Vähän fundeerannu notta, olen varmana ainoa ihminen kautta aikain, kuka on miettinyt sitä, että tuota.
Miksi ja mikä tarkootus tällä kaikella on ?
Ja minkä helkarin takia tuokin orava tuolla männyssä roikkuu oksalla, ja narskuttaa tuota käpyä.
Entäpä nuo helkkarin linnut. Piruako ne heti aamu yöstä alottaa sen saatanallisen karjumisen kuusikossa tai männikössä, saattaavt kiljua myös tuolla etäämpänä koivikossa.
Piruako myö tiällä lorvitaan... hä
Jos sinä lukija, jos nyt joku täällä älyää ees käyvä, ossaat selittää tuon, että piruako myö tiällä. Nii alaha selittelemään.....
Että mänikö vaekeeks kysymys... hä...
Noo... siinähän funteeroitta...
Minä mään lypsylle..
Olen häntä tässä yön aikana
6
<50
Vastaukset
Maapallo oli neljä ja puoli mljardia vuotta sitten pelkkää tulikiveä ja haisi mädäntyneille kananmunille. Noin puolen miljardin vuoden päästä syntyi itsekseen, kemiallisen reaktion tuloksena esi- RNA, josta kehittyi myöhemmin DNA. Nämä kirjainyhdisteet pystyvät imemään informaatiota ja tämä informaatio on Jumala. Ne myös pystyvät saamansa informaation pohjalta rakentamaan, yrityksen ja erehdyksen kautta, eläviä organismeja.
Aluksi organismit olivat äärimmäisen pieniä, koska maapallolla ei ollut rakennusmateriaalia tarpeeksi. Sitten kun nämä pienet organismit olivat tulleet käyttöikänsä päähän, ne kuolivat ja tarjosivat lisää rakennusmateriaalia, joista voitiin muodostaa aina vain isompia ja monimutkaisempia organismeja.
Vuonna 2370 tämä kosminen informaatio sai sitten tarpeekseen ja hukutti maapallon veteen. Ukko Nooa oli kuitenkin kunnon mies ja sai poimittua tästä kosmisesta informaatiotulvasta arkin rakennusohjeet. Noa otti tähän isoon laivaan mukaansa perheensä ja kaksi yksilöä kustakin maapallolla siihen asti sikiämään päässeestä organismistä. Vedenpaisumus kesti noin vuoden ja lopulta arkki karahti karille Ararat- vuoren huipulle. Noa riipaisi itsensä känniin välittömästi ja sammui alastomana tyttäriensä eteen.
Kaikki elävä mitä siis näet ympärilläsi on tuon pienen DNA:N kukinto - myös sinä itse.- Anonyymi
Munstakin kattava yhteenveto silmille näkymättömistä muinaisista elämän itsiöistä tänne koronakeväisiin2020-2023. sano.
Roskapostibottipa sen ihan perusteellisesti ilmaisi.
Ei jäänyt lisättävää- Anonyymi
Pitkähäntä sorkkajalka mätäojalainen se siinä opettaa.
Kun iitse luennoi ja itse kehuu, ei tule jälkipuheita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkähäntä sorkkajalka mätäojalainen se siinä opettaa.
Kun iitse luennoi ja itse kehuu, ei tule jälkipuheita.R.R on kuitenkin huuhaapalstan erikoisosastolta. Mitäpä hänestä julkisilla paikoilla huutelemaan, etenkään wc-osastolaisen toimesta.
- Anonyymi
Kyllä työ outta pöljiä.
Elämähän synty jumalattomasta jumalan pierasusta. Kuhtuvat sitä bik boks bänkiksi.
Sen pierasun mukana tuli sitä ihteesä. Ja niistä rippeistä synty planneetat ja muut roenat tuonne taevaalle.
Sitte tul paljo myöhemmi alaku immeine. Ja nyt o nyt. Ollaha sonnittu tämähi planneetta täötee paskoo. Hävetkee heleveti kutaleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309