Haluaisin tilata Jyystaxin

Anonyymi

Baari Uuden Apteekin eteen Kaskenkadulle.

Rahatilanteeni ei ole paras mahdollinen, niin ei tarvii Cadillacilla tulla. Ihan tollanen perus Volvo 850 riittää mun tarpeisiin vallan mainiosti.

Terveisin Luusalmi

31

70

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei muuta kun laitat tilaten, niin eiköhän siellä ole kohta Kasipätkän Volvo sua hakemassa:))))))))))))))))))))))))))))))))

      Ehdotin kerran Bicky Royal-miehelle sitä, että heillä kannattaisi olla taksina myös joku vanha Toyota Carina, joka voisi olla niitä kaikkein edullisimpia kyytejä varten. Eipä se vanha Carinan reuhka mitään herraskaista kyytiä tarjoaisi, mutta pääsisi sillä silti ainakin luotettavasti perille:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Eikun siis 30.02.1993 eli helmi kuussa valmistettu. Sori kirjoitus virhe.


      • Ehkäpä se JyysTaxi haluaa sitten profiloitua enempi ns. herraskaisen kyydin taksifirmana ja varmaan he sitten pitävät sen oman imagonsa kannalta niitä jenkkiautoja sopivampana menopelinä heidän taksifirmalleen.

        Mutta olisihan ne Toyotat varmasti oikein hyviä noin muuten taksikäytössä, kun niille tuskin tulisi ainakaan yhtä paljon niitä korjaamopäiviä, kun muille autoille ja olisivat varmasti ainakin luotettavia taksiautoja:)))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sun kannattaisi Jorma laittaa oma taksifirma pystyyn, johon voisit hommata autoiksi pelkästään niitä Toyotoita:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sinne kun ostaisit autoiksi mm. Carinan, Avensiksen, Camryn ja pikkubussiksi tietenkin se Hiace, niin olisi ainakin luotettavaa kyytiä tarjolla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Voisit laittaa vaikkka firmasi mainossloganiksi esim. "Luotettavaa kyytiä/ajoa vuodesta 2020 lähtien":)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Tai koska nyt firmasi pystyyn laittaisit.


      • Anonyymi

        Missäs tuhti-Maija on kun tuolleen kerkiät palstalla spämmäämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs tuhti-Maija on kun tuolleen kerkiät palstalla spämmäämään?

        Mikähän tolla Maijalla muuten on, kun hiukset näkyy lähteneen päästä? Hiusraja tosi harva ja huonokuntoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän tolla Maijalla muuten on, kun hiukset näkyy lähteneen päästä? Hiusraja tosi harva ja huonokuntoinen.

        Ihan maksimi mitä peris voi saada:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän tolla Maijalla muuten on, kun hiukset näkyy lähteneen päästä? Hiusraja tosi harva ja huonokuntoinen.

        Aika mautonta tollanen että näin asiallisessa ja tasokkaassa viesti ketjussa puidaan jonkun täysin ulkopuolisen ihmisen ulkonäköä tolla tavalla 🤦‍♂️

        Ja miksi ylipäätään joku on kysynyt tästä naisesta mun faijalta? Tuskin hän siitä tietää mitään, ja perishän kirjoittaa vain omalla profiilillaan niinkuin moni muukin palstalainen, kuten minä.


      • Joo tosiaan meni Carinasta valorele mikä oli alkuperäinen ja kesti melkein puoli miljoonaa kilsaa. Muuten tossa autossa ei ole ollut mitään ongelmia, mitä nyt kerran vuodessa laitetaan lappua lattiaan kemppiliimalla. Olen kyllä säästänyt pitkän pennin työmatkaajoissa ja aiemmin pystyin hyvin ylläpitämään sitä ihan jopa opiskeliabudjetilla.


      • pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Aika mautonta tollanen että näin asiallisessa ja tasokkaassa viesti ketjussa puidaan jonkun täysin ulkopuolisen ihmisen ulkonäköä tolla tavalla 🤦‍♂️

        Ja miksi ylipäätään joku on kysynyt tästä naisesta mun faijalta? Tuskin hän siitä tietää mitään, ja perishän kirjoittaa vain omalla profiilillaan niinkuin moni muukin palstalainen, kuten minä.

        No niimpä just. Pitäisi kyllä munkin mielestä pitää kaikki palstan ulkopuoliset ihmiset näiden keskustelujen ulkopuolella.

        Kuulin muuten sun OIKEALTA faijalta tällä viikolla, että olitte kuulemma käyttäneet sitä sun Toyota Carinaa oikein merkkiliikkeen huollossa, kun ette löytäneet Paattisilta jotain varaosaa siihen. Mutta kuulemma helppoa ja vaivatonta huoltaa ja korjata noita vanhoja Toyotoita:)

        Nythän siinä on sulle taas autoa moneksi vuodeksi ja eiköhän se ajoa joku pari-kolmesataa tonnia vielä kestä, ennen kun myytte sen jokapäiväiseksi käyttöautoksi johonkin päin Afrikkaa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mielenkiintoinen artikkeli jere ja jorma-hahmoilla kirjoittavasta henkilöstä

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viikon-paras-f1-muisto-schumin-ferrarin-ohjaamossa/3907838#gs.65iqrw

        Olipa aika aiheeseen sopimaton artikkeli, kun eipä tossa ollut edes mitään mainintaa Pääskyvuoren Jormasta tai hänen pojastaan Jerestä. Suosittelisin sua pysymään itse aiheessa ja jättämään nämä jutut palstan ulkopuolelle, jotka eivät liity mitenkään tähän aiheeseen.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Olipa aika aiheeseen sopimaton artikkeli, kun eipä tossa ollut edes mitään mainintaa Pääskyvuoren Jormasta tai hänen pojastaan Jerestä. Suosittelisin sua pysymään itse aiheessa ja jättämään nämä jutut palstan ulkopuolelle, jotka eivät liity mitenkään tähän aiheeseen.

        Mitä suosittelisit muuten hoitokeinoksi hiustenlähdöstä kärsivälle naiselle? Ei taida fina-tabut paljoa auttaa hiustenlähtöön naisilla.


    • Anonyymi

      Elääks Luusalmi vielä? Eikse kuallu?

    • Anonyymi

      Voisin tulla samaan kyytiin? Jäisin Maarian kirkon nurkilla pois.

      Vares

      • Anonyymi

        Mikä vittu teitä turkulaisia vaivaa?!


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa haisee vahvasti amislaisuus.

      • Miten niin muka amislaisuus?


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Miten niin muka amislaisuus?

        Karvanoppaelvikset vauhdissa


      • Anonyymi

        Kyllä, mielenterveysongelmien sävyttämä amislaisuus.


    • Anonyymi

      Hieno aloitus ja samat tyypit spämmää vastauksia.

      • Täällä ole kukaan mitään spämmännyt. Ainakin Pääskyvuoren Jormalta saatiin tähän aloitukseen paras ja asiantuntevin vastaus, sillä hän onkin henkeen ja vereen niitä Toyota-miehiä:))))))))))))))))))))))))))))


    • Anonyymi

      Pannaan sulle riksha.

    • Anonyymi

      Kyl taxit on usein niitä uudempia autoja kuten toytotaa, mazdaa, volvoa ja mersua. Ne autot on siistejä eikä niissä syödä pizzaa sisällä.

    • Anonyymi

      Ei näkynyt Jyystaxia, mikä ei tietysti ole ihme kun siinä on kyse periksen aivopierusta.

      Luusalmi

      • Miksiköhän ihmeessä ylläpito on taas näköjään poistanut Pääskyvuoren Jormalta hänen asiallisen profiilikuvansa?

        Ei voi kun ihmetellä tota ylläpidon toimintaa, sillä eipä siinä kuvassa ollut mitään laitonta tai sellaista, etteikö sitä voisi henkilö profiilikuvassa halutessaan käyttää.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Miksiköhän ihmeessä ylläpito on taas näköjään poistanut Pääskyvuoren Jormalta hänen asiallisen profiilikuvansa?

        Ei voi kun ihmetellä tota ylläpidon toimintaa, sillä eipä siinä kuvassa ollut mitään laitonta tai sellaista, etteikö sitä voisi henkilö profiilikuvassa halutessaan käyttää.

        Kumma ettei ylläpito saman tien poistanut koko trolliprofiilia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumma ettei ylläpito saman tien poistanut koko trolliprofiilia.

        Eipä se Jorman profiili suinkaan ole mikään trolliprofiili, vaan oikein asiallisen ja tietävän Toyota-miehen hyvä ja asiallinen profiili. Eipä sitä olisi edes mitään syytä täältä lähteä poistamaan, eikä sen poistaminen olisi mitenkään sääntöjen mukaistakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumma ettei ylläpito saman tien poistanut koko trolliprofiilia.

        Onhan se mukava lukea tällä palstalla jonkun tietävän Toyota-miehen puheita:))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma ettei ylläpito saman tien poistanut koko trolliprofiilia.

        Näin on. Sama pätee muihinkin periksen spämmihahmoihin. Niistä meni maku jo vuosia sitten, mutta sitä ei ”taiteilija” itse halua myöntää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Sama pätee muihinkin periksen spämmihahmoihin. Niistä meni maku jo vuosia sitten, mutta sitä ei ”taiteilija” itse halua myöntää.

        Ei Periksellä ole täällä mitään ihmeen spämmihahmoja, sillä hän kertoi pitäneensä ainoana spämmihahmona vain Suomityttö24v:tä joskus vuosina 2013-14. Sen jälkeen hänellä ei ole ollut täällä enää mitään spämmihahmoja.

        Ei ole Peris mikään "taiteilija" ainakaan sen osalta, että hän olisi jotain hahmoja täällä muka keksinyt.


    • Anonyymi

      Ei pitäis kysyy mitään autoista kun joku heebo tulee sotkemaan jutut.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe