Millaisia kokemuksia teillä on ollut libraxin käytöstä? toimiiko suolen lamauttajana? entäpä tuleeko ongelmia pupillien tai autolla ajamisen kanssa?
libraxin käyttäjä kokemukset
5
14360
Vastaukset
- syönyt
ekat pari nappulaa kun söin niin kyllä se vähän tuntu et olis ollu "sekasin". mut ei enään. hyvin on mahaan auttanut.. tai siis ärtyneeseen suoleen. enkä pupilleissa havainnut mitään muutosta..
- veku
itse meinasin alkaa kokeilla niitä jännitysvatsaan. toivottavasti toimii?
- jännäri
veku kirjoitti:
itse meinasin alkaa kokeilla niitä jännitysvatsaan. toivottavasti toimii?
Itse käytän satunnaisesti ja toimii kyllä mulla. Hieman vaan väsyttää (kolmiolääke kun on) ja suu kuivaa, ei muuta haittaa...
- veku
jännäri kirjoitti:
Itse käytän satunnaisesti ja toimii kyllä mulla. Hieman vaan väsyttää (kolmiolääke kun on) ja suu kuivaa, ei muuta haittaa...
kuinka nopeasti librax alkaa vaikuttamaan eli kuinka paljon oletettua jännitystilannetta lääke pitää ottaa. Lisäksi kuinka kauan lääke vaikuttaa ja kuinka kauan väsymys kestää. uskaltaako istua autonrattiin jne.
- Jaana
Olen syönyt satunnaisesti refluksi- ja vatsavaivaan. Yleensä otan lääkkeen yöksi sen väsyttävän vaikutuksen takia. Hassua että lääke selkeästi jakaa lääkärien mielipiteet. Yhden gastrokirugin mielestä ko. lääke ei ole hyvä. Kuulema sitä pitäisi syödä säännöllisesti ja pitkään ennekuin sen vaikutukset alkaisivat (?), toinen taas kertoi että sitä määrätään katkolla oleville alkkiksille, jotka ovat kiskoneet viinaa "kaksin käsin". Toinen gaston erikoislääkäri määräsi Libraxia hetimiten reippaan annoksen. Noh, näiden sekalaisten lääkärikokemusten jälkeen olen kuitenkin ottanut tarvittaessa, mutta yrittänyt ajoittaa iltaan lääkkeenoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202223Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642