Sinua etsii savolaisnainen seikkailuun tai yhteisille luontopoluille, ethän vierasta koiria? Olen 52v sinkku, hyvin iloinen ja hoikahko. Asun Iisalmessa.
Ilmoita itsestäsi täällä.
Heip sinä savolaismies!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Savolaisnaiset ovatkin aika lupsakoita. Eivät esimerkiksi niin itseään tyrkkyjä ja kiitoksen kipeitä kuten vaikkapa maakuntanaapurinsa sinne itään päin vai koilliseenko se oli. Savolaisjututkin ovat paljon mukavampia, kunhan vaan ei ota kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Olen iloinen savolaismies, suunnilleen ikäisesi ja aina valmis seikkailuun. En vierasta koiria. Miten sinuun saa yhteyden?
Kelpaisiko kunnon lieksalaismies. Ihan lyhyttä tukkaakin ja kunnon lihaksia olisi tarjolla
- Anonyymi
Ai täällä on vastailtu!
Sorry mutta ei kiinnosta siilitukat ja pullistelijat vaikka komeita odottelin mutta tiedän teidän itserakkaiden luonteen, joillekin käy mutta ei minulle!
Odotin että mies on se joka tänne yhteystietojaan laittaa enkä minä joten hopihopi savolaismies! - Anonyymi
Voe tokkiisa, hyvinnii kelpovvaa. Kaikki muut paitsi Mätäojan varren valehesalaiset.
- Anonyymi
Hei! täällä olisi, yksi mies omistan noutajakoiran, myös metsästän, ja luonnossa tykkään liikkua. Olen ristiverinen sinisilmäinen ja muutenkin, mukava ok. Mies. Vastaile, jos kiinnostaa. Asun Iisalmen lähistöllä. Nimimerkki: luonnossa viihtyvä.
- Anonyymi
Minkä niminen koira 🐶? T: Jaanasi ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä niminen koira 🐶? T: Jaanasi ❤️
Kiitos, vastauksestasi. Mutta en kerro koiran nimeä, joku tuttu voisi tunnistaa minut. mutta rotu jo sulla tiedossa, tain voin sen avata, labradorinnoutaja on. Mitä muuta haluat tietää, jos olet todella viestin aloittaja. Kerro lisää itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, vastauksestasi. Mutta en kerro koiran nimeä, joku tuttu voisi tunnistaa minut. mutta rotu jo sulla tiedossa, tain voin sen avata, labradorinnoutaja on. Mitä muuta haluat tietää, jos olet todella viestin aloittaja. Kerro lisää itsestäsi.
Heheeee kyllä sut tunnistaa jo kirjoitustyylistä, sama varattu noutajaukko joka täällä jo kauan naisia vongannut muka koirankoulutukseen yms,
täällähän minä, nimimerkin jo tiedätkin mihin ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Jos tytöltä pyykkiä pestessä kastuu edusta, hän saa juopon miehen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443