Js-automoto oulunsalo

Anonyymi

Auton ostot näkemättä on hullua mutta myyjältä kun kysyy esim onko kolariauto niin vastsus ei ole kolariauto. Kahdet hyvät renkaat sanoi myyjä no toiset oli hyvät toiset käyttökelvottomat. Autossa ei pitänyt olla mitään vikaa tai mainetsemista. No tuulilasi halki laidasta laitaan kokonaan. Keula oli kolaroitu ja huonosti korjailtu sekä sen huomasi aivan selvästi konepellin avattua. Autohan oli juuri toissapäivänä katsastettu kempeleen konttikatsastus toimipisteessä puhtain paperein jonne ilmoitettu lukuisista puutteista ja virheistä joita autosta löytyi 10minuutin silmäyksellä. En suosittele kyseisen firman palveluita kenellekään huijareita täysin.

63

17772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuon "autoliikkeen" pihalla seisoo kymmeniä ellei satoja paaliromu-autoja. Eivät ole liikkuneet mihinkään vuosikausiin. Päätelkää laatutaso siitä.

      • Anonyymi

        :D :D :D Liike kuitenkin myy vuosittain n. 1300 - 1500kpl autoja n. 5 milj.euron liikevaihdolla. Tästä joku voi toki myös päätellä jotakin. Aina joku näköjään siltikin pahoittaa mielensä, tekipä joku toimija työnsä kuinka hyvin tahansa, aina on joku köyhä itkemässä. Rauhaa ja rakkautta kaikille anyway <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D :D :D Liike kuitenkin myy vuosittain n. 1300 - 1500kpl autoja n. 5 milj.euron liikevaihdolla. Tästä joku voi toki myös päätellä jotakin. Aina joku näköjään siltikin pahoittaa mielensä, tekipä joku toimija työnsä kuinka hyvin tahansa, aina on joku köyhä itkemässä. Rauhaa ja rakkautta kaikille anyway <3

        Miten helvetissä tuo köyhyys tähän liittyy?
        Nämä kaverit on samaa porukkaa konttikatsastuksen kanssa ja tätä nykyä katsastavat autonsa Superkatsastuksessa Oulunsalossa ja nämä edelleen samaa porukkaa. Näiltä veijareilta kun olet ostamassa katsastetun auton, niin kannattaa ensin vaatia että se käytetään OIKEALLA konttorilla eikä näissä kahdessa puljussa.
        Minulla on tästä sisäpiiritietoa, joten ei tarvitse turhia vinkua.
        Enkä ole täältä itse koskaan autoa ollut edes ostamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D :D :D Liike kuitenkin myy vuosittain n. 1300 - 1500kpl autoja n. 5 milj.euron liikevaihdolla. Tästä joku voi toki myös päätellä jotakin. Aina joku näköjään siltikin pahoittaa mielensä, tekipä joku toimija työnsä kuinka hyvin tahansa, aina on joku köyhä itkemässä. Rauhaa ja rakkautta kaikille anyway <3

        Yrittäjä täällä itse kirjoittelee!🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D :D :D Liike kuitenkin myy vuosittain n. 1300 - 1500kpl autoja n. 5 milj.euron liikevaihdolla. Tästä joku voi toki myös päätellä jotakin. Aina joku näköjään siltikin pahoittaa mielensä, tekipä joku toimija työnsä kuinka hyvin tahansa, aina on joku köyhä itkemässä. Rauhaa ja rakkautta kaikille anyway <3

        Ei hullumpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä täällä itse kirjoittelee!🤣🤣🤣🤣

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Joo, tuo on aika huolestuttavaa ettei ilmeisesti katsastukseenkaan voi oikein luottaa, kun autokauppiaskavereiden autoista saattaa jäädä jotain vikoja "huomaamatta". Vähän sen suuntaista epäilyä on tullut mieleen erään toisen liikkeen myymästä autosta. Saattaa sitten ensi keväänä löytyä ropsahtaakin sen verran vikoja että on järkevintä kuskata koko auto paaliin. Mutta mikäpä siinä, sitten taas uutta vastakatsastettua loistoyksilöä etsimään.

      Js-automoton kanssa en ole ollut missään tekemisissä, joten heidän toimintaa en tässä kommentoi, vaan siis lähinnä katsastuksen luotettavuutta arvuuttelen.

      • Anonyymi

        Nykyään käyttävät katsastuksessa viereisellä asemalla, joka hyväksyy ilman autojen näkemistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään käyttävät katsastuksessa viereisellä asemalla, joka hyväksyy ilman autojen näkemistäkin.

        Joo just näin, nää on parhaita katsastuskonttoreita missä autot katsastetaan näkemättä. Onneksi tämä on lakialoitteena jo eduskunnassa, eli oikeaan suuntaan mennään siinäkin. Ennen katsastus oli pelottavaa, nykyjään se on palveluammatti, jossa asiakkaasta halutaan pitää kiinni 👍🏻👍🏻💪🏼 Itse olen jo kymmeniä vuosia katsastanut perheen molemmat autot siten, että kotoa käsin soittanut konttorille ja kertonut että kylläpä on komea auto pihassa. Sitten joskus kulkiessani pudotan katsurille 50€ setelin ja konjakkipullon, niin kappas kun tuli molempiin autoihin tuore leima 🤓🤓🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään käyttävät katsastuksessa viereisellä asemalla, joka hyväksyy ilman autojen näkemistäkin.

        Heti jos jollain on vähän massii päällä niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu 😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti jos jollain on vähän massii päällä niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu 😅😅

        Kyllä te sitte itkette ympäri nettiä ku sattuu omalle kohdalle ylihintanen paska auto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo just näin, nää on parhaita katsastuskonttoreita missä autot katsastetaan näkemättä. Onneksi tämä on lakialoitteena jo eduskunnassa, eli oikeaan suuntaan mennään siinäkin. Ennen katsastus oli pelottavaa, nykyjään se on palveluammatti, jossa asiakkaasta halutaan pitää kiinni 👍🏻👍🏻💪🏼 Itse olen jo kymmeniä vuosia katsastanut perheen molemmat autot siten, että kotoa käsin soittanut konttorille ja kertonut että kylläpä on komea auto pihassa. Sitten joskus kulkiessani pudotan katsurille 50€ setelin ja konjakkipullon, niin kappas kun tuli molempiin autoihin tuore leima 🤓🤓🤓

        Mukava varmaan kun sun perhe kuolee kolarissa kun ei ole suoritettu vaadittavia tarkistuksia. Enkä usko kyllä paskaakaan, että missään valtion konttorissa on tuollaista ihmistä töissä, ottaen huomioon ettei ole hirveän montaa vuotta kun tämä ala vapautui yksityisille yrityksille.


      • Anonyymi

        Ostin tuolta js-automotosta ajopelin vuosi sitten. Olin vailla katsastuksen sille jotta uskallan ostaa sen. Hintaa ajopelillä oli kuitenkin n.10k€. Se oli suuri virhe. Nyt kun käytin ajoneuvon vuosikatsastuksessa ajoneuvosta puuttui äänenvaimennin takaa. Ihmettelin ääntä jo ennen kauppoja mutta myyjän mukaan noissa on tuommoinen ääni. Nyt on edessä kalliimpi remontti jotta ajoneuvon saa tieliikenne kelpoiseksi.
        Eniten tässä ihmettelen heidän käyttämän katsastuspaikan luotettavuutta. Kun ajoneuvon on ilmassa niin ei voi olla huomaamatta että jotain oleellista puuttuu..
        ...ja toinen moka oli etten huomannut lukea tätä foorumia aiemmin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava varmaan kun sun perhe kuolee kolarissa kun ei ole suoritettu vaadittavia tarkistuksia. Enkä usko kyllä paskaakaan, että missään valtion konttorissa on tuollaista ihmistä töissä, ottaen huomioon ettei ole hirveän montaa vuotta kun tämä ala vapautui yksityisille yrityksille.

        Niin, eihän tuosta ole ehkä kuin 25 vuotta :D :D :D


    • Anonyymi

      Ostin sieltä automyynnistä auton ja lupailivat huollon siihen. Kävin sitten vaihattamassa öljyt autoon niin jättivät öljykorkin irti. Kauhea sotku ja työnjohtaja vai mikälie ihan aasi ja kuutamolla. Puhelintaan räpäläsi jalat tiskillä. Raikkari ja ilmansuodatin jäi vaihtamatta kun ei ollut muistettu tilata. Hommat ihan sekasin ja kukkaan ei ollut tapahtumista selvillä. Joku muija yritti tiskin takana selvittää asiaa vaan meni vielä enemmän sekasin. Aivan onnetonta toimintaa! Ei tartte tuohon firmaan enää jalalla astua!

      • Anonyymi

        Tekemisen meininki:) Ainakin Korjaamon työnvastaanotossa täysin mitään autoista tietämättömiä henkilöitä. Kysyin jakopään ketjun vaihtotyötä niin tämä nuori hujoppi pokkana mulle että sun autossa ei ole ketjua vaan hihna ja antoi sille hinnan. Ei paljoa työt kiinnostanu kun puhelimen tuijottelu oli kiinnostavampaa Ja vieressä oleva naikkonen oli kuin rautakangen niellyt. Ei surkeampaa asiakaspalvelua voi enää olla. Vein auton toiselle korjaamolle KETJUN vaihtoon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekemisen meininki:) Ainakin Korjaamon työnvastaanotossa täysin mitään autoista tietämättömiä henkilöitä. Kysyin jakopään ketjun vaihtotyötä niin tämä nuori hujoppi pokkana mulle että sun autossa ei ole ketjua vaan hihna ja antoi sille hinnan. Ei paljoa työt kiinnostanu kun puhelimen tuijottelu oli kiinnostavampaa Ja vieressä oleva naikkonen oli kuin rautakangen niellyt. Ei surkeampaa asiakaspalvelua voi enää olla. Vein auton toiselle korjaamolle KETJUN vaihtoon..

        Itse olen joskus käynyt nii kaunis ja puhelias nainen oli siinä tiskin takana, käyttäisin termiä että asiakaspalvelija. Ja autosta saatiin viat poistettua.


      • Anonyymi

        Juuri näin :)... yhen auton tältä automaailman ammattilaiselta ostanut...... ei ikinä enää :( :)
        Serkkua en kerennyt varoittaa tästå liikkeestä ja myös romun osti.
        Tämä jalkaa raahaava kiertopalkitnto T.Tölli nimeltään on nykyään autolinkki Oyllä töissä tai sitten toimii myyjänä kaikille alueen jobbareille :;))))..
        Ei tarvinu pihaan asti ajaa onneksi, että tämän koijarin kerkesin näkemään :).... varokaa. On onneksi rehellisiä liikkeitä alueella riittävästi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin :)... yhen auton tältä automaailman ammattilaiselta ostanut...... ei ikinä enää :( :)
        Serkkua en kerennyt varoittaa tästå liikkeestä ja myös romun osti.
        Tämä jalkaa raahaava kiertopalkitnto T.Tölli nimeltään on nykyään autolinkki Oyllä töissä tai sitten toimii myyjänä kaikille alueen jobbareille :;))))..
        Ei tarvinu pihaan asti ajaa onneksi, että tämän koijarin kerkesin näkemään :).... varokaa. On onneksi rehellisiä liikkeitä alueella riittävästi...

        Totta joka sana :) Toni on kova poika myymään laatuautoja. Myynyt ja kusettanut ihmisiä autokaupoissa varmasti enemmän mitä Tyrnävällä syöty pottuja ikänään 🤪😂🤣😅😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta joka sana :) Toni on kova poika myymään laatuautoja. Myynyt ja kusettanut ihmisiä autokaupoissa varmasti enemmän mitä Tyrnävällä syöty pottuja ikänään 🤪😂🤣😅😂

        Nykyään myy omassa firmassa autoja, kiertäkää kaukaa


    • Anonyymi

      Tämä liike myy tunnetusti surkeita romuja. Ostavat romuna ja myyvät ehyenä. Vaan niin ne mahtaa tehhä muutkin trokarit tässä maassa.

    • Anonyymi

      Ostin Toyotan ko liikkeestä ja siitä alkoi jäähytin nesteet häviämään jo melko pian oston jälkeen. Vein auton korjaamolle tuohon samaan liikkeeseen. Totesivat että moottori on rikki ja pitää vaihtaa ehyt tilalle. Vaihtoivatkin vaan minun piti maksaa silti toista tonnia siitä ilosta. Olisi varmaan kannattanut viedä tämä kuluttajasuoja miehelle. Vaan olin tyhmä ja uskoin selittelyt. Ei ikinä enää tuosta liikkeestä yhtään autoa..

    • Anonyymi

      Istuin tuossa Korjaamon odotustilassa yhtenä päivänä kun käytin autoa huollossa. Ei muuten mutta on kyllä melkoset jutut asentajilla ja työnvastaanottajalla vieressä olevassa taukotilassa. Siellä huudettiin vittusaatanaperkelettä oikeen urakalla. Aika kurjaa tuollasta kuunnella. Muutenkin aika poissaolevaa asiakaspalvelua..Vien kyllä toiselle korjaamolle auton seuraavalla kerralla.

      • Anonyymi

        Saman huomion tein myös itse, kun toimarin höpinöitä sivusta jouduin odotellessa kuuntelemaan.

        Joku asiakas oli ostanut auton, joka oli sittemmin hajonnut. Porukalla haukkuivat asiakasta, koska asiakas ei taipunut heidän tarjouksiinsa/sovitteluihin. Asiakas oli ilmeisesti vähän kovemman luokan jätkä ja vei asian oikeuteen asti😄👌 Meinaan jatkossa huollattaa autoni muualla, koska fiilikset meni ilmapiirin takia.


    • Anonyymi

      Vajaa kymmenkunta kertaa käytin autoa kun vikavalo paloi. Kuntoon eivät saaneet sittenkään. Vein Vepsäläiselle niin 15 min ja auto kunnossa. Käsittämättömän ammattitaidotonta toimintaa! Välttäkää jos vaan mahdollista!

      • Anonyymi

        mikä oli autossa vikana? ja miten korjattiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä oli autossa vikana? ja miten korjattiin?

        Tais olla ihan keksitty tarina.


    • Anonyymi

      Myyjiä pihalla, heitä kun tervehti niin kukaan ei edes vastannut mitään vaan kaikki luikkivat sisälle.. Löysin kuitenkin liikkeen pihalta auton jota olin aikeissa koe ajaa, mutta minun onnekseni tällä kertaa myyjiä ei kiinnostanut autoa myydä, koska paikan päällä huomasin, kun auton näin että se on täynnä lommoja, naarmuja ja aivan ruosteinen kottero.. Netissä auto oli kyllä kehuttu maasta taivaaseen.. Kyse oli kuitenkin 10000€ autosta.. En yhtään ihmettele, että autot seisoo pihalla ruostumassa eikä kauppa käy, kun ei edes haluta palvella asiakkaita ja nettisivuilla puhutaan potaskaa.. Toki myyjä myy, mutta tyhmä ostaa, näin ainakin tämän paikan suhteen. En suosittele kyllä kenellekkään jos mahdollista niin kiertäkää kaukaa..

      • Anonyymi

        Kovasti näyttää kauppa käyvän ja yrityksellä on usealta vuodelta menestyjä- ja vuoden yritys sertifikaatit. Kaiken lisäksi nää kaverit painaa vajaan 10meur vaihdolla autoja maailmalle. Todella loistavaa työtä 💪🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti näyttää kauppa käyvän ja yrityksellä on usealta vuodelta menestyjä- ja vuoden yritys sertifikaatit. Kaiken lisäksi nää kaverit painaa vajaan 10meur vaihdolla autoja maailmalle. Todella loistavaa työtä 💪🏼

        Kovasti tämä yksi Nyymi täällä puolustelee kusettajia, ettei vaan olisi itsekin firman palkkalistoilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti tämä yksi Nyymi täällä puolustelee kusettajia, ettei vaan olisi itsekin firman palkkalistoilla...

        Epäilemättä on :)


      • Anonyymi

        Kuka myöntää tulityö luvat? 😂


    • Anonyymi

      Oma kokemukseni autokaupasta on positiivinen. Ostin auton, ja alle muutaman päivän kuluttua vaihdelaatikon vikavalo ilmoitti huollon tarpeen. Otin yhteyden myyntipäällikkö Hartikaiseen. Hänen kanssaan sovimme, että tuon auton ja he toimittavat sen merkkihuoltoon SAH:lle. Näin kävi ja sain sijaisauton käyttööni. Kun sain auton jälleen käyttööni, alle vuorokausi ja sähköliittimen vika moottorissa keskeytti matkan. Jälleen yhteydenotto myyntipäällikköön ja auto SAH:lle ja sijaisauto käyttööni. Kuten näin tuoreessa diilissä on, huollot myyjän piikkiin.

      Myyntipäällikkö Hartikainen toimi kuten hyvä myyjä toimii. Ei negatiivista sanottavaa.

      t. Esa Thusberg, Raahe

      • Anonyymi

        Eli romuja myyvät edelleen...


      • Anonyymi

        No johan oli positiivinen kokemus. Että ihmiset om tyhmiä...


    • Anonyymi

      Pakkelilla korjattuja romuja! Ei ikinä enää tuosta liikkeestä yhtään autoa.

    • Anonyymi

      Kyllä ku tätäki ketjua lukee ni huomaa kuinka tyhmiä suurin osa auton ostajista on.miten te kuvittelette että esim 20v vanha auto joka maksaa esim 3000e olis kuin uusi käyttämätön käytön jälki ja ikä valitettavasti näkyy autoissa

      • Anonyymi

        Näkyyhän se ja itse asiassa saisikin näkyä, jos ei osaa kunnolla vikoja korjata. En suosittele missään nimessä ko. liikettä.


    • Anonyymi

      Onko tämä muuttanut nyt kempeleeseen huijaamaan nimellä JS Cars?

    • Anonyymi

      Onko tämä sama pulju nyt kempeleessä toiminnassa JS Cars?

      • Anonyymi

        Käsittääkseni JS-Cars on eri liike mitä JS-Automoto. Ainakin eri yrittäjä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos linkistä!

        Sai Js-automoto maistaa omaa lääkettään. Heidän olisi varmasti kannattanut sovitella asia ja korjauttaa asiakkaan auto. Olisivat selvinneet muutamalla tuhannella, vs 20te oikkarit ja kaupan purku kuluineen🤦‍♂️

        Suorastaan tyhmää vääntää kuluttajaa vastaan täysin päivän selvästä asiasta ja tuomio täysin perusteltu.

        Arvostan asiakkaan kovapäisyyttä ja taisteluntahtoa. Ei pidä antaa koskaan periksi!


    • Anonyymi

      Itse auton kyseisestä liikkeestä oataneena en suosittele kenellekkään. Pääsin 30km ja merkkivalot syttyi palamaan. Takaisin liikkeeseen ja joku saatanan huoltopäällikkö vääntää nippusidettä pellin alle. Joku aäädin paskana jonka saivat kuin saivtkin vaihdettua aikanaan. No kului jälleen muutama vikkko ja nesteet hävisi moottorista. Vaihteet tarrasivat kiinni ja melkoista roklatusta kuului konehuoneesta. Tilannetta sen kummemmin ihmettelemättä ajoin autolla vielä muutaman 1000km nestettä lisäillessä ja vein auton paaluun. Kyseessä oli vain 4000€ auto mutta jokatapauksessa paskaa myivät ja myövät edelleen. Ylimielistä porukkaa talo täynnä.

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta koko ketjun aihe.

        Mutta tuosta "vain 4000eur auto *

        Hinnalla ei merkitystä mikä on kunto. Itsellä on auto josta saisin ehkä 1500eur ( ei kannata myydä)

        Auto on kuin uusi, väitän että suurin osa 5000-8000eur autoista huonommassa kunnossa.


    • Anonyymi

      Iltalehteen olivat päässeet näillä toilailuillaan:DDD

    • Anonyymi

      Kannatas ottaa yleensäkin ostipa mistä tahansa niin auton entiseen omistajaan yhteyttä ja katsoa katsastus tiedot.

    • Anonyymi

      Auton myynti-ilmoituksessa auton valot eivät edes toimi ja auto myydään juuri katsastettuna puhtain paperein, siitä voi päätellä jo jotain tämän yrityksen ja katsastusaseman toiminnasta.

    • Anonyymi

      Ja kyseinen katsastusasema toimii nimeltä superkatsastus oy.

    • Anonyymi

      Joo kyllä on edellä mainittu myyjä tölli melkoinen sutki autokaupoissa ei mitään selkärankaa.

    • Anonyymi

      T. Tölli autolinkillä todella epäasiallista käytöstä asiakkaita kohtaan. Jos olisi oma alainen ei tarvitsisi seuraavana päivänä tulla töihin. Pieni paikkakunta ja pienet piirit joten sana kiirii .

      • Anonyymi

        Eiköhän se kerro jo kaiken tarpeellisen yrityksestä joka tietoisesti palkkaa huijarin töihin.
        Jos huijaaminen ja tietojen pimittäminen on OK yrittäjälle, niin voisi kuvitella että tämä on toimintamalli on koko yrityksen toiminnassa ja moraalissa.
        Joko yrittäjää ei kiinnosta tai sitten on sokea ja tyhmä.


      • Anonyymi

        Millaista toimintaa :0


    • Anonyymi

      "Noissa on tuommoinen ääni", sanoi myyjä... Aha, ok, no hyvä on sitten, tehdäänpä kymppitonnin kaupat... ja sitten seuraavassa katsastuksessa havaitaan että äänenvaimennin puuttuu! Mitä helvettiä ja voi herrajumala, ja vasta katsastettuna myyty auto... "tuommoinen ääni" ei heleveta sentään...

