Jeesus ei ole Jumala?

Anonyymi

Jehovalaisten perustelut ovat vähintäänkin outoja. JEESUSKSEN TAIVAASEENASTUMINENKIN KIERRETÄÄN. NEITSEESTÄ SYNTYMINEN KIERRETÄÄN. Kaikki olennainen siis kierretään, kielletään ja vääristellään. Eilen oli Kristuksen taivaaseenastumispäivä.Nousiko Kristus taivaaseen ja tuleeko hän sieltä takaisin samalla tavalla, kuin apostolit näkivät hänen lähtevän? Raamattu ainakin sanoo, että hän tulee taaiasin samalla tavalla ja hänen jalkansa seisovat silloin Öljymäellä ja Öljymäki halkeaa kahtia jne.... jne. Jeesus nousi kuolleista ja ilmestyi useasti opetuslapsilleen ihan elävänä. Mitähän haamu hörhöilyjä jehovalaiset tuostakin ovat keksineet. Ei haamulla ole lihaa, eikä luita? Te kuolette synteihinne, jos ette usko minua siksi MIKÄ MINÄ OLEN!. Jeesus itse sanoo näin raamatussa. Ilmaus minä olen on jhvh ja oikeasti todistaa Jeesuksen Jumaluuden, ei vartiotornin keksintöä.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      JT vastaa:
      Jeesus on Jumalan poika, joka tuli maailmaan Marian kautta.

      • Anonyymi

        Niin varmaan. Sinä et tiedä yhtään mitään


    • Anonyymi

      Älä valehtele, tutkisit ensin asiat miten uskotaan ja mihin.

      • Anonyymi

        Etkö muuta pysty kommentoimaan kuin hokemaan koko ajan tuota samaa lausetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muuta pysty kommentoimaan kuin hokemaan koko ajan tuota samaa lausetta?

        Vartiotornin opetukset Jeesuksen paluista ovat toki ihan omaa luokkaansa. Miten mielestäsi poikkeavat omistasi sen käsitykset neitseestä syntymistä tai taivaaseen astumisesta?


    • Anonyymi

      Ei tänne kukaan neitseestä synny, usko pois.

    • Anonyymi

      Sinun kanttaisi lukea muutama Jehovan todistajien lehti ja kirja. Opit niistä enemmän Raamatusta, kuin mitä koko jäsenyytesi aikana hellareissa.

      • Anonyymi

        Jehovalaiset eivät tunne Raamatun syntyhistoriaa, eivätkä siksi ymmärrä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovalaiset eivät tunne Raamatun syntyhistoriaa, eivätkä siksi ymmärrä sitä.

        Päinvastoin. Jehovan todistajat ymmärtävät kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovalaiset eivät tunne Raamatun syntyhistoriaa, eivätkä siksi ymmärrä sitä.

        Miettisit vähän miten puhut tosi uskonnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettisit vähän miten puhut tosi uskonnosta.

        Haistakaa nyt jo vittu!!! Ei tosi uskontoa ole olemassakaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haistakaa nyt jo vittu!!! Ei tosi uskontoa ole olemassakaan!!!

        Miksi murjottaa jo heti aamu varhain? Totuus on iloinen asia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe