Häiriöitä galaksien välisessä yhteydessä

Anonyymi

Hei, onko kellään muulla yhteyshäiriöitä sielun ja sen ohjagman lihakasan väljlläzs? Ainefkin kräts miswun värähtFlytasj- :uud galaksien tag& kse on to(45saan kräts niin Häiriöi54en diu diu ettei ho&5mista Rt##einaa tulla&"" 45itään. Väli65lä diu pätkii kräts diu diu pah€_&sti diu kräts kräts diu diu diu diu diu diu diu aagrh diu diu diu diu diu diu diu diu

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet tehnyt aloituksen hyvin merkittävästä aiheesta.

    • Anonyymi

      Tuonpuoleinen on tuossa aivan lähellä -"maton"alla. Siellä on vilinää ja vilskettä mutta emme näe sinne sillä terrastraalimaailma jytää valtavan suurella värähtelytaajuudella. Eli seisotaan koko ajan "taivaan" päällä.

      • Anonyymi

        Kiitos siitä asiallisesta diu diu vastauks,,&#ta. Tuo sana "terrast4aalim ailma" on diu minulle uusi diu diu. Olen kuWllut hopealangasta, luuletk& että se on diu väärin diu diu kytketty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos siitä asiallisesta diu diu vastauks,,&#ta. Tuo sana "terrast4aalim ailma" on diu minulle uusi diu diu. Olen kuWllut hopealangasta, luuletk& että se on diu väärin diu diu kytketty?

        Kyllä se on mahdollista. Noita perinteisiä materiaaleja kuten kuparia ja hopeaa ei suurilla taajuuksilla enää käytetä, juurikin niitten häiriöalttiuden vuoksi. Nykyaikaiset sielut kytketään valokuidulla. Sillä saa paremmin taivaan valoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on mahdollista. Noita perinteisiä materiaaleja kuten kuparia ja hopeaa ei suurilla taajuuksilla enää käytetä, juurikin niitten häiriöalttiuden vuoksi. Nykyaikaiset sielut kytketään valokuidulla. Sillä saa paremmin taivaan valoa.

        häh?

        Jalometallithan ovat mitä parhaimpia johtimia erityisesti mitä suurempiin taajuuksiin mennään!

        Vai onko niin että aina on käytettykin vain valokuitua, mutta koska ihminen ei vielä muutama vuosi sitten valokuitua ollut keksinyt ja tiennyt siitä yhtään mitään niin siksi ihmiset puhuivat vain hopealangasta koska se näyttää samalta kuin valokuitu.

        Vai onko tässäkin vain kyseessä jokin muu jostain galaksien kosmisista kätköistä löytyvä jalometalli, josta ihminen ei vielä tiedä mitään ja puhuu siksi vain valokuiduista ja hopealangoista?

        Vai onko se sittenkin vain pelkkä plasmalla materialisoitu valonsäde?


    • Anonyymi

      Johtuu aivotoiminnasta. Tietoisuus tekee erittäin , erittäin tarkkoja, oikeaksi vahvistettuja havaintoja ilman aivotoimintaa.

      Ongelmaan on siis helppo ratkaisu - vähentää aivotoiminnan taso aivan minimiin niin, että se pitää enää elintoiminnot yllä. Tämä onnistuu aivosähköliikennettä salpaavilla inhibiittoreilla.

      Itse käytän kevyeen pään selventämiseen tavallista alkoholia. Jos autoa ajaessa alkaa tulla unelias tai tokkurainen olo, sen varalta minulla on hanskalokerossa lääkkeeksi määrätty pirtupullo. Parilla huikealla pää jo selvenee. Mitä enemmän juo, sitä enemmän aivotoiminta menee tauolle, ja tulee aina vaan selvempi olo. En ymmärrä, miksi tätä pitää joskus poliisipartioille vääntää rautalangasta.

      Jos aamulla on unelias olo, silloin minulla on tapana napata pari nappia Tenoxia (vahva unilääke) ja kyytipojaksi vähän diapamia sekä kossua. Virkistää tietoisuuden aivan äärettömän skarpiksi ja havainnoista tulee aivan sikatarkkoja! (Kysy kuitenkin lääkäriltä ennenkuin menet ja kokeilet omin päin)

      • Anonyymi

        Materialistin kossufantasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Materialistin kossufantasioita.

        Sammuneena myös tietoisuuden muisti kirkastuu äärimmilleen.


      • Anonyymi

        En oo käynyt ontossa maapallossa muutta se kuulostaa kivalta paikalta. Menen sinne alkoholistiksi ja meinaan olla koko ikuisuuden aivan hirveessä soseessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo käynyt ontossa maapallossa muutta se kuulostaa kivalta paikalta. Menen sinne alkoholistiksi ja meinaan olla koko ikuisuuden aivan hirveessä soseessa.

        Ei jumalauta nyt loppuu se pilkanteko! Ontto maapallo ei ole mikään alkoholistiääliöitten mesta!


      • Anonyymi

        Minulle sattui ihan sama juttu pari vuotta sitten kun vedin koko purkillisen pillereitä naamaan kun lääkäri oli sanonut että näin pääsee onton maapallon terrastraalitasolle. En nähnyt mitään enkä muista mitään mutta sitten kun kuitenkin tokenin tästä kokemuksesta vähitellen havaitsin kompuroineeni ympäri kämppää ja rikkoneeni aivan kaiken mahdollisen ja koko ruumiini oli haavoilla ja veressä lasinsirpaleista jota lattia oli kauttaaltaan täynnä rikkoutuneista esineistä johtuen. En edes muista että kuinka monta vuorokautta tämä sekoilu kesti, kuten myöskään että ihmettelivätkö naapuritkaan yhtään mitään.

        Tätä ennen käytin itse kehittämääni vitutuksenpoistococktailia, eli joka sunnuntai-ilta nappaat tenoxin, oxepamin ja panacodin, niin maanatai-aamuna kaikki vitutus on kadonnut etkä voi mitään muuta kuin hymyillä leveästi, jolle paskantärkeä pomosi ei voi niin yhtään mitään, vaan päinvastoin, alkaa vaan naurattamaan enemän koko ajan.


    • Anonyymi

      Onttopää täällä taas riehuu. On muuttanut asumaan kuolematon palstalle, päivystää ja vastailee itselleen vuorokauden ympäri terrastaalihöyryissään.

      • Anonyymi

        Lapset nyt vaan hiljaa kun aikuiset keskustelevat vakavista asioista.


    • Anonyymi

      Papit myy ihan paskoja yhteyksiä kokoajan pätkii ja ei saada yhteyttä.

    • Anonyymi

      Tuo...irtoaa ontosta maapallosta...tekee tarkkoja havaintoja. Tämä on mielestäni otettava huomioon.

    • Anonyymi

      Alapääsi se vaan on joka värähtelee. Ruuvaa hehkulamppu irti, työnnä alapääsi lampun tilalle ja laita sähköt päälle. Muutut välttömästi resonoivaksi antenniksi minkä lähettämät signaalit aiheuttaa saturaatioita onton maapallon terrastraaliassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe