Alkanu vikavalo palaan keltasena.
P0171 vikavalo on. Juuri vaihdettu huohottimen putki ja tiivisteet ja pybass. En tajua miten taas voi palaa? Auto pelaa normaalisti mitä teen kannattaako korjata? En edes tiedä missä kunnos turbo on. Pelottaa et jos auto hajoo. Ajettu 367000.
Audi a 4 .1.8 turbo vikavalo.
10
146
Vastaukset 10
- Anonyymi
Yhden kerran valo jopa katosi ilman nollaamista. Auto pelaa hyvin. Ei nykimistä ei mitään.
- Anonyymi
Etsit missä se imupuolen ilmavuoto on ja korjaat sen, sillähän tuo korjaantuu.
- Anonyymi
En mä noista ymmärrä mitään? Vaikuttaako tuo myöhemmin ajoon? Eikai moottori hajoa. En haluais laittaa rahaa enää yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä noista ymmärrä mitään? Vaikuttaako tuo myöhemmin ajoon? Eikai moottori hajoa. En haluais laittaa rahaa enää yhtään.
"En mä noista ymmärrä mitään?"
Tekemällä oppii monta asiaa.
"Vaikuttaako tuo myöhemmin ajoon?"
Vaikuttaa. Moottori voi hajota ja/tai alkaa toimia huonosti.
"Eikai moottori hajoa."
Voi se hajota. Jos ajaa liian laihoilla seoksilla liian pitkään, palaa pakoventtiilit.
"En haluais laittaa rahaa enää yhtään."
Ymmärrän. Mutta yhtälö joka sulla on sitten käsissä on se, että ajat vaan ja otat riskin että auto hajoaa lopullisesti.
Toinen vaihtoehto että ostat "starttipilottia" spraypullossa, hintaan 10 euroa ja ruiskuttelet moottorin käydessä sitä moottorin letkuihin. Vuodon sattuessa kohdalle, moottorin käynti muuttuu selvästi. Sen jälkeen vuodon korjaus, eli mahdollisesti tiivisteen vaihto tai lemmarin tiukkaus.
Kolmas vaihtoehto on se, että viet korjaamolle ja maksat ihan rahalla ostamasi palvelun.
Tuli sekin mieleen että jos et halua laittaa auton ylläpitoon enää rahaa niin maksaahan se bensakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En mä noista ymmärrä mitään?"
Tekemällä oppii monta asiaa.
"Vaikuttaako tuo myöhemmin ajoon?"
Vaikuttaa. Moottori voi hajota ja/tai alkaa toimia huonosti.
"Eikai moottori hajoa."
Voi se hajota. Jos ajaa liian laihoilla seoksilla liian pitkään, palaa pakoventtiilit.
"En haluais laittaa rahaa enää yhtään."
Ymmärrän. Mutta yhtälö joka sulla on sitten käsissä on se, että ajat vaan ja otat riskin että auto hajoaa lopullisesti.
Toinen vaihtoehto että ostat "starttipilottia" spraypullossa, hintaan 10 euroa ja ruiskuttelet moottorin käydessä sitä moottorin letkuihin. Vuodon sattuessa kohdalle, moottorin käynti muuttuu selvästi. Sen jälkeen vuodon korjaus, eli mahdollisesti tiivisteen vaihto tai lemmarin tiukkaus.
Kolmas vaihtoehto on se, että viet korjaamolle ja maksat ihan rahalla ostamasi palvelun.
Tuli sekin mieleen että jos et halua laittaa auton ylläpitoon enää rahaa niin maksaahan se bensakin.Voi vittu. Parempi vaihtaa koko auto pois. Romuun jo menny huoltoihin noin 1000 e rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu. Parempi vaihtaa koko auto pois. Romuun jo menny huoltoihin noin 1000 e rahaa.
Eihän tuo ole vielä mitään. Tonni on pikkuraha kun puhutaan Audin huolloista ja korjauksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu. Parempi vaihtaa koko auto pois. Romuun jo menny huoltoihin noin 1000 e rahaa.
No eihän se ole paljonkaan.
Minä maksan 500 - 600 euroa joka vuosi auton huolloista ja korjauksista. 10 vuodessa siis 5000 - 6000 euroa !
Mutta kohdallesi kävi satumainen tuuri, olet saanut oppitunnin siitä miten kallista autoilu on Suomessa.
Jos ostat uuden, maksat itsesi kipeäki arvonalennuksen muodossa
Jos ostat vanhan käytetyn, maksat itsesi kipeäksi korjausten muodossa, ainoa mikä voi pelastaa on se, että osaa korjata.
Jos ekoautoilua etsit, on autovalintasikin täysin väärä.
- Anonyymi
No mä en mitää omaisuutta audiin laita saatana. Vanha romu. Nyt se vikavalo lähti pois? Onko tuossa eds vikaa. Nyt se taas palaa. Katoin p0171 liian laiha seos?
- Anonyymi
Pelottaa et turbo menee paskaksi ajettu kohta 370 tuhatta.
- Anonyymi00010
Vikakoodi P0171 (käy liian laihalla), yleisin syy MAF anturi!
Anturi kannattaa vaihtaa 100tkm-150tkm välein joissain malleissa (n 70€.... varaosa), joskus kestää "auton iän" (nykyautot lyhytikäisiä):)
Joissain Audeissa ilmanpuhdistajan kotelossa on "väliotto" moottoritilasta, kuuma ilma on hapettomampaa ja sytyttää vikavalon pysähdyksen jälkeen. Välioton voi huoletta sulkea tarpeettomana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15806Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67624
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1614Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516