Uskovaiset haluaa meidän uskovan asioihin joihin eivät edes itse usko.
😂🤣😂🤣😂🤣
Pystyvätkö olemaan rehellisiä missään asiassa? Epäilen .... 🤣😂🤣😂
Uskovaiset huijareita
28
111
Vastaukset
- Anonyymi
Valehtelu on maailman helpoin asia. Sen voi tehdä suullisesti tai kirjallisesti. Ja tätä uskovaiset eivät ymmärrä.
Erinomaisen älykästä settiä....jatkoon...
- Anonyymi
Mitä etuja sinä olet valehtelulla saavuttanut, uskovaiset ovat saavuttaneet paljon etuja levittämillään valheilla.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä etuja sinä olet valehtelulla saavuttanut, uskovaiset ovat saavuttaneet paljon etuja levittämillään valheilla.
Olen saavuttanut vaurautta, menestystä ja vaikutusvaltaa mutta se johtuu pääasiassa älykkyydestäni.
- Anonyymi
Headmasterx kirjoitti:
Olen saavuttanut vaurautta, menestystä ja vaikutusvaltaa mutta se johtuu pääasiassa älykkyydestäni.
Niin,tämä Suomi24 onkin tunnetusti maamme älykköjen kohtaamispaikka 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkko kerää vaiheillaan ja huuhaan tuputuksillaan 900 000 000 €/V
Kirkon johto elää hyvin överiästä elämää, yli 1000 000€ asunnoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkon johto elää hyvin överiästä elämää, yli 1000 000€ asunnoissa.Mikä uskonto se sellainen on, jonka papisto ei ole yhteiskunnan eliittiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä montaa älykästä ole näkynyt. Nekin, jotka ovat käväisseet, ovat sitten pian turhautuneena tai pettyneenä lähteneet pois.
Vain me vähä-älyiset riidanhaastajat olemme jääneet jäljelle. Anonyymi kirjoitti:
Kirkon johto elää hyvin överiästä elämää, yli 1000 000€ asunnoissa.En usko, ei kukaan kirkon johdossa noin halvassa asunnossa asu, ainakin miljoona tuhatta euroa kirkon johdon asunnot ovat siellä Tuomiokirkon ympärillä. Ota selvää asioista ennenkuin internettiin kirjoittelet,
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä montaa älykästä ole näkynyt. Nekin, jotka ovat käväisseet, ovat sitten pian turhautuneena tai pettyneenä lähteneet pois.
Vain me vähä-älyiset riidanhaastajat olemme jääneet jäljelle.Minun äö oli 144 kun olin hihhuli, yhtenä aamuna heräsin ateistina ja äo oli 150.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan vapaita suuntia. 🤓
- Anonyymi
Ja ikää aloittajalla on...?
Ei kande valehdella. Jos ny kristityillä ym. on ollut omat uskontokuntansa, niin näyttää kyllä tuosta ns. vapaa-ajattelustakin tulleen omansa. Eli siis miks toi ranttaus ?
- Anonyymi
Tuskin kukaan tietää mitä vapaa-ajattelu on.
- Anonyymi
Minä en usko Jumalaan, mutta Jehovaan uskon. Jehova on paljon kiltimpi. Hän sentään pelastaa 144000, mutta Jumala ei ilkeänä ketään, voihan harmagedon sentään!!!
- Anonyymi
Tiedätkö mistä sen tietää että uskomme juuri omiin asioihin, siintä koska emme lähde jumalattomien mukaan heidän tekoihin ja tapoihin, sen tiedän että teitä ärsyttää se, koska Jeesukseen uskovat eivät hyväksy tekojanne ja tapojanne.
- Anonyymi
Palstaa seuranneena, useinhan Jeesukseen uskoaan tunnustavat täällä keksivät päästään mitä tapoja tai tekoja ateisteilla olisi ateismin perusteella.
