En pudota painoa vaikka syön erittäin vähän.

Anonyymi

Elikkä siis olen 13v tyttö. Olen 150 cm pitkä ja painan 42 kg. Vaikka painan normaalin verran minulla on paljon läskiä mahassa ja käsissäni. En ole vielä saanut kasvuspurttia.
Olen syönyt siitä asti kun olemme päässeet kotikoulun noin 500cal-900cal päivässä joskus olen syönyt jopa vähemmän. Olen tehnyt näin koko kotikoulu ajan mutta en ole pudottanut yhtään painoa. Meillä ei ole puntaria mutta nään peilistä että en ole laihtunut yhtään. Vaan enemmänkin siltä että olisin tullut läskimmäksi. Liikun myös 15min-1h päivässä. Voisitteko auttaa olen tehnyt tätä niin kauan että minua pelottaa jos alan syömään enemmän läskiinnyn jopa enemmän😥arvostaisin jos joku auttaisi..

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En voi auttaa sinua laihtumaan, olet jo laiha. Syö kunnolla, sinun pitää saada muutama kilo lisää, siis lisää.

      Meillä kaikilla on oma muotomme, se on hyväksyttävä. Useimmilla rasva ei ole jakautunut sillä ihanimmalla tavalla. Siinä ei laihtuminen auta. Näytät kauniilta, kun olet tyytyväinen itseesi.

    • Anonyymi

      13-vuotiaan tytön ei pidä laihduttaa, ellei lääkäri määrää laihduttamaan.

    • Anonyymi

      Lapset pois SUOMI24 kaatopaikalta. Terveys menee.

    • Anonyymi

      42 kiloa on liian alhainen paino,sinun pitää syödä puolta enemmän,jättä pois pullat karkit jäätelö yms roskaruoka ja syödä terveellistä ravintoa.

      Läski tulee tästä roskaruuasta sokerista ja rasvasta,ja hyvät näkyvät lihakset saa syömällä riisi,perunaa,kasviksia,hedelmiä yms

      • Anonyymi

        "Läski tulee tästä roskaruuasta sokerista ja rasvasta,"

        Ei vaan THL:n satukirjan suosittelemasta yhdistelmästä.


    • Anonyymi

      vihreetä teetä kantii juoda 2--6 kuppia päivässä

      • Anonyymi

        "vihreetä teetä kantii juoda 2--6 kuppia päivässä"

        Jos pidät vihreästä väristä ja teestä . laihduttamiseeen sillä ei ole vaikutusta


    • Hei!

      Kirjoittelen tähän muutamia juttuja, joita tuli viresitmieleen;

      - laihduttaminen siten että yrittää vähentää syömistä, on huono juttu. Varsinkin kun sinunkin on tarkoitus vielä kasvaa, keho tarvitsee energiaa ja se ottaa sen kyllä jos se ei sitä saa. Joten älä panttaa syömisiäsi.
      - kehossa kuuluu olla rasvaa, kehossa kuuluu olla poimuja ja kuoppia ja joustavuutta. Kehon ei kuulu olla rasvaton, silloin se ei enää toimi. Eikä toimi ajattelukaan.
      - sen sijaan että mietit kehosi kokoa, voisitko miettiä miten hienosti se toimii? Mitä kaikkea hienoa sillä pystyy tekemään? Ja miten siistiä on, että juuri sinulla on sellainen keho kuin on?
      - laihduttamisen taustalla on ajatus siitä, että kehossasi on jotain vialla ja se ei ole hyvä sellaisena kuin se on. Se ei pidä paikkaansa, kehosi on hyvä juuri sellaisena kuin se on.

      Toivottavasti voit nauttia tänään siitä miten kehosi toimii ja voit hyvillä mielin antaa sille energiaa!

      Ystävällisesti,

      Sami / Lounais-Suomen-SYLI ry
      www.syliin.fi
      www.syomishairioliitto.fi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe