Miehet pitäis pistää armeijaan niin saatais miesten jalat liikkeelle.
Lopettakaa se velttoilu, ei naiset tykkää veltto miehistä.
Miehet on velttoja
27
79
Vastaukset
- Anonyymi
eikö viakra olisi parempi lääke
- Anonyymi
Liikunta lienee parempi vaihtoehto.
Jotkut äijät ajavat autollaan ovelta ovelle, eivätkä viitsi ottaa yhtään ylimääräistä kävelyaskelta. Pois turha velttous ! Tämä on käsky !
- Anonyymi
Onko Jälkkäri-istuja Justiina Puupää
- Anonyymi
Sitten alkavat mossottamaan jos polttoaineveroa ihan vaan pikkasen korotetaan.
Jaa. No onneksi edes alaselkä on jäykkä.
- Anonyymi
Ja naiset emäntäkouluun, missä jumpattaisiin, pyykättäisiin, kokattaisiin, opeteltaisiin käytöstapoja ja laittamaan itsensä nätiksi.
- Anonyymi
Jälkkäri-istuja kirjoitti:
Kaikki nuo taidot ovat naisilla jo ilman emäntäkouluakin.
Ahahahahahahaaa johan vitsin murjaisit.
Anonyymi kirjoitti:
Ahahahahahahaaa johan vitsin murjaisit.
Naiset pitää ehdottomasti määrätä Martta kouluun, että oppivat kotitalus taidot ja osaavat kokata ja leipoa miehille hyvää ruokaa, pullaa ja leivonnaisia, tulevat Martoiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahahahahahahaaa johan vitsin murjaisit.
Naiset pitäisi määrätä karjakkokouluun, jos emäntäkoulu ei maita. Pääasia on saada akoista laardi (ihra) pois.
Hirveitä ihmisharhuja, kun löntystävät ja hyllyvät. Eukkojen painot ovat nousseet silminähtävästi kun aina täytyy syödä kadullakin.
Ja sitten kahvin juontimuoti. Pidetään kahdella kädellä sitä isoa pottaa, joka täytyy olla aina esillä.
Typerää! Anonyymi kirjoitti:
Naiset pitäisi määrätä karjakkokouluun, jos emäntäkoulu ei maita. Pääasia on saada akoista laardi (ihra) pois.
Hirveitä ihmisharhuja, kun löntystävät ja hyllyvät. Eukkojen painot ovat nousseet silminähtävästi kun aina täytyy syödä kadullakin.
Ja sitten kahvin juontimuoti. Pidetään kahdella kädellä sitä isoa pottaa, joka täytyy olla aina esillä.
Typerää!Kyllä naiset osaavat syödä kohtuullisesti ja järkevästi. Ei paino-ongelmia. Monet miehet katselevat ihailevasti.
- Anonyymi
Jälkkäri-istuja kirjoitti:
Kyllä naiset osaavat syödä kohtuullisesti ja järkevästi. Ei paino-ongelmia. Monet miehet katselevat ihailevasti.
Eivät katsele. Paikat (läskien) hikoaa ja sienet sekä ihottumat rehottavat. Hyi!
Anonyymi kirjoitti:
Eivät katsele. Paikat (läskien) hikoaa ja sienet sekä ihottumat rehottavat. Hyi!
En näe minkäänlaista läskiä. Kaikki kunnossa.
- Anonyymi
Miksi pitää oppia pyykkäämään kun pesukone tekee sen puolesta? Jokainen osaa kyllä latoa sinne likaiset vaatteet ja laittaa ohjelman käyntiin ilman koulujakin. Taidat olla joku dino muutenkin noiden juttujen perusteella, vain dinot käyttää sanaa "emäntäkoulu".
- Anonyymi
Jälkkäri-istuja kirjoitti:
En näe minkäänlaista läskiä. Kaikki kunnossa.
On sulla Jälkkäri-istuja paksulinssiset rillit. Näetkö mitään ilman rillejäs?
Anonyymi kirjoitti:
On sulla Jälkkäri-istuja paksulinssiset rillit. Näetkö mitään ilman rillejäs?
Epäasiallinen kysymys ! Ei liity aiheeseen. Voin kertoa, että likinäköisyys on valtavan voimakas, ja laseissa on miinusvahvuutta niin paljon, että en edes kehtaa kertoa. ( En näkisi ilman laseja mihinkään. )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää oppia pyykkäämään kun pesukone tekee sen puolesta? Jokainen osaa kyllä latoa sinne likaiset vaatteet ja laittaa ohjelman käyntiin ilman koulujakin. Taidat olla joku dino muutenkin noiden juttujen perusteella, vain dinot käyttää sanaa "emäntäkoulu".
Reps, siellä joku keski-ikäinen yrittää esittää nuorta.
- Anonyymi
Kyl armeijas oli viikossa parit 20 km marssia täysissä varusteissa metsässä. Ei siinä auttanut velttoilu vaan piti kävellä eteenpäin. Sellainen marssi pitäis tulla pakolliseksi työttömille velttojaloille.
- Anonyymi
Vai oikein pari kertaa viikossa.
- Anonyymi
Tarkoittaakohan aloittaja miehen velttoa elintä, tiedätte kyllä mitä tarkoitetaan.
- Anonyymi
Ei tarkoita. Sinä vaan unelmoit kaluista.
Hmm, työttömyyskorvaus, sekä asumis- ja toimeentulotuki voitaisiin lakkauttaa pitkäaikaistyöttömiltä, mikäli heidät määrättäisiin asepalvelukseen sota-ajan kurilla ja päivärahoilla.
Sillä konstilla kasvatettaisiin Suomen puolustusvoimat kilpailemaan miesvahvuudessa suurvaltojen kanssa, joskin taistelukyky asetettaisiin puna-armeijan vastaavaan.
Voi olla, että siitä asetelmasta voitaisiin käyttää nimitystä loose-loose.- Anonyymi
Veltosta miehestä käytetään Turussa nimitystä: fletku äijä.
- Anonyymi
Onpa hassua murretta.
naisille pitäisi olla joku stripparikoulu... mutta ei, naiset on velttoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483