Kaikkia tunteita, yhdistää kaksi ääripäätä.
Rakkaudessa on aina ripaus surua.
Vihassa on säie rakkaudesta.
Askeleet, hiljalleen vaimenevat loitontuen.
Ei, katso ja ota kädestä kiinni,
samba vie mukanaan, camo on.
Je t'aime, sanoo tuuli.
Viha ja rakkaus
14
<50
Vastaukset
Itse en Lara Fabiania juurikaan kuuntele, mutta jotkut kovasti tykkäävät. Kaksi ääripäätä tässäkin, eikä ollut edes rakkaus kyseessä.
- Anonyymi
En ollut kuullutkaan tuota laulua. Vahvan kuuloinen ääni mimmillä oli. Lara Fabian on artistin nimenä tuttu kylläkin jollain tasolla, mutta eipä paljon muutoin.
Miksi tuli mieleen Lara Fabian?
Tai tiedän miksi...mutta Je t'aime...on ihan tavanomainen lause sinänsä. Niin mikä suomalainen artisti tulisi mieleen...hmmm..ei mulla tule kylläkään ketään. :)
LS - Anonyymi
Voi että, kyllä nyt pilkun viilaajaa ärsyttää...tiedätkös huomasin virheen tuossa runossa.
Mua ärsyttää, jos joku pääsee vielä kuittailemaan :)
LS Anonyymi kirjoitti:
Voi että, kyllä nyt pilkun viilaajaa ärsyttää...tiedätkös huomasin virheen tuossa runossa.
LSEn huomannut, eikä ollut tarkoituskaan viilata pilkkua, sillä vaikka Pariissa onkin kevät pitkällä niin olemme kaikki Tämän kylän poikii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LSEn ajatellut sinun viilaavan...minä villaan pilkkua.
Häiritseekö runossani jokin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellut sinun viilaavan...minä villaan pilkkua.
Häiritseekö runossani jokin?Viilaan, ei villaan.
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellut sinun viilaavan...minä villaan pilkkua.
Häiritseekö runossani jokin?Ehkä tuo "camo on" pisti hieman silmään, tarkoitit todennäköisesti c'mon.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Ehkä tuo "camo on" pisti hieman silmään, tarkoitit todennäköisesti c'mon.
Juu. No niin pistihän se silmään. :)
Como on. Vois olla ihan hyväkin sanonta.
Ärsyttää tämä minun nihilismi itseäni kohtaan.
Piditkö muuten vai eikö se sovi tämän kylän pojille, oliko siis liian äkkimakea ;)
? - Anonyymi
Henki kirjoitti:
Ehkä tuo "camo on" pisti hieman silmään, tarkoitit todennäköisesti c'mon.
Toivon ihan suoraa, mutta asiallista palautetta. Olisi kiva kuulla.
- Anonyymi
Minä olen huono semmoisissa arvoituksissa, olen yksinkertainen ihminen.
Mutta niinhän sinä taksit sanoakin, ettei Laura Fabianit ole sun makuisia, halusit ilmaista sillä jotain.
Ihmiset ovat jänniä. Hmmm.
No ei ne kaikkiin iske tämmöiset runoset, se on mun tapa tuottaa "omaa taidetta". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta niinhän sinä taksit sanoakin, ettei Laura Fabianit ole sun makuisia, halusit ilmaista sillä jotain.
No ei ne kaikkiin iske tämmöiset runoset, se on mun tapa tuottaa "omaa taidetta".Ja tämä mun puhelin on vielä jännempi kapistus. :)
Kun se siis muuttaa kirjoituksia ja en jaksaisi kaikkea tarkistaa niin tarkkaan. Anonyymi kirjoitti:
No ei ne kaikkiin iske tämmöiset runoset, se on mun tapa tuottaa "omaa taidetta".Runous on taidetta, mutta en koe olevani taidekriitikko tai mentalisti. Minulle itselleni riittää mahdollisuus yrittää ymmärtää ihmisten ajatuksia. Ainostaan yrittää, kaikkea ei voi ymmärtää. Minusta runosi vaikutti sopivan kitkerältä, joku toinen saattaa sanoa sitä makeaksi.
Laura Fabianista lausuin sanasen siksi, että ääripäitä löytyy myös rakkauden ulkopuolelta. Ajatuksessa ei ollut haudattuna mitään filosoofista universumia.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Runous on taidetta, mutta en koe olevani taidekriitikko tai mentalisti. Minulle itselleni riittää mahdollisuus yrittää ymmärtää ihmisten ajatuksia. Ainostaan yrittää, kaikkea ei voi ymmärtää. Minusta runosi vaikutti sopivan kitkerältä, joku toinen saattaa sanoa sitä makeaksi.
Laura Fabianista lausuin sanasen siksi, että ääripäitä löytyy myös rakkauden ulkopuolelta. Ajatuksessa ei ollut haudattuna mitään filosoofista universumia.Niin kaiken runouden ei tarvitse käsitellä rakkautta.
Kitkerä on myös lähellä sanaa karvas. :)
Filosofinen universalismi ;) mielenkiintoinen sana.
Sinä vaikutat opettaja -tyypiseltä ihmiseltä. Semmoinen viisas filosofi. - Anonyymi
Henki kirjoitti:
Runous on taidetta, mutta en koe olevani taidekriitikko tai mentalisti. Minulle itselleni riittää mahdollisuus yrittää ymmärtää ihmisten ajatuksia. Ainostaan yrittää, kaikkea ei voi ymmärtää. Minusta runosi vaikutti sopivan kitkerältä, joku toinen saattaa sanoa sitä makeaksi.
Laura Fabianista lausuin sanasen siksi, että ääripäitä löytyy myös rakkauden ulkopuolelta. Ajatuksessa ei ollut haudattuna mitään filosoofista universumia.Oletko koskaan törmännyt käsitteeseen mielen filosofia. Ilmeisesti olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2493780- 593616
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1002974Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk572718Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1252529Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352112Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012041Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441901Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1191871Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711219