Millaisia kokemuksia teillä on ollut libraxin käytöstä? toimiiko suolen lamauttajana? entäpä tuleeko ongelmia pupillien tai autolla ajamisen kanssa?
libraxin käyttäjä kokemukset
5
15300
Vastaukset
- syönyt
ekat pari nappulaa kun söin niin kyllä se vähän tuntu et olis ollu "sekasin". mut ei enään. hyvin on mahaan auttanut.. tai siis ärtyneeseen suoleen. enkä pupilleissa havainnut mitään muutosta..
- veku
itse meinasin alkaa kokeilla niitä jännitysvatsaan. toivottavasti toimii?
- jännäri
veku kirjoitti:
itse meinasin alkaa kokeilla niitä jännitysvatsaan. toivottavasti toimii?
Itse käytän satunnaisesti ja toimii kyllä mulla. Hieman vaan väsyttää (kolmiolääke kun on) ja suu kuivaa, ei muuta haittaa...
- veku
jännäri kirjoitti:
Itse käytän satunnaisesti ja toimii kyllä mulla. Hieman vaan väsyttää (kolmiolääke kun on) ja suu kuivaa, ei muuta haittaa...
kuinka nopeasti librax alkaa vaikuttamaan eli kuinka paljon oletettua jännitystilannetta lääke pitää ottaa. Lisäksi kuinka kauan lääke vaikuttaa ja kuinka kauan väsymys kestää. uskaltaako istua autonrattiin jne.
- Jaana
Olen syönyt satunnaisesti refluksi- ja vatsavaivaan. Yleensä otan lääkkeen yöksi sen väsyttävän vaikutuksen takia. Hassua että lääke selkeästi jakaa lääkärien mielipiteet. Yhden gastrokirugin mielestä ko. lääke ei ole hyvä. Kuulema sitä pitäisi syödä säännöllisesti ja pitkään ennekuin sen vaikutukset alkaisivat (?), toinen taas kertoi että sitä määrätään katkolla oleville alkkiksille, jotka ovat kiskoneet viinaa "kaksin käsin". Toinen gaston erikoislääkäri määräsi Libraxia hetimiten reippaan annoksen. Noh, näiden sekalaisten lääkärikokemusten jälkeen olen kuitenkin ottanut tarvittaessa, mutta yrittänyt ajoittaa iltaan lääkkeenoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524538
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253800
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433625Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142404