Missä 02400 postinumeroalueella on Mäyrämäentie. Olen kuullut, että Kyrkvallassa. Kävelin Kyrkvallassa mutta en sieltä mitään Mäyrämäentietä löytänyt. Osaako kukaan tarkentaa mistä tuo tie löytyy.
Olen kuullut, että Mäyrämäentiellä olisi kämppä vuokrattavana mutta kaverikaan ei osannut tarkempia kertoa.
Mäyrämäentie?
12
137
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole Kirkkonummella tuollaista osoitetta.
- Anonyymi
Mäyrämäentie tai Mäyrätie. Kyllä ainakin googlen mukaan löytyy jostain Kirkkonummelta tuollainen osoite
- Anonyymi
Mäyrätie kyllä löytyy Kirkkonummelta. Googlemaps löysi
- Anonyymi
Itsekään en kyllä ulkopaikkakuntalaisena tiedä missä se on.
- Anonyymi
Mäyrä Tie llöytyy heikkilän mestoilt , siel asuu tyylii kovixii.
- Anonyymi
Ei taida kuitenkaan olla kovimpia työntekijöitä tai kovimpia veronmaksajia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida kuitenkaan olla kovimpia työntekijöitä tai kovimpia veronmaksajia...
no ei kait vihervasemmisto kommunistit sentään töissä.....
- Anonyymi
Mäyrätie on ainakin siellä, kun lähtee kävelemään Geterbyn kääntöpaikalta Masalaan vievälle tielle eli ei kylänkeskustaa kohti vaan päinvastaiseen suuntaan. Kyrkvallassa ei lkyllä Mäyrätitetä ole.
- Anonyymi
Leo Melleri saarnaa täysin väärin. Venäjä ei miehitä Suomea. Leo Meller saattaa pikemminkin olla Venäjän Tiltu. Venäjä käyttää hyväkseen uskonyhteisöjä ja ihmisten uskonnollisuutta.
He soluttautuvat uskonyhteisöihin ja saarnaavat maailmalopun profetioina Venäjän miehitystä Suomelle. Tällä tietenkin on selvä poliittinen tavoite jolla pyritään pohjustamaan Venäjän tulevaa tai mahdollista miehitysyritystä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764