä muutenkaan pitäisi. No ehkä sopivat jonnekin romaniamaahan joss on koirillekin tilaa temmeltää ja harrastaa koiruuksia

    • Anonyymi

      Toisaalta kun tarkemmin ajattelee niin onhan opaskoirat hyväksyttävä. Amerikoissakin on paljon ihmisiä jotka eivät yksinkertaisesti kestä muita ihmisiä ilman tukikoiraa. Kyllä kai joku puudeli ja isommat näkökoirat on sellaisissa tapauksissa perustettuja

    • Kyllä sokeainkoirat ja poliisi-sekä rajavarti koirat, niin ja haistelukoirat tullillqa on säilytettävä vaikka yksityiskoirien pitoa höpömpää hommelia ei taida ollakaan

    • Anonyymi

      Minusta kyllä vain lisensioidut viranomaiskoirat pitäisi sallia. Ei mitään seura tai korvauskoiria

    • Anonyymi

      No kenties baskervillen koira voitaisiin museokappaleena nostaa henkiin

    • Anonyymi

      miksi ylipäätänsä pohtia moista. selvähän tää, kännihä tää sanois polliisi

    • Anonyymi

      Kyllä valtaosalla koiran pitäjistä jonkin tasoisia ongelmia on. Kellä peruuttamattomia ja vaikeita, kellä taas kestävämpiä ja hallitumpia

      • Anonyymi

        Pätee kaikkiin ihmisiin, ei vain koiran omistajiin.


    • Anonyymi

      On yleisessä tiedossa, että mitä isompi koira sitä tyhmempi omistaja
      Mitä pienempi koira sitä ilkeämpi ja aggressiivisempi

    • Anonyymi

      Onko koira purrut lapsena?
      Ja nyt purette koiria.

    • Anonyymi

      Eikös meillä muka ole koiraluvat ja leima siinä koiran kauluksessa. Ainakin oli kun olin pieni Rovaniemellä

    • Anonyymi

      Ne koiraluvat on kai lakkautettu mutta ne pitäis palautta niin että joka koirasta perusmaksu 500 euroa vuosi ja sitten 100 euroa per koiran elopainokilo vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe