Olen päättänyt luoda kyselyn, sillä useimmat ovat kritisoinneet Alman luomia galluppeja, joissa väitetään SDP:n olevan suosituin puolue. Olen epävarma näistä gallupeista ja siksi haluaisin tehdä kyselyn ja jakaa sitä eteenpäin. Toivon myös teiltäkin että jaatte tätä kyselyä eteenpäin sillä tämä tulee olemaan tärkeä myös tulevaisuudessa.
https://forms.gle/kVFjaVsQndVz6Ywc6
Valitse mieleisesi vaihtoehto ja jaa eteenpäin :)
Hyvin tärkeä kysely liittyen puolueisiin!
Anonyymi
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Todellisuudessa persut ovat noin 25>% puolue. Se tulee vastaan ensi vaaleissa
- Anonyymi
Edes demarit eivät nyt uskalla hallitusta hajoittaa kun ne tietää, että kansalaiset y,mmärtäis sen heti gallup opportunismiksi ja kaikki hyppäisivät persuvankkureihin Kike Sainion seuraksi
- Anonyymi
Nyt olisi tilausta sinipunaiselle puolueelle missä ei edes ole vihreitä raitojakaan
- Anonyymi
Pitäisi oikeastaan olla puolueille 10% äänikynnys. Paitsi silloin voi syntyä samanlainen tyranni kuin Turkin Sulttaani ja Kalifi Edokaani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079