Viha ja rakkaus

Anonyymi

Kaikkia tunteita, yhdistää kaksi ääripäätä.
Rakkaudessa on aina ripaus surua.
Vihassa on säie rakkaudesta.

Askeleet, hiljalleen vaimenevat loitontuen.
Ei, katso ja ota kädestä kiinni,
samba vie mukanaan, camo on.

Je t'aime, sanoo tuuli.

14

<50

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en Lara Fabiania juurikaan kuuntele, mutta jotkut kovasti tykkäävät. Kaksi ääripäätä tässäkin, eikä ollut edes rakkaus kyseessä.

• Anonyymi

En ollut kuullutkaan tuota laulua. Vahvan kuuloinen ääni mimmillä oli. Lara Fabian on artistin nimenä tuttu kylläkin jollain tasolla, mutta eipä paljon muutoin.

Miksi tuli mieleen Lara Fabian?
        Tai tiedän miksi...mutta Je t'aime...on ihan tavanomainen lause sinänsä. Niin mikä suomalainen artisti tulisi mieleen...hmmm..ei mulla tule kylläkään ketään. :)

LS

• Anonyymi

Voi että, kyllä nyt pilkun viilaajaa ärsyttää...tiedätkös huomasin virheen tuossa runossa.

Mua ärsyttää, jos joku pääsee vielä kuittailemaan :)

LS

• Anonyymi kirjoitti:

Voi että, kyllä nyt pilkun viilaajaa ärsyttää...tiedätkös huomasin virheen tuossa runossa.

LS

En huomannut, eikä ollut tarkoituskaan viilata pilkkua, sillä vaikka Pariissa onkin kevät pitkällä niin olemme kaikki Tämän kylän poikii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LS

En ajatellut sinun viilaavan...minä villaan pilkkua.

Häiritseekö runossani jokin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viilaan, ei villaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuo "camo on" pisti hieman silmään, tarkoitit todennäköisesti c'mon.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Juu. No niin pistihän se silmään. :)
        Como on. Vois olla ihan hyväkin sanonta.
        Ärsyttää tämä minun nihilismi itseäni kohtaan.

Piditkö muuten vai eikö se sovi tämän kylän pojille, oliko siis liian äkkimakea ;)
        ?

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Toivon ihan suoraa, mutta asiallista palautetta. Olisi kiva kuulla.

• Anonyymi

Minä olen huono semmoisissa arvoituksissa, olen yksinkertainen ihminen.

Mutta niinhän sinä taksit sanoakin, ettei Laura Fabianit ole sun makuisia, halusit ilmaista sillä jotain.

Ihmiset ovat jänniä. Hmmm.

No ei ne kaikkiin iske tämmöiset runoset, se on mun tapa tuottaa "omaa taidetta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta niinhän sinä taksit sanoakin, ettei Laura Fabianit ole sun makuisia, halusit ilmaista sillä jotain.

No ei ne kaikkiin iske tämmöiset runoset, se on mun tapa tuottaa "omaa taidetta".

Ja tämä mun puhelin on vielä jännempi kapistus. :)

Kun se siis muuttaa kirjoituksia ja en jaksaisi kaikkea tarkistaa niin tarkkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Runous on taidetta, mutta en koe olevani taidekriitikko tai mentalisti. Minulle itselleni riittää mahdollisuus yrittää ymmärtää ihmisten ajatuksia. Ainostaan yrittää, kaikkea ei voi ymmärtää. Minusta runosi vaikutti sopivan kitkerältä, joku toinen saattaa sanoa sitä makeaksi.

Laura Fabianista lausuin sanasen siksi, että ääripäitä löytyy myös rakkauden ulkopuolelta. Ajatuksessa ei ollut haudattuna mitään filosoofista universumia.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Runous on taidetta, mutta en koe olevani taidekriitikko tai mentalisti. Minulle itselleni riittää mahdollisuus yrittää ymmärtää ihmisten ajatuksia. Ainostaan yrittää, kaikkea ei voi ymmärtää. Minusta runosi vaikutti sopivan kitkerältä, joku toinen saattaa sanoa sitä makeaksi.

Laura Fabianista lausuin sanasen siksi, että ääripäitä löytyy myös rakkauden ulkopuolelta. Ajatuksessa ei ollut haudattuna mitään filosoofista universumia.

Niin kaiken runouden ei tarvitse käsitellä rakkautta.

Kitkerä on myös lähellä sanaa karvas. :)

Filosofinen universalismi ;) mielenkiintoinen sana.

Sinä vaikutat opettaja -tyypiseltä ihmiseltä. Semmoinen viisas filosofi.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Oletko koskaan törmännyt käsitteeseen mielen filosofia. Ilmeisesti olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      19
      1289
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1201
    3. 64
      1190
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      98
      1114
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1019
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      989
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      937
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      903
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      80
      821
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      794
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      781
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      646
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      633
    14. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      626
    15. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      42
      624
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      618
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      588
    18. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      51
      537
    19. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      534
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      299
      525
    Aihe