En pudota painoa vaikka syön erittäin vähän.

Anonyymi

Elikkä siis olen 13v tyttö. Olen 150 cm pitkä ja painan 42 kg. Vaikka painan normaalin verran minulla on paljon läskiä mahassa ja käsissäni. En ole vielä saanut kasvuspurttia.
Olen syönyt siitä asti kun olemme päässeet kotikoulun noin 500cal-900cal päivässä joskus olen syönyt jopa vähemmän. Olen tehnyt näin koko kotikoulu ajan mutta en ole pudottanut yhtään painoa. Meillä ei ole puntaria mutta nään peilistä että en ole laihtunut yhtään. Vaan enemmänkin siltä että olisin tullut läskimmäksi. Liikun myös 15min-1h päivässä. Voisitteko auttaa olen tehnyt tätä niin kauan että minua pelottaa jos alan syömään enemmän läskiinnyn jopa enemmän😥arvostaisin jos joku auttaisi..

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voi auttaa sinua laihtumaan, olet jo laiha. Syö kunnolla, sinun pitää saada muutama kilo lisää, siis lisää.

Meillä kaikilla on oma muotomme, se on hyväksyttävä. Useimmilla rasva ei ole jakautunut sillä ihanimmalla tavalla. Siinä ei laihtuminen auta. Näytät kauniilta, kun olet tyytyväinen itseesi.

• Anonyymi

13-vuotiaan tytön ei pidä laihduttaa, ellei lääkäri määrää laihduttamaan.

• Anonyymi

Lapset pois SUOMI24 kaatopaikalta. Terveys menee.

• Anonyymi

42 kiloa on liian alhainen paino,sinun pitää syödä puolta enemmän,jättä pois pullat karkit jäätelö yms roskaruoka ja syödä terveellistä ravintoa.

Läski tulee tästä roskaruuasta sokerista ja rasvasta,ja hyvät näkyvät lihakset saa syömällä riisi,perunaa,kasviksia,hedelmiä yms

• Anonyymi

"Läski tulee tästä roskaruuasta sokerista ja rasvasta,"

Ei vaan THL:n satukirjan suosittelemasta yhdistelmästä.

• Anonyymi

vihreetä teetä kantii juoda 2--6 kuppia päivässä

• Anonyymi

"vihreetä teetä kantii juoda 2--6 kuppia päivässä"

Jos pidät vihreästä väristä ja teestä . laihduttamiseeen sillä ei ole vaikutusta

• Hei!

Kirjoittelen tähän muutamia juttuja, joita tuli viresitmieleen;

- laihduttaminen siten että yrittää vähentää syömistä, on huono juttu. Varsinkin kun sinunkin on tarkoitus vielä kasvaa, keho tarvitsee energiaa ja se ottaa sen kyllä jos se ei sitä saa. Joten älä panttaa syömisiäsi.
      - kehossa kuuluu olla rasvaa, kehossa kuuluu olla poimuja ja kuoppia ja joustavuutta. Kehon ei kuulu olla rasvaton, silloin se ei enää toimi. Eikä toimi ajattelukaan.
      - sen sijaan että mietit kehosi kokoa, voisitko miettiä miten hienosti se toimii? Mitä kaikkea hienoa sillä pystyy tekemään? Ja miten siistiä on, että juuri sinulla on sellainen keho kuin on?
      - laihduttamisen taustalla on ajatus siitä, että kehossasi on jotain vialla ja se ei ole hyvä sellaisena kuin se on. Se ei pidä paikkaansa, kehosi on hyvä juuri sellaisena kuin se on.

Toivottavasti voit nauttia tänään siitä miten kehosi toimii ja voit hyvillä mielin antaa sille energiaa!

Ystävällisesti,

Sami / Lounais-Suomen-SYLI ry
      www.syliin.fi
      www.syomishairioliitto.fi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe