Poika kunnioittakoon isää ja palvelija herraansa. Mutta jos minä olen isä, missä on minun kunnioitukseni? Ja jos minä olen Herra, missä on minun pelkoni? sanoo Herra Sebaot teille, te papit, jotka pidätte halpana minun nimeni. Mutta te sanotte: "Miten me olemme pitäneet halpana sinun nimesi?"
Malakia: 1:6. KR 1933/38
sanoo Herra Sebaot teille, te papit, jotka pidätte halpana minun nimeni.
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
Malakia:
1:1-3 Ennustus,
Herran sana Israelille,
Malakian kautta.
Minä olen teitä rakastanut,
sanoo Herra.
Mutta te sanotte:
"Missä sinä olet osoittanut rakkautesi meihin?"
Eikö Eesau ollut Jaakobin veli,
sanoo Herra,
ja Jaakobia minä rakastin,
mutta Eesauta minä vihasin;
ja minä tein hänen vuorensa autioiksi
ja annoin hänen perintöosansa erämaan aavikkosusille.
Jo tässä tulee ilmi että Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala on rakastunut Juutalaisiin ja juuri heidän isiensä kanssa tekemiensä liiton lupausten vuoksi!- Anonyymi
Mutta Sama Jumala on tehnyt uuden liiton kaikkien ja kaiken väristen ihmisten kanssa Ja takuumiehenä on ristiinaulittu Jumalan Poika Jeesus Nasaretilainen.
Johanneksen evankeliumi: 3:16-21
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,
että hän antoi ainokaisen Poikansa,
ettei yksikään,
joka häneen uskoo,
hukkuisi,
vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa,
vaan sitä varten,
että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
Joka uskoo häneen,
sitä ei tuomita;
mutta joka ei usko,
se on jo tuomittu,
koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Mutta tämä on tuomio,
että valkeus on tullut maailmaan,
ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta;
sillä heidän tekonsa olivat pahat.
Sillä jokainen,
joka pahaa tekee,
vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen,
ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
Mutta joka totuuden tekee,
se tulee valkeuteen,
että hänen tekonsa tulisivat julki,
sillä ne ovat Jumalassa tehdyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845