Js-automoto oulunsalo huijaa asiakkaitaan etäkaupassa. Autot todella huonossa kunnossa siihen nähden mitä autosta on kerrottu ja kysymyksiin vastattu. En suosittele käymään kauppaa kyseisen firman kanssa.
Js-automoto oulunsalo
9
2456
Vastaukset
- Anonyymi
Olen katsellut autoja juurikin tästä puljusta. Nyt olen lukenut pelkkää kuraa.
- Anonyymi
Kävin tänään.
Jos tykkäät "palvelusta", jota ei ole tai ainakaan sinä et saa niin hyvä paikka se silloin on. Omatoimiadiakkaan unelma.
Pyytämällä parit avaimet ja huitaisu pihalle, että "ovat vissiin tuolla perällä jossain". Toinen auto oli valmiiksi auki, kovasti ruosteinen jne. ja toinen oli jäätynyt pihaan
kiinni, kun kai pohjapanssari oli osin pudonnut alas lätäkköön ja jäätynyt siihen.
Kovin oli surullisen ruosteista tavaraa ainakin katselemani alle 7000 autot.
Ei jatkoon.
Toimituskulut 199 e. Ihan nauratti.
Vein avaimet takaisin. Myyjä puhelimessa eikä edes kääntynyt kattoon. Ei yritystäkään kysyä voisiko auttaa, saati sitten myydä.
Miltei tunsin myötähäpeää.
Mun puolestani myykööt mitä tahansa. mutta minä en aikaani tuohon paikkaan tuhlaa. Ei ollut asiakaspalvelua edes tervehtimisen vertaa.
- Anonyymi
Eikait etäkaupassa voi huijata. Mikäli lukutaidon omaat ja oikeustajua on ripaus, niin luulisi jokaisen ymmärtävän, että etäkaupassa on kuluttajalla aika iso oikeus/turva. Vai olenko ymmärtänyt etäkaupan palautusoikeus-kohdan aivan väärin?
- Anonyymi
Juuri näin, etäkaupassa ei oikein pääse huijaamaan kun on 14 päivän palautusoikeus!
Eli mikäli saa paskaa niin se kannattaa palauttaa heti, viipymättä! Jos joutuu asiassa vääntämään niin sen väännön tulee kyllä voittamaan. Itse en ainakaan maksaisi autosta kuin korkeintaan varausmaksun ennen kuin olen auton omin silmin nähnyt.
- Anonyymi
Nythän noilla näkyy olevan tuo "Tyytyväisyystakuu: 14vrk. palautusoikeus". Onko kukaan päässyt testaamaan miten toimii käytännössä? Jos auto ei miellytä niin sen kun palauttaa vaan, ja rahat takaisin? Eipä kai varmaan ihan niinkään. Sittenhän se olisi käytännössä ilmainen autovuokraamo. Kaipa joku käyttöhyöty peritään?
- Anonyymi
Kyseiseltä firmalta ostin auton. Tyhmänä en ymmärtänyt etsiä kaikkia vikoja. Huijattu olo jäi. Autosta alkoi ilmestymään vikoja pikkuhiljaa ja lopulta autosta hajosi moottori kokonaan. En suosittele kyseistä firmaa kenellekään.
- Anonyymi
En suosittele kyseistä firmaa kenellekkään. Asiakaspalvelu ihan ala-arvoista, todella vikaisia "autoja" myyvät ehjinä
- Anonyymi
Kannattaa myös tarkistaa auton paperit tarkkaan vaikka oisi juuri katsastettu ja väittävät kaiken olevan kunnossa. Monesta autosta puuttunut laput katsastukseen liittyen koska katsastuksessa ollut huomautettavaa.
- Anonyymi
Päästiin 8km päähän autoliikkeestä kun se porsi moottoritielle. Jonkun nistilullan antoivat "sijaisautoksi" joka sekin hajosi kotipihaan, käskivät korjaamaan hajonneen "sijaisauton ja hakemaan citikan pois,Viikon korjasivat citikkaa ja toivat lopulta lavetilla pihaan ja veivät "sijaisautonsa" pois. Joten itelle jäi vain nämä itselle tehtäväksi:
Jarrut ja kaikki nesteet nyt vaihdettu, ilmastointi puhalsi vain kuumaa vasemmalta, määräaikaishuolto tehty, raidetangonpää, edestä ohjausnivelet vaihdettu, kytkin asetelma vauhtipyörineen vaihdettu. Sähköinen termostaatti vaihdettu, happianturi vaihdettu. Toimitusjohtaja laitteli vain viestiä että "helpommalla pääset kun vain otat sen" kun yritettiin perua kauppa. 1670€ korjaamo kuluja että sai tämän sitikan tieliikenteeseen.
Huvittavana sattumana ilmanputsarin kotelosta löytyi 8 kpl kuolleita hiiriä pesästään, joka sekin kertoo jo jotain näiden tasosta.
Myyjät oli tolkkuja ja olisivat kaupat peruneet mutta tämä toimitusjohtaja on ihan täysi nulju.
Alle 4000€ autoa en ostaisi näiltä muista heidän rotteloistaan en tiedä mutta Oulu on pullollaan huomattavasti parempia firmoja kun tästä hintaluokassa liikutaan.
Terv: citroen c4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004236203- 242429
- 2042304
- 1141668
- 1231641
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083- 741083
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21059Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59836