      • Anonyymi

        Myyjä oli tainnut kuitenkin sen verran hoksata että katsastusreissulle kannattaa se pönttö panna paikalleen.


    • Anonyymi

      Hyvin mielenkiintoisia kokemuksia porukalla, mutta pakko jakaa omakin ja pitkälti näyttää, että mennään muiden kanssa täysin samalla linjalla eli NEGATIIVISTA pukkaa.

      Viime joulu - tammikuun vaihteessa olin viemässä autoani liikkeeseen öjynvaihtoon, koska etsin korjaamoa akselilta Oulunsalo - Kempele.
      Tiskin takana istui nuorelta näyttävä kaveri hiukset pystyssä kuin sähköiskun olisi juuri saanut, mutta ei olemuksella tässä vaiheessa niinkään väliä.
      Itse asiaan päästään kun esitin pyyntöni öljynvaihtoa koskien...

      Olen itse liki 40-vuotias mies ja tämä tiskin takana istuva kolli heitti asiakkaalle, siis minulle maksavalle asiakkaalle kysymyksen, että enkö itse osaa autostani öljyjä vaihtaa??!

      Meinasi siinä pää alkuun kääntyillä, että mihin piilokameraan tässä ollaan jouduttu, mutta 5min jälkeen olin varma, että tämä kaveri on täysin tosissaan.
      Heitin vastakysymyksen sällille ja tiedustelin, että eikö tämä paikka olekkaan autokorjaamo.
      Siinä vaiheessa vasta muuttui ääni pöydän takana ja alkoikin kummasti kalenterista löytymään huollolle sitä aikaa, mutta oma kalenteri olikin siinä vaiheessa valitettavasti täynnä ja päädyin kääntymään ympäri poistuakseni paikalta.

      Kokemuksen perusteella voin sanoa, että tähän puljuun toista kertaa en enää tule astumaan.

      • Anonyymi

        "Kokemuksen perusteella voin sanoa, että tähän puljuun toista kertaa en enää tule astumaan."

        Sama


    • Anonyymi

      Not bad

    • Anonyymi

      Ei kai se mikään autokorjaamo ole vaan käytettyjä autoja myyvä liike. Tai no näkyy siinä joku fiksaamokin olevan nettisivun mukaan, mutta ei senkään palveluihin kuulu öljynvaihdot sun muut vaan kiillotus, sisäpuhdistus, otsonointi ja penkkien pesu.

    • Anonyymi

      En ostaisi tästä firmasta mitään ilman, että on joku autoja tunteva henkilö matkassa. Vaikka väittävät, että auto katsastettu vasta ja heidän mielestään kunnossa, ei tähän todellakaan ainakaan Superkatsastuksen tekemänä kannata luottaa. Itse sain tingattua aika määrän auton hinnasta, kun osasin luetella tiskiin kaikki viat, jotka vieläpä myönnettiin autossa olevan. Suostuin auton silti ostamaan, sillä osasin nuo asiat laittaa kuntoon itse ja hinnanalennus sen mahdollisti. Kiitoksena tästä selvisikin vielä piilevänä moottorin vikavalo, jonka koodi oli poistettu, ja joka uusiutui jonkin ajan ajon jälkeen; luonnollisesti, koska vikaa ei oltu korjattu alunperinkään. Jos siis ostatte auton täältä, käyttäkää se obd mittauksessa ja näytillä asiantuntijalla.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä että epäluotettava liike, ostavat halvalla ja myyvät muka toimivia autoja.
      Ostettiin käytetty auto joka jo ensiajossa kaupanteon jälkeen sytytteli vikavaloja. Muutaman kuukauden sisällä kaupoista käytettiin autoa useampaan otteeseen korjaamolla joiden käynnit liike sentään korvasi mutta kun tulikin isompi remppa niin olisivatkin maksaneet vain puolet siitä. Kaupan purkuun eivät tietenkään suostuneet. Noh, laskettiin että halvemmaksi tulee ottaa liikkeen tarjoama säälittävä summa mikä oli alle puolet kauppahinnasta, pakko oli saada äkkiä uusi toimiva auto alle toisesta liikkeestä. En suosittele kenellekään kyseistä liikettä, harmi ettei ollut aikaa lähteä riitauttamaan asiaa kuluttajaneuvonnan kautta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe