Kyllä minua hävettää tämä hallitus suomalaisuuden päivänä toivotellaan hyvää ramadanin valtioneuvoston sivuilla. Ihan kuin tämä vähemmistö olisi tehnyt yhtään mitään suomalaisuuden eteen. Ja sitten Ohisalo toivottelee seksuaalivähemmistöjen päivää, muistamatta kaatuneiden muistopäivää. Suomalaisuutta puolustaneet ja sen puolesta kaatuneet ovet tehneet näillekin hallituksen neidoille mahdolliseksi kouluttautua ja edetä elämässään. Hyi, eikö teitä hävetä!
Ohisalo provosoi ja hallitus toivottelee ramadania
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tämä suomalaisuus, valitettavasti, että se on vaikutuksille altis, ja kun altistus tapahtuu, niin sitten mennään pöpelikköön ja lujaa. Mukasuvaitsevaisuus on ilmiö, jossa tunteet ja asennevammaisuus menee kaukana järjen edellä.
- Anonyymi
Se on se tärkeysjärjestys, jota näköjään noudatetaan. Omat mielenkiinnon kohtet menevät edelle asioista, jotka monenkin suomalaisen mielestä olisivat tärkeämpiä. Eipä ole kuulunut pahoittelua Irakiin itse lähteneen, "kuolleen" ja kuolleista nousseen loppusyksyllä aiheutetusta vaahtoamisestakaan, josta tuli aikamiset kustannukset, kun piti tutkia satoja päätöksiä uudestaan ei edes julkista tunnustusta siitä, että on ollut väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408