Koronakriisi johtaa kansalaispalkkaan?

Anonyymi

Toivon, että korona osoittautuu niin vaikeaksi taudiksi, että ainoa kestävä ratkaisu siihen on kansalaispalkka.

Suomessa tämä kansalaispalkka olisi 2 000 euroa kuukaudessa bruttona tai nettona jokaiselle täysi-ikäiselle kansalaiselle.

Jos korona on vielä liian pieni ongelma, niin toivon, että seuraava suuri kriisi pakottaa maiden ja maailman johtajat kannattamaan ja ehdottamaan kansalaispalkkaa.

Kohtuulliseen elämiseen riittävä kansalaispalkka muuttaisi yhteiskuntia ja maailmaa kaikilla tavoin paremmaksi paikaksi elää valtaosalle eri maiden kansalaisista.

Kansalaispalkka tekisi Suomesta ja maailmasta oikeudenmukaisemman, inhimillisemmän ja vähemmän väkivaltaisen.

Kansalaisten stressistä ja pienituloisuudesta johtuvat sairaudet ja kärsimys vähenisivät dramaattisesti.

Millä kansalaispalkka rahoitettaisiin?

Kaikki raha on vain tulonsiirtoa ja siksi valtioiden ja maailman johtajat ja päättäjät tietävät tähän ratkaisun, joka on jo olemassa ja täysin mahdollinen.

Tuleeko kansalaispalkka toteutumaan Suomessa elinaikanani?

Ehkä ei, mutta 100 vuoden päästä se on jo totta.

5

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä ruokaa kauppoihin kun kenekään ei enää tarvitse tehdä mitään?

Kai huomaat sohvalla makaillessasi, että kaikkien makaillessa kuin sinä, ei jää ketään jäljelle ketkä tekisivät välttämättömiä töitä jotta edes kauppoja olisi olemassa tai että niihin joku toimittaisi ruokaa?

Te kansalaispalkka uneksijat voisitte vaikka nousta sohvaltanne ja mennä ulos kävelemään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

- Luodaan kuvitteelinen pandemia (käytetään hyväksi jokavuotista muuntunutta A ja B virusta).
      - Pelotellaat ihmiset se avulla psykoosiin (medialla suuri rooli).
      - Tarjotaan ratkaisu (rokote, joka on myös osa väestön vähennystä agendaa).
      - Vaikeutetaan rokotamattomien normaalia elämää (rokotepassi).
      - Rakennetaan karanteeni leirejä rokotamattomille (vain rokote vapauttaa).
      - Vaikeutetaan elintarviketoimituksia maailman laajuisesti.
      - Kansalaispalkka maailman laajuisesti.
      - Great reset (valuuttojen nollaus).
      - yksityisomistuksen lakkauttaminen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe