Haluaisin saada koontia siitä mistä hotelleja välittävistä yrityksistä olette saaneet rahanne takaisin koronan takia peruuntuneen matkanne takia? Itse en ole saanut mistään: en Roomdilta enkä Flix hotelleilta enkä vielä lentojakaan Finnairilta. Jatkossa en halua varata hotellia epäluotettavien yritysten kautta. Uskon että asia voisi kiinnostaa monia. Luotettavin on saamani palautteen mukaan ollut hotels.com.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ei hotellivälittäjä, mutta Airbnb on ollut ehdottomasti paras rahojen palauttaja tähän mennessä. Olen saanut kaikista peruutuksista rahat takaisin kahdessa pankkipäivässä.
Kaiken kaikkiaan olen perunut tähän mennessä 32 varausta. Finnair maksoi suunnilleen kuukaudessa, nyt puhuvat kolmesta kuukaudesta.- Anonyymi
tarkennus tuohon omaan kommenttiin 45 varausta olen joutunut perumaan, 32:sta olen pyytänyt rahojen palautusta, muissa siirtänyt varauksen loppu- tai ensi vuodelle.
Itselläni osui viimeisin hotelliperuutus Tammikuun loppupuolella (eli hieman ennen kuin Korona viirus epidemia alkoi valtaamaan alaa), kun jouduin perumaan matkani Thaimaan Krabille pahan keuhkoputkentulehduksen takia ja jonka johdosta lääkäri kielsi minua matkustamasta.
Lento meni onneksi tässä tapauksessa sairastuimisen (ja lääkärintodistuksen) vuoksi matkavakuutuksen korvauksen piiriin.
Hotelli Krabilta oli otettuna Agodan kautta (mistä isoimman osan Thaimaan hotelleistani varaan), ja sieltä tuli myös rahapalautus alle viikossa (vähennettynä yhden yön hintaa vastaavalla summalla, mutta sen puuttuvan summan maksoi sitten matkavakuutus takaisin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76936
- 113819
- 143784
- 38738
- 70647
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179556- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58513Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46512- 65506
- 78498
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 38457
- 41446
- 45443
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i1443Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74436Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61430