Viha ja rakkaus

Anonyymi

Kaikkia tunteita, yhdistää kaksi ääripäätä.
Rakkaudessa on aina ripaus surua.
Vihassa on säie rakkaudesta.

Askeleet, hiljalleen vaimenevat loitontuen.
Ei, katso ja ota kädestä kiinni,
samba vie mukanaan, camo on.

Je t'aime, sanoo tuuli.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en Lara Fabiania juurikaan kuuntele, mutta jotkut kovasti tykkäävät. Kaksi ääripäätä tässäkin, eikä ollut edes rakkaus kyseessä.

• Anonyymi

En ollut kuullutkaan tuota laulua. Vahvan kuuloinen ääni mimmillä oli. Lara Fabian on artistin nimenä tuttu kylläkin jollain tasolla, mutta eipä paljon muutoin.

Miksi tuli mieleen Lara Fabian?
        Tai tiedän miksi...mutta Je t'aime...on ihan tavanomainen lause sinänsä. Niin mikä suomalainen artisti tulisi mieleen...hmmm..ei mulla tule kylläkään ketään. :)

LS

• Anonyymi

Voi että, kyllä nyt pilkun viilaajaa ärsyttää...tiedätkös huomasin virheen tuossa runossa.

Mua ärsyttää, jos joku pääsee vielä kuittailemaan :)

LS

• Anonyymi kirjoitti:

Voi että, kyllä nyt pilkun viilaajaa ärsyttää...tiedätkös huomasin virheen tuossa runossa.

LS

En huomannut, eikä ollut tarkoituskaan viilata pilkkua, sillä vaikka Pariissa onkin kevät pitkällä niin olemme kaikki Tämän kylän poikii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LS

En ajatellut sinun viilaavan...minä villaan pilkkua.

Häiritseekö runossani jokin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viilaan, ei villaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuo "camo on" pisti hieman silmään, tarkoitit todennäköisesti c'mon.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Juu. No niin pistihän se silmään. :)
        Como on. Vois olla ihan hyväkin sanonta.
        Ärsyttää tämä minun nihilismi itseäni kohtaan.

Piditkö muuten vai eikö se sovi tämän kylän pojille, oliko siis liian äkkimakea ;)
        ?

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Toivon ihan suoraa, mutta asiallista palautetta. Olisi kiva kuulla.

• Anonyymi

Minä olen huono semmoisissa arvoituksissa, olen yksinkertainen ihminen.

Mutta niinhän sinä taksit sanoakin, ettei Laura Fabianit ole sun makuisia, halusit ilmaista sillä jotain.

Ihmiset ovat jänniä. Hmmm.

No ei ne kaikkiin iske tämmöiset runoset, se on mun tapa tuottaa "omaa taidetta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta niinhän sinä taksit sanoakin, ettei Laura Fabianit ole sun makuisia, halusit ilmaista sillä jotain.

No ei ne kaikkiin iske tämmöiset runoset, se on mun tapa tuottaa "omaa taidetta".

Ja tämä mun puhelin on vielä jännempi kapistus. :)

Kun se siis muuttaa kirjoituksia ja en jaksaisi kaikkea tarkistaa niin tarkkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Runous on taidetta, mutta en koe olevani taidekriitikko tai mentalisti. Minulle itselleni riittää mahdollisuus yrittää ymmärtää ihmisten ajatuksia. Ainostaan yrittää, kaikkea ei voi ymmärtää. Minusta runosi vaikutti sopivan kitkerältä, joku toinen saattaa sanoa sitä makeaksi.

Laura Fabianista lausuin sanasen siksi, että ääripäitä löytyy myös rakkauden ulkopuolelta. Ajatuksessa ei ollut haudattuna mitään filosoofista universumia.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Runous on taidetta, mutta en koe olevani taidekriitikko tai mentalisti. Minulle itselleni riittää mahdollisuus yrittää ymmärtää ihmisten ajatuksia. Ainostaan yrittää, kaikkea ei voi ymmärtää. Minusta runosi vaikutti sopivan kitkerältä, joku toinen saattaa sanoa sitä makeaksi.

Laura Fabianista lausuin sanasen siksi, että ääripäitä löytyy myös rakkauden ulkopuolelta. Ajatuksessa ei ollut haudattuna mitään filosoofista universumia.

Niin kaiken runouden ei tarvitse käsitellä rakkautta.

Kitkerä on myös lähellä sanaa karvas. :)

Filosofinen universalismi ;) mielenkiintoinen sana.

Sinä vaikutat opettaja -tyypiseltä ihmiseltä. Semmoinen viisas filosofi.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Oletko koskaan törmännyt käsitteeseen mielen filosofia. Ilmeisesti olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe