Olen häntä tässä yön aikana

Anonyymi

Vähän fundeerannu notta, olen varmana ainoa ihminen kautta aikain, kuka on miettinyt sitä, että tuota.
Miksi ja mikä tarkootus tällä kaikella on ?
Ja minkä helkarin takia tuokin orava tuolla männyssä roikkuu oksalla, ja narskuttaa tuota käpyä.
Entäpä nuo helkkarin linnut. Piruako ne heti aamu yöstä alottaa sen saatanallisen karjumisen kuusikossa tai männikössä, saattaavt kiljua myös tuolla etäämpänä koivikossa.
Piruako myö tiällä lorvitaan... hä
Jos sinä lukija, jos nyt joku täällä älyää ees käyvä, ossaat selittää tuon, että piruako myö tiällä. Nii alaha selittelemään.....
Että mänikö vaekeeks kysymys... hä...
Noo... siinähän funteeroitta...
Minä mään lypsylle..

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maapallo oli neljä ja puoli mljardia vuotta sitten pelkkää tulikiveä ja haisi mädäntyneille kananmunille. Noin puolen miljardin vuoden päästä syntyi itsekseen, kemiallisen reaktion tuloksena esi- RNA, josta kehittyi myöhemmin DNA. Nämä kirjainyhdisteet pystyvät imemään informaatiota ja tämä informaatio on Jumala. Ne myös pystyvät saamansa informaation pohjalta rakentamaan, yrityksen ja erehdyksen kautta, eläviä organismeja.

      Aluksi organismit olivat äärimmäisen pieniä, koska maapallolla ei ollut rakennusmateriaalia tarpeeksi. Sitten kun nämä pienet organismit olivat tulleet käyttöikänsä päähän, ne kuolivat ja tarjosivat lisää rakennusmateriaalia, joista voitiin muodostaa aina vain isompia ja monimutkaisempia organismeja.

      Vuonna 2370 tämä kosminen informaatio sai sitten tarpeekseen ja hukutti maapallon veteen. Ukko Nooa oli kuitenkin kunnon mies ja sai poimittua tästä kosmisesta informaatiotulvasta arkin rakennusohjeet. Noa otti tähän isoon laivaan mukaansa perheensä ja kaksi yksilöä kustakin maapallolla siihen asti sikiämään päässeestä organismistä. Vedenpaisumus kesti noin vuoden ja lopulta arkki karahti karille Ararat- vuoren huipulle. Noa riipaisi itsensä känniin välittömästi ja sammui alastomana tyttäriensä eteen.

      Kaikki elävä mitä siis näet ympärilläsi on tuon pienen DNA:N kukinto - myös sinä itse.

      • Anonyymi

        Munstakin kattava yhteenveto silmille näkymättömistä muinaisista elämän itsiöistä tänne koronakeväisiin2020-2023. sano.


    • Roskapostibottipa sen ihan perusteellisesti ilmaisi.
      Ei jäänyt lisättävää

      • Anonyymi

        Pitkähäntä sorkkajalka mätäojalainen se siinä opettaa.
        Kun iitse luennoi ja itse kehuu, ei tule jälkipuheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkähäntä sorkkajalka mätäojalainen se siinä opettaa.
        Kun iitse luennoi ja itse kehuu, ei tule jälkipuheita.

        R.R on kuitenkin huuhaapalstan erikoisosastolta. Mitäpä hänestä julkisilla paikoilla huutelemaan, etenkään wc-osastolaisen toimesta.


    • Anonyymi

      Kyllä työ outta pöljiä.
      Elämähän synty jumalattomasta jumalan pierasusta. Kuhtuvat sitä bik boks bänkiksi.
      Sen pierasun mukana tuli sitä ihteesä. Ja niistä rippeistä synty planneetat ja muut roenat tuonne taevaalle.
      Sitte tul paljo myöhemmi alaku immeine. Ja nyt o nyt. Ollaha sonnittu tämähi planneetta täötee paskoo. Hävetkee heleveti kutaleet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe