Oli keskustelu Niilo ylivainiosta monissa ryhmissä ja minut potkaisin ulos koska he eivät kestänyt että haastoin heidät. Ei ketään joka olis ottanut haaste vastaan jonka esitin. Lue lisä.. .. >>>
Olen aikoinaan kysynyt Jumalalta ja haastanut kaikki harhajohtajat ja kaikki karismnaattiset etsimään totuus . Ja uskalsin mennä Pyhä Raamatun takana että se joka on väärässä ja vaheessa käy noin >> lm. 2:5
Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta. 20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan. TÄSSÄ OLEN VIELÄ JA PERHE VOI HYVIN. Otatko haaste vastaan. Muista että Jumalan kanssa ei leikitä ja Hän ottaa aina vakavasti ne uskovat jotka halua olla rehellisiä ja löytää totuuden ńiinkuin minä,, jolle TOTUUS on kaiken tärkein asia. Toivon ettet otat haaste vastaan koska Rakas !! En halua että sulle käy huonosti ja sinä ja sun perhe joutuu helvettiin. VOIT LEIKKIÄ NIIN KAUAN VIELÄ KUN USKONELÄMÄSI ON VAIN HARHASSA TANSSIMISTA,,,,, MUTTA KUN TODELLISUUS TULEE ELÄMÄÄN,,,, NIINKUIN NYT ON TULLUT,,, NIIN ON LEIKKI KAUKANA. Tämä oppi kaatamisesta ja mihin se on johdattanut että uskovat on niinkuin mielisairaan näköisiä Benny Hinin ja Reinhard Howard Brownen käsien alla aivan riivattuina.
Kestääkö Hellauntailaiset Totuuden Niilosta ?
57
702
Vastaukset
- Anonyymi
Niilo oli varmasti enimmäkseen raitis. Mutta julistustyönsä loppupuoli, kun hän Australiasta tai Kuhlmanilta sai uuden voitelunsa, hän itsekin epäili sen jälkeen välillä, oliko aivan kaikki sittenkään Herrasta. Näin muistan lukeneeni. Uskovat eivät jostain syystä paljoakaan ole Niilon voitelun jälkeistä toimintaa soimanneet miltään osin siitäkään huolimatta. Nyt samantyyppinen kaatokokoustyyli on levinnyt jo kaikkialle. Uskon kyllä, että joku voi Pyhän Hengen vaikutuksestakin joskus kaatua, mutta sellaiset kokoukset, joissa se tuntuu olevan pääosassa, ovat minusta epäraamatullisia.
- Anonyymi
Monet kerää julistuksillaan paljon sakkia antin joukkoihin. Nyt onkin kiire saada mahdollisimman paljon väkeä antin joukkoihin, sillä aika käy vuosivuodelta vähiin.
1234567---
- Anonyymi
Ihminen voi ajatella herätykselle kaavan. Ihminen ajattelee, että herätys tulee, kun toimitaan tietyllä tavalla. Kun järjestetään kokoukset oikein, mainostetaan, valitaan parhaat miehet puhumaan, kootaan suuri kuoro ja soittokunta laulamaan ihania lauluja, puhutaan niin että rapingin tippuu, vedotaan, uhkaillaan, luvataan... Saarnapöntöissä on kerrottu yhtä paljon valeita kuin kapakoiden pöydissä. On oltu hyvää tarkoittaen epärehellisiä ja toimittu koko ajan Jumalan nimissä. Kyllä kaikkeen on Jumalan nimi kuule ehditty sotkea... Jumalalta ei ole muistettu kysyä, tai on kysytty ja itse vastattu. Ja niin menee kaikki muuten oikein hyvin, kokoukset onnistuvat, mutta herätystä ei tule. Ei tule, vaikka kaikki tehtiin oikein. Näin Niilo Yli-Vainio, kirjassa Saarnaaja.
- Anonyymi
Wikipedia kirjoittaa Niilo Yli-Yainiosta:
Matti Miettinen julkaisi vuonna 1980 Kirkon tutkimuskeskuksen julkaisusarjassa väitöskirjan "Uskonnolliset ihmeparantumiset lääketieteellis-psykologisesta näkökulmasta". Yhteistyössä Yli-Vainion kanssa jaettiin vuonna 1980 kyselylomakkeita 2000 kpl, joista 744 palautettiin. Seurannassa karsiutui määrä 611 henkilöön, jotka ilmoittivat 1403 sairautta, oiretta ja vaivaa, joiden kohdalla myönteisiä kokemuksia kertyi 829, pettymyksiä 574. Tutkijan oman arvion mukaan ainoakaan elimellinen sairaus ei parantunut, ja mielenterveyden häiriöissä oli joitakin yksittäisiä enemmän tai vähemmän ohimeneviä myönteisiä vaikutuksia, joista valtaosan kohdalla on aiheellista nähdä ne pelkästään tunnelmointiefekteinä. Kokonaisuutena ei tullut esiin mitään tavanomaisesta ennusteesta poikkeavaa. - Anonyymi
Lääkärien mukaan vajaa puolet potilaista paranee kivuista ja säryistä plasebolääkkeiden avulla. Jos ihminen uskoo parantuvansa, hän saa kipua lievittävää hormoonia verenkiertoon, joka voi parantaa kivun.
- Anonyymi
Jaa että Jumala käyttää plasebovaikutusta vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala pystyy parantamaan elimellisiä sairauksia, mihin lääkärit ja lääkeet eivät kykene.
Sitten on paljon sellaisia parantumisia, missä ei tapahdu muuta kuin endorfiinin tuotannon kasvua kehossa, joka poistaa kivun. Tämä toimii vajaassa puolessa tapauksissa, jossa potilalla on jokin kiputila tai muu vastaava. Polvikipu voi poistua niin, että kepeillä kävellyt pystyy kävelemään, ellei liikuntarajoitusta ollut aiheuttanut vakava elimellinen vamma.
Mitä tulee Niilo Yli-Vainioon, niin hänen kanssa teki tutkija yhteistyötä ja lähetti Yli-Vainion luona käyneille kyselylomakkeet. Tutkijan raportin mukaan hänelle ei ilmoitettu yhtäkään elimellistä sairautta, joka olisi parantunut. Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Hänen nimissään esiintyvä huijariparantaja – tai tarkkaan sanoen tämän asiakas, jonka kehossa plasebovaikutus tapahtuu.
Jumalan osuus on tässäkin täysin mielipide- ja uskonkysymys, ja itse arvioin sen kaiken näytön perusteella nollaksi.Anonyymi kirjoitti:
Jumala pystyy parantamaan elimellisiä sairauksia, mihin lääkärit ja lääkeet eivät kykene.
Sitten on paljon sellaisia parantumisia, missä ei tapahdu muuta kuin endorfiinin tuotannon kasvua kehossa, joka poistaa kivun. Tämä toimii vajaassa puolessa tapauksissa, jossa potilalla on jokin kiputila tai muu vastaava. Polvikipu voi poistua niin, että kepeillä kävellyt pystyy kävelemään, ellei liikuntarajoitusta ollut aiheuttanut vakava elimellinen vamma.
Mitä tulee Niilo Yli-Vainioon, niin hänen kanssa teki tutkija yhteistyötä ja lähetti Yli-Vainion luona käyneille kyselylomakkeet. Tutkijan raportin mukaan hänelle ei ilmoitettu yhtäkään elimellistä sairautta, joka olisi parantunut.>Jumala pystyy parantamaan elimellisiä sairauksia, mihin lääkärit ja lääkeet eivät kykene.
Joistain vakavistakin sairauksista pieni osa paranee "selittämättömästi" eli itsekseen potilaan uskonnosta ja rukouksista riippumatta. Jos tämän lukee Jumalan parannustyöksi, en voi vastaankaan väittää.
Kannattaa katsoa https://www.youtube.com/watch?v=jnGjfBKDD-w
- Anonyymi
Jaha, et taaskan malttanut pysyä pois !!!
- Anonyymi
Tässä on tapaus, jossa Niilo Yli-Vainio sanoi, että tämä pyörätuolipotilas paranee. Niin ei kuitenkaan tapahtunut:
https://youtu.be/kpraxxgQXJ0?t=1318
Tässä on tapaus, jossa nainen sanoo, ettei hän ole uudestisyntynyt ja sanoo, että jokun täytyy antaa hänelle usko. Sitten Niilo Yli-Vainio julistaa hänen syntinsä anteeksiannetuiksi ilman uskovalle annettavaa vesikastetta ja peräti naiselle, joka ilmoittaa, ettei hän ole uudestisyntynyt. Uskomatonta!!!
https://youtu.be/kpraxxgQXJ0?t=1229 Anonyymi kirjoitti:
Jaha, et taaskan malttanut pysyä pois !!!
Ethän sinä minun määrääjäni ole! Mieleni tekee käydä missä uskovia on. Täälläkin joskun niitä kuuluu olleen, kuitenkin vähenemään päin mitä ennen oli.
tomumaja- kirjoitti:
Ethän sinä minun määrääjäni ole! Mieleni tekee käydä missä uskovia on. Täälläkin joskun niitä kuuluu olleen, kuitenkin vähenemään päin mitä ennen oli.
>Mieleni tekee käydä missä uskovia on. Täälläkin joskun niitä kuuluu olleen, kuitenkin vähenemään päin mitä ennen oli.
Kuolleet tai dementoituneet. Jostain syystä nuoria uskovaisia ilmaantuu tänne hyvin vähän. Kristinusko oppeineen ei enää ole oikein muodissa, ja etenkin nuorilla naisilla on kiinnostusta lähinnä kaiken maailman epäkristillisiin enkelihuuhailuihin.
- Anonyymi
Yli-Vainio oli vanhanajan saarnamies, jollaisia nykyään ei enää taida ollakaan. Hän osasi saarnata. Varmasti hän oli myös perusolemukseltaan rehellinen. Mutta se parantamistoiminta ei ollut Jumalasta. Niilo ei vain itsekään sitä tiennyt. Sielunvihollinen on tuhansien temppujen taikuri ja Niilo ei nähnyt vihollisen juonia. Miksi sitten Jumala ei varoittanut Niiloa? En tiedä mutta minäkin olin vähällä hyväksyä sellaisen toiminnan aikoinaan, Jumala kyllä varoitti minua mutta tilanne oli silti sekava ja hämmentävä sillä monet uskovaiset saarnaajia myöten hyväksyivät sen kaatamistoiminnan. Joukon mukana on helppo mennä.
Nykyajan seurakunnissa ei ole sellaista hälytyskelloa, joka pirahtaisi soimaan, kun tuollaisia hyökkäyksiä tapahtuu. Se on valitettavaa sillä vielä 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa helluntaiseurakunnissa oli paljon hyvää ja korkeatasoista saarnaamista. Eikä niissä kokouksissa tarvittu mitään sirkustemppuja.- Anonyymi
Onhan se surullista, että Yli Vainiokin on tullut aikaan eksytetyksi. Eksyttäjiä kun niitä riittää.
1234567--- Jumala voisi lopettaa Sielunvihollisen temput kerrasta, mutta jostain syystä Hän haluaa että niitä tehdään kiusaksemme joka puolella niin että uskovaisten on jopa lähes mahdotonta erottaa väärä oikeasta. Ehkäpä Jumala tykkää katsella tällaista showta.
Rauhan tervehdys.
Tässä videolla käsittelen Niilo Yli-Vainiota luettuani kolme kirjaa hänestä, kuunneltuani hänen puheitaan sekä hänen omaa todistustansa. Mikä oli hyvää ja mikä meni pieleen, niin että Jumala otti Niilon pois taivaaseen, tulee esille tässä lopussa.
https://www.youtube.com/watch?v=_6iEJ5HwjAA
Siunauksin, MM.- Anonyymi
>> niin että Jumala otti Niilon pois taivaaseen,<<
Mistä sinä sen tiedät? Laittomuuden tekijät eivät pelastu!
Tämä koskee myös sinua.
Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Adventistit eivät mene kuoltuaan taivaaseen. Näin adventistien kuolinilmoituksesta luettua: Saattoivat viimeiseen lepopaikkaansa hautausmaalle odottamaan ylösnousemusaamua.
Tämä on järkeen käyvä näkemys.
1234567---
- Anonyymi
Kannattaisi ottaa selvää mistä voitelun Niilo sai ja ennen voitelua Niilo oli lakihenkinen mies. Voitelun jälkeen hänestä tuli ylihengellinen ja kaatui ihmisiä selälleen, se ulkonainen merkki voitelusta kertoi puolesta ettei toimi Jumalan sanan mukaan.
Jumalan armossa kasvu rakkaudesta totuuteen- Anonyymi
Tässä on tapaus, jossa Niilo Yli-Vainio sanoi, että tämä pyörätuolipotilas paranee. Niin ei kuitenkaan tapahtunut:
Tässä on tapaus, jossa nainen sanoo, ettei hän ole uudestisyntynyt ja sanoo, että jokun täytyy antaa hänelle usko. Sitten Niilo Yli-Vainio julistaa hänen syntinsä anteeksiannetuiksi ilman uskovalle annettavaa vesikastetta ja peräti naiselle, joka ilmoittaa, ettei hän ole uudestisyntynyt. Uskomatonta!!!
https://youtu.be/kpraxxgQXJ0?t=1229 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/kpraxxgQXJ0?t=1229Niin. Kyllä se on ihmeteltävää että muut uskovat sokeasti pitivät heti Niiloa Jumalan miehenä voitelun perusteella ja heistä voitelu on merkiksi, että on Jumalan mies.
Voitelu ei ole painon arvoinen vaan Jumalan Sana jonka mukaan voitelu toimii. Heidän pitäisi tietää se tärkeä asia. Tänäkin päivänä he vielä pitävät Niiloa Jumalan miehenä mutta he uskovat siihen "valheeseen" joka teki heistä sokeiksi ja he eivät kykene erottamaan mikä on totuudesta ja mikä on valheesta koska Jumalan Sana ei ole heille painon arvoinen vaan voitelu.
Jumalan armossa kasvu rakkaudesta totuuteen
- Anonyymi
helluntailaisuudessa ei kestetä mitään totuutta, vielä vähemmän ainoatakaan kritiikkiä !?
käyttäytyvät kuin "pienet kakarat", - heillä kyllä se "ainoa oikea sana", ja heillä oikeus arvostella jos kenenkin elämää, vaan jos heihin jotain arvostelua, niin, huh, huh, sitten joku piipittävä vastaus "me palvelemme jumalaa", voi hyvää päivää, että voi olla "putkiaivot", ja "putkinäkö" !! - Anonyymi
Hellauntalasilla, jos pitäytyvät kaikkeen siihen mitä hellauntalaisuuteen kuuluu sen lisäerityiskysymyksissä, ei säily rehellinen katsanto asioihin ja ilmiöihin.
- Anonyymi
Joskus katsoin Niilo Ylivainio dokumenttiä ja eräs vanha mummo ei ilmeisesti kaatunut, Niilo Ylivainio sanoi, että joku tässä nyt klikkaa, menepä tuonne rukoiltavaksi. Jos Niilo Ylivainio olisi parantanut Jumalan voimasta, varmaan jumalattomat ja vääräuskoisetkin olisivat parantuneet, sehän olisi ollut heille hyvä todistus Jumalan olemassaolosta. Mutta jos Niilo toimi väärän hengen voimasta, minkä sai sieltä Australiasta (sama kuin Kulmanilla ja Hinnillä), silloin tämä henki on voimaton Pyhän Hengen omaavan uskovan edessä.
Sellaista se joukkohurmos on: kuvitelmaa pidetään totena.
Minäkään en ole myös varma että Niilo lähti Taivaaseen. Koska valheessa ja eri Hengessä kun Pyhä Hengessä toimiva en näe että pääsee Taivaaseen . Se on mun näkemys nyt kun olen tutkinut Pyhä Raamattu. Ei valen hengellä nosta ylös vaan vie kadotuksen johon Jumala sen pistä. Ja ikävä kyllä ihminen mukaan. Se valhen Armo myös joka Niilo julisti ja joka maailma rakastaa ei ole Pyhä Raamattullinen ja on levinnyt terveisiin seurakuntiin näin lopun aikana. VOI VOI..
Mutta ihana että niin monet on alkanut herää ja näkee Totuuden tästä uuskarismaattista, vai voiko sanoa karismaatista valheesta ?- Anonyymi
Näitä saa lukea tämän tästä: Meni taivaaseen, meni taivaaseen, meni taivaaseen.
Adventistit eivät mene taivaaseen kuoltuaan. Näin adventistien kuolinilmoituksesta: Saattoivat viimeiseen lepopaikkaansa hautausmaalla odottamaan ylösnousemusaamua.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä saa lukea tämän tästä: Meni taivaaseen, meni taivaaseen, meni taivaaseen.
Adventistit eivät mene taivaaseen kuoltuaan. Näin adventistien kuolinilmoituksesta: Saattoivat viimeiseen lepopaikkaansa hautausmaalla odottamaan ylösnousemusaamua.
1234567---No, eikö 1234567------ sitten kuoltuaan mene "taivaaseen"??
Aivan kumma ajatus ja päätelmä.
Eli jos potkaset tyhjää, niin ethän sinä polonen 12345674454131 sitten tiedä tuon taivaallista. Olet kuollut- potslojoo, veivi heitetty ja kampi jää kääntämättä.
Hoksaatko.
Entä sitten?????? Jos olit uskossa, kun heitit kampesi, saappaasi nurkkaan.
niin seuraava hoksaaminen onkin viimeinen pasuna.
Eli nukahtaminen kuolonuneen ja herääminen on tavallaan yhtä aikaista.
Välitilasta et tiedä mitään.
No, eikös silloin voi sanoa, että meni taivaaseen? KYLLÄ.
Mutta, jos sinä sitten jäätkin sinne hautaan, odottamaan sen 1000 vuotta, kun Ylivainio menikin taivaaseen, monen syntiä tehneen naisen kanssa, tarkoitan
Nämä syytetyt naiset menevät ennenkuin fariseukset, joiden joukossa voikin olla tuomaroinut 1234567--- aivan itekseen.
Sapattisi ei pelasta. Vaan Jeesus pelastaa. Ja hänen kädestään ei katoa kukaan uskossa oleva. .... vaikka kuinka pyhitteleisi sapatin nimissä, mutta farisealaisittain
SE voi käydäkin, että Jumala ei tunnekaan sapatillaan pyhittävää 1234567...
koska hän käyttäytyi tuomarina. Sikakarsinan aidankin pisti väliin.
Siinäpä se.
Voi olla, että Niilo meni taivaisiin, mutta joku jäikin siitä joukosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eikö 1234567------ sitten kuoltuaan mene "taivaaseen"??
Aivan kumma ajatus ja päätelmä.
Eli jos potkaset tyhjää, niin ethän sinä polonen 12345674454131 sitten tiedä tuon taivaallista. Olet kuollut- potslojoo, veivi heitetty ja kampi jää kääntämättä.
Hoksaatko.
Entä sitten?????? Jos olit uskossa, kun heitit kampesi, saappaasi nurkkaan.
niin seuraava hoksaaminen onkin viimeinen pasuna.
Eli nukahtaminen kuolonuneen ja herääminen on tavallaan yhtä aikaista.
Välitilasta et tiedä mitään.
No, eikös silloin voi sanoa, että meni taivaaseen? KYLLÄ.
Mutta, jos sinä sitten jäätkin sinne hautaan, odottamaan sen 1000 vuotta, kun Ylivainio menikin taivaaseen, monen syntiä tehneen naisen kanssa, tarkoitan
Nämä syytetyt naiset menevät ennenkuin fariseukset, joiden joukossa voikin olla tuomaroinut 1234567--- aivan itekseen.
Sapattisi ei pelasta. Vaan Jeesus pelastaa. Ja hänen kädestään ei katoa kukaan uskossa oleva. .... vaikka kuinka pyhitteleisi sapatin nimissä, mutta farisealaisittain
SE voi käydäkin, että Jumala ei tunnekaan sapatillaan pyhittävää 1234567...
koska hän käyttäytyi tuomarina. Sikakarsinan aidankin pisti väliin.
Siinäpä se.
Voi olla, että Niilo meni taivaisiin, mutta joku jäikin siitä joukostaEn ole koskaan uskonut että ihminen joka kuolee menee saman tien taivaaseen, tai kirkkauteen.
Onneksi adventistit sentään ymmärtävät, kun ihminen kuolee hänet pannaan maan multiin, ja jos on uskossa kuollut niin Jeesus toisessa tulemuksessaan HERÄTTÄÄ kirkastetussa ruumiissa, ja elossa olevat pyhät muutetaan, ja Jeesus vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen.
Henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin, mutta tietoinen ihmisestä tulee vasta kun Jeesus herättää.
1234567--- - Anonyymi
Sinä et totuudesta tiedä mitään!
- Anonyymi
Pilkkaajien porukoihinko sinäkin savis olet eksynyt. Kuolleist eikä elävistä meinaan ei ole Jeesukseen uskovan hyvä puhua puhua pahaa, eikä sanella vääriä todistuksiakaan. Isä Jumala näkee ja kuulee ja rankaisee henkilöön, jalkoterien asentoon, ihonväriin katsomatta.
- Anonyymi
Kathryn Kuhlman profetoi aikanaan, että 30 vuotta suomalaisen suuren profeetan kuoleman jälkeen tulee valtava herätys Suomeen, minkä monet ymmärsivät tarkoittavan Niilo Yli-Vainiota, joka kuoli 16.11.1981. Tätä naisprofeettaa ja -pastoria uskoi äärikarismaattinen Turun Ilpoisten piiri, joka varautui ko. viikolle järjestämään ylimääräisiä tilaisuuksia. Mitään herätystä ei tullut eikä muutakaan erityistä tapahtunut.
Nainen ei saa opettaa seurakuntaa eikä edes puhua seurakunnan kokouksessa. Naisella voi olla profetia armolahja, mutta nainen ei saa profetoida seurakunnan kokouksessa. Sen takia Jumala ei anna naisille profetoita julkaistavaksi seurakunnan edessä.
"Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan, sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa, naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne? Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky. Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä."
(1 Kor 14:32-38)- Anonyymi
höpölöpö jutuillesi, naisen- Jumalankuvan vihaajaa. Käärme on kielesi kannassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpölöpö jutuillesi, naisen- Jumalankuvan vihaajaa. Käärme on kielesi kannassa.
Miten niin muka? Minä kirjoitin juuri niin kuin se oli!
Ilpoisten piirin johtajat puhuivat tästä etukäteen ja sitten kun mitään ei tapahtunut ko. viikon aikana, niin en kuullut asiasta enää mitään!
Kyselin heiltä, miksi kaikki en menekkään, kuten he sanovat. He jopa tunnustivat, ettei heillä mene kaikki, kuten on ilmoitettu, mutta syytä he eivät tähän osanneet sanoa. Ihmettelin asiaa, koska Raamatun mukaan sellaistet ovat vääriä profeettoja, jotka profetoivat väärin.
- Anonyymi
Niilo sai merkittävää säpinää aikaiseksi Suomen siionissa. Koskaan sitä ennen, eikä se jälkeen, hengellisistä asioista puhuttu kuin silloin. Niilo teki uskosta populaarikulttuuria. Yhtä äkkiä olikin okei olla uskis. Tämmöiset ajat ovat pian taas tuleva. Päivä tuo ihana on tulevaa.
- Anonyymi
Viimeisessä herätyksessä tulee sapatti voimakkaasti esille, ennen Jeesuksen toista tulemista. Ihmiskunta joutuu valinnan eteen ketä kumartaa.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisessä herätyksessä tulee sapatti voimakkaasti esille, ennen Jeesuksen toista tulemista. Ihmiskunta joutuu valinnan eteen ketä kumartaa.
1234567---Viimeisessä uskonpuhdistuksessa ennen herätystä, lakihenkiset galatalaiset sapattiharhoineen menehtybät, elleivät ellenit tee parannusta ja luovu lihan teoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisessä uskonpuhdistuksessa ennen herätystä, lakihenkiset galatalaiset sapattiharhoineen menehtybät, elleivät ellenit tee parannusta ja luovu lihan teoista.
Aika tulee näyttämään ketkä harhoineen menehtyvät, elleivät tee parannusta.
1234567---
- Anonyymi
Niilo sanoi "tsiisus" parantaa sinut, nyt!
- Anonyymi
1403 uskoi paranevansa ja meni vielä valehtelemaan lääkäri Miettiselle asiasta.
yhtäkään ihmeparanemista ei ollut tapahtunut. ihmisiä vedettiin höplästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1403 uskoi paranevansa ja meni vielä valehtelemaan lääkäri Miettiselle asiasta.
yhtäkään ihmeparanemista ei ollut tapahtunut. ihmisiä vedettiin höplästä.Miksi syötät väärää tietoa.
Tutkimuksessa tutkittiin 611 ihmisen ilmoittaa parantumista jostakin sairaudesta, yhteensä sairauksia oli tuo 1403. Eli joukossa oli monisairatakin ihmisiä, kuitenkin yhteensä 611.
Eli huomaatko, että sinä itse olet valheen kanssa liikkeellä.
Kuka sinua on vetänyt höplästä?
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi syötät väärää tietoa.
Tutkimuksessa tutkittiin 611 ihmisen ilmoittaa parantumista jostakin sairaudesta, yhteensä sairauksia oli tuo 1403. Eli joukossa oli monisairatakin ihmisiä, kuitenkin yhteensä 611.
Usko ToivonenRahat kelpasi Niilolle, mutta sairaudet ei lupauksista huolimatta parantuneet.
1403 höynäytystä. Se siitä ja sen kestävyydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat kelpasi Niilolle, mutta sairaudet ei lupauksista huolimatta parantuneet.
1403 höynäytystä. Se siitä ja sen kestävyydestä.Ai, siitäkös sinä oletkin huolissasi, että Niilo sai rahaa?
Ottiko Niilo ensin rahan ja sitten vasta rukoili parantumista Herran Jeesukses Kristuksen nimessä. Vai oliko joukossa niitä, jotka eivät antaneet Niilolle rahaa ja hän siitä huolimatta rukoili heidän puolestaan?
Miettisen mielestä ei ilmennyt ihmeparantumisia, sellaisen arvion hän teki.
Joku toinen tutkija olisi voinut päätyä erilaiseen päätelmään.
Jossa lähtökohtana olisi huomioitu ihmisten omat todistukset.
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi syötät väärää tietoa.
Usko ToivonenOttamatta mitenkään kantaa Yli-Vainion tapaukseen, niin sen sanon, että lääkärien mukaan vajaa puolet potilaista paranee psykosomaattisista kivuista ja säryistä plasebolääkkeiden avulla. Jos ihminen uskoo parantuvansa, hän saa kipua lievittävää hormoonia verenkiertoon, joka voi parantaa kivun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, siitäkös sinä oletkin huolissasi, että Niilo sai rahaa?
Ottiko Niilo ensin rahan ja sitten vasta rukoili parantumista Herran Jeesukses Kristuksen nimessä. Vai oliko joukossa niitä, jotka eivät antaneet Niilolle rahaa ja hän siitä huolimatta rukoili heidän puolestaan?
Miettisen mielestä ei ilmennyt ihmeparantumisia, sellaisen arvion hän teki.
Joku toinen tutkija olisi voinut päätyä erilaiseen päätelmään.
Jossa lähtökohtana olisi huomioitu ihmisten omat todistukset.
Usko ToivonenNiilo, - ensin rahaa . . . eipä tietenkään ENSIN, vaan jälkikäteen . . . TIETENKIN . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat kelpasi Niilolle, mutta sairaudet ei lupauksista huolimatta parantuneet.
1403 höynäytystä. Se siitä ja sen kestävyydestä.Lue Älytön Niilon historia, niin tiedät, kuka rahaa keräsi!! NIILO EI AINAKAAN!
- Anonyymi
Niilo oli lepäämässä Australiassa lähetyssaarnaaja V..R:än luona vuonna 1977. Puutarhassa hän kuuli erikoisen linnun laulua . Ystävien kertoman mukaan tämä oli jonkinmoinen enne ja käännekohta hänen saarnaajanurallaan ja terveydentilassaan. Tämän jälkeen alkoivat melkein välittömästi karismaattisen ilmiöt Yli -Vainion tilaisuuksissa.
Vapaa katkelma Seija Maria Tarvaisen folkroristiikan lisenssiaatti tutkielmasta.- Anonyymi
ks..google: shaktipat ja kundaliinivoima, kaataminen, mesmerismi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ks..google: shaktipat ja kundaliinivoima, kaataminen, mesmerismi
AINA ! Oltava varovainen kun tullaan: "Jeesuksen NIMESSÄ . . .
"sillä monta on, jotka tulee MINUN NIMESSÄNI, ja HE parantavat sairaita, tekevät monta tunnustekoa ja ihmeitä"
- ei siis riitä: "vain" Jeesuksen NIMESSÄ . . . ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AINA ! Oltava varovainen kun tullaan: "Jeesuksen NIMESSÄ . . .
"sillä monta on, jotka tulee MINUN NIMESSÄNI, ja HE parantavat sairaita, tekevät monta tunnustekoa ja ihmeitä"
- ei siis riitä: "vain" Jeesuksen NIMESSÄ . . . ?helluntailaisuuden henkivalta on antikristuksen hengen toimintaa, siitä Raamattu juuri noin varoittaa
- Anonyymi
Täällä on kaljoissaan veivattu mitä mieleen tulee, se on kumma kun suomalaisten pää ei kestä ilman sitä prunkusta eikä varsinkaan sen jälkeen.
vaalikarja ryyppää ja rellestää kun muut a huvia ei mieleen ole koskaan tullut.
vaikea lapsuus, vaikea nuoruus, vaikeampi aikuisuus ilman aikuista mieltä, vaikea perheen kanssa, vaikeaa ilman perhettä, vaikeaa kertoa siitä, vaikeaa olla kertomatta, vaikeaa kaikki.
siinä pikatiivistys keskivertosuomalaisen elämästä.- Anonyymi
"kaljoissa", - ei kaikki ole samanlaisia, kuin te ENNEN, huomaa kylläkin ne teidän "putkiaivot", ette tiedä elämästä muuta kuin: "alkoholi/tai usko . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kaljoissa", - ei kaikki ole samanlaisia, kuin te ENNEN, huomaa kylläkin ne teidän "putkiaivot", ette tiedä elämästä muuta kuin: "alkoholi/tai usko . . .
Noo kirjoitus perustuu tilastoihin ja arkiseen havainnointiin, eli jos yli kymmenen litraa väkeviä aineita kulutetaan päätä kohden vuoden mittaan niin jonkun täytyy olla silloin asialla eikö vain !
vein paperikeräykseen nipun ilmaislehtiä joita posti jakaa hiki päässä niin kauhistuin sitä kaljapurkkien määrää metallikeräyksessä!
ne syvät maahan kaivetut pyöreät pömpelit joihin menee kaiketi miljoona purkkia oli kantta myöten ttäynnä ja maassa kymmenen pussia lisäksi, eli joku oli kallistellut siinä kasteen armossa tietenkin, eli putkiaivoista ei ole pulaa.
Mauno Mattila
19. toukokuuta kello 15.16
TANSKALAINEN KAATAJAPAPPI LOPETTI KAATAMISEN
"Minun oli lopetettava huomatessani, että saatoin itse ohjailla yliluonnollisia ilmiöitä. Mutta kun pyysin Jumalaa puuttumaan asioihin, ihmisten kaatuminen loppui.
Tämä tapahtui kymmenkunta vuotta sitten. Silloin uskoin täysin näihin ilmiöihin. Uskoimme, että kaikki mitä tapahtui, oli Jumalasta. Olimme aivan vilpittömiä ja halusimme vain sitä, mikä oli lähtöisin Jumalasta.
Tulin tuona aikana huomaamaan, etteivät ne, jotka kokivat tämän yhä uudestaan, kokeneet millään tavoin Kristusta elämässään. Kaiken keskellä ihmiset alkoivat sen sijaan panetella toisiaan, ja ikäviä asioita tuli esiin." - pastori Normand Andersen
Viimeinen taistelu, johon Jumalan seurakunta joutuu, on taistelu todellisesta evankeliumista: "Paavali sanoo, että vaellamme uskossa emmekä näkemisessä. Se merkitsee, ettei ole kysymys siitä, että aisteillamme pitää olla jotain koettavaa. Usko tarttuu Jumalan sanaan ja evankeliumiin."
"Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu." - Juudaan kirje 1:3
http://www.kirjasilta.net/artikkelit/misc/kokemuk.htmlParemmin on alkaneet kestää TOTUUS Niilosta. Hyvä !!! Kiitos Jumalalle joka on arvollinen saamaan kaiken KUNNIAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1283190Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382543Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302445Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132208- 1141720
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .281540Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741418Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2971303Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631100