Me heitämme Jeesuksen Veri koko Suomen päälle Jeesuksen Nimessä . Herra siuna Suomi sun kalliin Veren kautta !!!
Tulkoon Jeeuksen Veri koko Suomen kansan päälle Nyt. !!
Herra me otamme Sinun Veresi vastaan.
Jeeuksen Veri löytyy Ristillä !!
6
81
Vastaukset
Ei ole taaskaan savis muistanut aamulääkityksen merkitystä!
- Anonyymi
Voisitko kertoa ajankohdan?
Haluan olla valmiina suihkuun menoa varten, kun se tapahtuu. - Anonyymi
Tyypilliseen hellari-tapaan Savis heittelee jopa Kristuksen verta pitkin maita, mantuja. Ei mitään kunnioitusta. Verestä on noille okkultisteille tullut taikakalu ja Jeesuksen veri, jos mikä, on taikakaluista suurin! Sitä kun viskoo sinne, tänne, ihmisten päälle, tahtoivat he sitä tai eivät, saa muka aikaan ihmeitä, pelastusta ja osuu kuin nappi silmään kaiken sen kanssa, minkä Jeesus nimenomaan kielsi!
Jeesus ei käskenyt viskomaan vertaan ihmisten päälle, vaan tarkkaanottaen: juomaan sitä.
Matt. 26:28
sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
Mark. 14:24
Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.
Joh. 6:54
Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Joh. 6:55
Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
Joh. 6:56
Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
~~~~~~
Matt. 7:6
Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä.
Mark. 2:22
Eikä kukaan laske nuorta viiniä vanhoihin nahkaleileihin; muutoin viini pakahuttaa leilit, ja viini menee hukkaan, ja leilit turmeltuvat; vaan nuori viini on laskettava uusiin leileihin."
~ - Anonyymi
Tässä hyvä rukousaihe kaikille uskoville.
- Anonyymi
Rukousaihe, koskien, mitä?
1. Että koko Suomi kastuisi vereen?
2. Koko Suomi tulisi johonkin aloittajan, muita parempana pitämään "uskoon"?
Kohta 1 toteutuu rukoilemattakin.
Kohta 2 ei toteudu.
- Anonyymi
Hyvä että varoitat vandalismista. Kerro vielä tarkka ajankohta niin ylennetään sinut oikein profeetaksi. Aiemmat profeetathan eivät olekkaan tuohon kyenneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli582488Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️121545Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211453- 1021367
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221202- 831109
Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen20957Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22950Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58887