Aloitushan on lapsellinen, mutta vastaavia tulee uskoa tunnustavilta ihan säännöllisesti. - Anonyymi
Minua ärsyttää vain se, että uskovat ovat loputtoman lapsellisia ja naiiveja ihmisiä.
- Anonyymi
Palstan ateistit ovat todennäköisesti itse ateismin invalidisoimia pääpiruja, jotka nauttivat nöyryyttämisestä ja alistamisesta, niin kotona kuin myös työpaikalla. Se on sitä lapsuudesta saakka opittua käytösmallia.
Ihmiskuvaansa liittyvien ongelmien vuoksi näistä ilkeistä ateisteista on tullut ateisteja, sillä he on löytäneet ateismista itselleen sopivan keppihevosen, jossa toteuttaa sadistisia taipumuksiaan. Mikäli eläisimme pimeällä keskiajalla, nämä samat ateistit toimisivat katolisen kirkon inkvisiittoreina ja osaisivat silloinkin perustella, miksi inkvisitio on oikein ja harhaoppiset ovat väärässä. Sama ilmiö nähtiin myös natsi-Saksassa, missä luonnevikaiset poikkeushenkilöt nauttivat laillistetusta rotuvihasta ja keskitysleirien vartioinnista. Suomessa ja nykypäivänä he ovat näitä änkyrä-ateisteja ja vastaavia kärpästen siipien repijöitä. Ateismiin kun ajaudutaan usein jonkin kehityshäiriön, sairaiden perhesuhteiden tai molempien seurauksena. Usein ateismi liittyy voimakkaasti narsistiseen persoonallisuushäiriöön.
Sorry siitä. - Anonyymi
Ateistit haluavat meidän tietävän asioita joita he edes omien sanojensa mukaan eivät itse tiedä.
- Anonyymi
Ja lisään edelliseeni: Uskovat tekevät saman mutta Raamattua lainaten.
- Anonyymi
Jos et tiedä, miksi kirjoitat tänne?
- Anonyymi
Uskossa olevat ovat saaneet tiedon pyhän hengen avulla. Jokos uskonnollisesti suoraan Jeesuksen ja raamatun kautta. Myös tieteellisesti voi kokea valaistumisen saman hengen avulla. Yleensä tieteellisesti vakuuttuneet eivät ole "älyttömän" tunnustuksellisia. Eli äänekkäitä Raamatullisesti. Eivät juurikaan saarnaa, mutta silti Jeesus on todellinen. Ateistit eivät lähde mukaan Jeesus kampanjaan. Aluksi olisi hyvä lähestyä muuta tietä tieteellisesti ja laittaa evoluutio telakalle siksi aikaa.
- Anonyymi
Nämä kaikki mainitsemasi uskovaisten avut ihan päänsisäisiä höyryjä eli toiselta nimeltään mielenterveyden horjumista. Sitä ei voi hoitaa, koska se on niin syvällä aivokerrostumissa lapsuudessa tapahtuneen aivopesun seurauksena.
Sorry, kantakaa ristinne.
- Anonyymi
Tärkeintä ovat kymmenykset. Jos tuot tuplakymmenykset suoraan munulle niin sinut julistetaan huippu-uskovaiseksi ja pääset Taivaaseen!
- Anonyymi
Teologian tohtori Markku Siltala selvittelee hieman pintaa syvemmältä. Youtube. Rtv esittää
- Anonyymi
Jos joku on teologian tohtori niin hänen täytyy olla todella nyrjähtänyt henkilö.
- Anonyymi
"Uskovaiset haluaa meidän uskovan asioihin joihin eivät edes itse usko.
😆🤣😅🤣😆🤣"
..........................
Ethän sinä voi sellaista tietää, et edes minun osalta.
Ja mikähän moiseen moiseen "valhe-evankeliumiin" voisi olla motiivi?
Vastaappa siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916322
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344811- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572882- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492750