Menin helluntaiseurakuntaSrk kotisivuille kun eräs lähihoitaja joka on myös vaihtanut alaa kertoi sovittavansa huomisen aikataulunsa ko kirkon ruokajakelun mukaan. Etsin tietoa tuosta jakelusta mutta päädyin lukemaan vanhojen naisten arvosteluja helluntaiseurakuntatoiminnasta muuten.
Siellä oli ollut niin iloista meininkiä että oli oikein tanssittu.
Sitten päädyin tuleuskoon.fi Marko selkomaatms.sivuille.katsoin kolme videota.luin syntisen rukouksen ja muuta lievästi vainoharhaisena😂tarkoitan skeptisesti.
Mutta yllättäen. .Tunsin jotakin itselleni odottamatonta rauhaa joka ikääntyminen täytti minut.
Olen taas ihan sekaisin
2
<50
Vastaukset
Ikäänkuin inhottava sanakirja.ei ikääntyminen vaiks nekin asiat ovat tässä jo koko aika mielessä.
Ps.seuraava video olisi seurakunta ja sitä seuraava kaste.sen nyt arvaa mitä niissä on..Kun on kyse helluntalaisista. Jetskut on kokemusten mukaan ystävällisempiä ja eivät jätä vastaamatta.
Enemmän jalat maassa.
Miten selitän tämän helluntaisekoiluni terapeutilleni?päässä alkoi blondilla humista tyhjää kun luki kirkon sivuja ja luulin että se on pyhä henki.
Se ei paria mietoa olutta kestänyt se Jumala. Joten ylläolevan voi kaikki myös itse unohtaa.ja näin palaamme vanhaan arkeen.minusta ei tullutkaan uskovaista. .pysyn tällaisenä vanhana kyynisenä agnostikkoakkana vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142032
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1662028- 77931
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46797Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35756Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156732Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30726Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108723- 43694
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50664