Me heitämme Jeesuksen Veri koko Suomen päälle Jeesuksen Nimessä . Herra siuna Suomi sun kalliin Veren kautta !!!
Tulkoon Jeeuksen Veri koko Suomen kansan päälle Nyt. !!
Herra me otamme Sinun Veresi vastaan.
Jeeuksen Veri löytyy Ristillä !!
6
105
Vastaukset
Ei ole taaskaan savis muistanut aamulääkityksen merkitystä!
- Anonyymi
Voisitko kertoa ajankohdan?
Haluan olla valmiina suihkuun menoa varten, kun se tapahtuu. - Anonyymi
Tyypilliseen hellari-tapaan Savis heittelee jopa Kristuksen verta pitkin maita, mantuja. Ei mitään kunnioitusta. Verestä on noille okkultisteille tullut taikakalu ja Jeesuksen veri, jos mikä, on taikakaluista suurin! Sitä kun viskoo sinne, tänne, ihmisten päälle, tahtoivat he sitä tai eivät, saa muka aikaan ihmeitä, pelastusta ja osuu kuin nappi silmään kaiken sen kanssa, minkä Jeesus nimenomaan kielsi!
Jeesus ei käskenyt viskomaan vertaan ihmisten päälle, vaan tarkkaanottaen: juomaan sitä.
Matt. 26:28
sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
Mark. 14:24
Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.
Joh. 6:54
Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Joh. 6:55
Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
Joh. 6:56
Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
~~~~~~
Matt. 7:6
Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä.
Mark. 2:22
Eikä kukaan laske nuorta viiniä vanhoihin nahkaleileihin; muutoin viini pakahuttaa leilit, ja viini menee hukkaan, ja leilit turmeltuvat; vaan nuori viini on laskettava uusiin leileihin."
~ - Anonyymi
Tässä hyvä rukousaihe kaikille uskoville.
- Anonyymi
Rukousaihe, koskien, mitä?
1. Että koko Suomi kastuisi vereen?
2. Koko Suomi tulisi johonkin aloittajan, muita parempana pitämään "uskoon"?
Kohta 1 toteutuu rukoilemattakin.
Kohta 2 ei toteudu.
- Anonyymi
Hyvä että varoitat vandalismista. Kerro vielä tarkka ajankohta niin ylennetään sinut oikein profeetaksi. Aiemmat profeetathan eivät olekkaan tuohon kyenneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594