Mitä kokemuksia teillä on Voxra-lääkkeestä? Kysyin lääkäriltä, että olisiko mitään piristävää lääkettä. Lääkäri sanoi, että tämä lääke piristää. Kokemuksia?
voxra-lääke
Anonyymi
16378
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 16
Vanhimmat
Söin 2 vuotta annoksella 150mg/pv. Minulla toimi hyvin masennukseen ja nimenomaan piristävä vaikutus. Tupakointia en tosin lopettanut vaikka bupropionia siihenkin käytetään.
Oliko sinulla käytössä muita mielialalääkkeitä? Oliko Voxralla haittavaikutuksia? Vähän pelotti, kun luki niistä epilepsia-kohtauksista ja muista huolestuttavista vaikutuksista. Miksi lopetit? Etkö ole enää tarvinnut mielialaan tai vireyteen vaikuttavaa lääkettä. Kiitos, kun kerroit tämän positiivisen kokemuksesi.
Minulla aiheutti huomattavia sivu-oireita.
selkeää ahdistusta sekä muita komplikaatioita
jo pienillä annostuksilla.
Mutta en ole ns. normaali tapaus.
ADHD ADD. pään piuhat on vähän toisenlaiset ilmeisesti.
adhdd-> ei aiheuttanut minulle epilepsiakohtauksia. mutta toisaalta en ole koskaan kärsinyt päänsäryistäkään.
herovoton ahdistus paranoija ja kun tässä ollaan näköjään ilmaiseksi oltu testikaniineina niin rahaa saa perkele laittaa kaikille joille tuota on laitettu.
Kokemuksia?
Tekee tekopirteäksi ja aluksi melkein verrattavissa piriin. Muutaman kuukauden jälkeen fiilikset alkaa tasoittua ja uni taas maistumaan. Aloitusta lukuunottamatta ainakin mulla todella vähähaittainen ja toimiva lääke. Painokin tippui muutaman kilon (vielä tosin pudotettavaa). Kannattaa pyytää unilääkkeitä ekoiksi viikoiksi. Atarax vois olla hyvä ei-bentso kun poistaa myös ahdistusta, jota aluksi voi tulla.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että jokainen reagoi näihin lääkkeisiin eri tavalla. Mikä toimii yhdellä, ei toimi toisella ja päinvastoin. Kokeileminen on ainoa keino selvittää tehokkuus.
Ensimmäinen masennuslääke, josta ei tullut outoja olotiloja. Voxran aiheuttamat vatsakivut olivat sen verran rajut, että piti lopettaa lääkkkeen syönti.
Ei minkäänlaista mielialavaikutusta eli hukkaan meni rahat. Systeemille vain todistetta että on toteltu käskyjä ja syöty jotakin-
Syön nyt kolmatta päivää lääkettä. Ei nyt ainakaan vielä ole ollut kovinkaan suurta piristymistä, tosin eipä paljon aloitusoireitakaan.
Järkyttävä väsymys. Lääkettä on tullut syötyä noin viikko, e mitään vaikutusta.
Voxra vaatii tarpeeksi hitaan ruoansulatuksen jotta ehtii imeytyä, muuten se ei toimi. Ja jos se imeytyy kunnolla, se voi viedä sitten yöunet ennen kuin tottuu. Vaihtoehtona zyban, nopeammin imeytyvä ja lyhytvaikutteisempi bupropioni. Ulkomailla vastaava welbutrin suosittua masennuksessa, mutta Suomessa tarjolla vain superkallis zyban. Voi silti olla hintansa väärti, varsinkin jos väsymys ja energian puute ongelma.
Siis voiko jollakin olla liian nopea aineenvaihdunta, että Voxra ei toimi vai meneekö siihen vaan pitkä aika ennen kuin alkaa vaikuttamaan mielialassa ja pirteydessä?
Nyt oli viime yönä noin viikon käytön jälkeen yö, jolloin en pystynyt nukahtamaan hetkeksikään. Jos tämä oli Voxran haittavaikutus, niin ilmeisesti se menee ohi? Lääkkeen ohjeteksteissä ei puhuttu mitään, että se menisi. Siellä luki vaan, että lääke tulee ottaa aamulla.
Kyllä se menee ohi, mutta kannattaa ehkä pyytää unilääkettä viikoksi tai pariksi. Atarax on hyvä valinta ja jos se ei sovi, niin sitten vaikka Triptyl tai Ketipinor.
Ei piristänyt. Siitä erilainen kuin monet muut ettei masentanut. Mulla ei ole rahaa tai energiaa syödä turhia lääkkeitä. Lopetin.