Kouluhommista

Anonyymi

Kun täällä niin rakastetaan Toivonlinnaa, niin todettakoon, että STTn kriteereihin perustuvassa pakollisten aineiden vertailussa Helsingin Sanomien taulukko listasi Suomen Kristillisen Yhteiskoulun sijalle 25. Ei hullumpi rankkaus lukiolta, joka hyväksyy oppilaita ihan minimikeskiarvoin.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastahan täällä joku väitti, että koulu oli 10. sijalla?
      Taisit olla sinä?
      Huomenna kirjoitat, että nolla jäi pois luvun lopusta, mutta nolla kun ei merkitse mitään, niin ei sen väliä?

      • Anonyymi

        Uutisissa on pyörinyt kahta eri arviota. Tiedä sitten mistä se johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisissa on pyörinyt kahta eri arviota. Tiedä sitten mistä se johtuu.

        Jos se olikin vertailu pölvästien koulujen paremmuudesta?
        Tai sitten Toivonlinnassa pääsi vain pari läpi kirjoituksista ja muut tekevät uusintakirjoitukset sitten syksymmällä?
        Nythän on ollut koronan vuoksi oikein huijareiden markkinat kaikin tavoin?


    • Anonyymi

      Vertailut on jaettu nykyään pieniin lukoihin, keskisuuriin - ja suuriin -.
      Kun suurissa lukioissa kirjoittaneita voi olla satoja, kun on useita rinnakkaisluokkia.
      Jyväskylän toisessa isossa lukiossa, Lyseon lukiossa on noin 1200 oppilasta.
      Tikkurilan lukion 388 aloituspaikkaa tavoitteli hieman alle 460 ensisijaista hakijaa.
      Toivonlinnan lukiosta valmistuneita on aina ollut 4-15 välillä vuosittain.
      Siihen porukkaan jos nyt sattuu enemmistönä ne rumat ja syrjään vetäytyjät, niin ei niillä ole muuta tekemistä kuin lukea kokeisiin. Niillä ei ole elämässään muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe