Kun autoliikkeen autossa on trafin tiedoissa rajoituslaji:liikenteestäpoisto ja rajoituksen alalaji:muutoskielto?
Nää autothan on myyntivarastoa ja tuo liikenteestä poisto kai normaalia mutta tuo muutoskielto ihmetyttää.
Kwg ei antanut vastausta enkä traficomiltakaan löytänyt.
Mitä tarkoittaa
9
1832
Vastaukset
- Anonyymi
Muutoskielto tarkoittaa että auto on ulosmitattu eli sitä ei saa siirrettyä enää ostajan nimille. Mikä liike se on?
- Anonyymi
Siis miten voi autoliikkeen kaikki autot olla jotain ulosmitattuja? :O
Oletko aivan 100% varma ettei voi rarkoittaa jotain muutakin?
Miten se autoliike sitten voi myydä ulos autoja jos ne on ulosmitattuna?
Täytynee soittaa traficomiin vielä.
- Anonyymi
Onko siinä euron liikkeessä?
- Anonyymi
Ei ole.
- Anonyymi
Mikä liike? Muutoskielto voi tarkoittaa myös takavarikkoa. Yleensä kyllä ulosmittaus. Autoa ei saa muutoskiellon aikana myydä.
- Anonyymi
Alalajia muutoskielto ei voi poistaa viikonloppuisin (la ja su). Siksi maininta rajoituksesta.
- Anonyymi
Jopa on monta liikettä sitten ulosmitattuna jne...
Näyttää aivan saman rajoituksen useamman autoliikkeen autosta kun tein summittais testinä.
Olisko nyt vaan kuitenkin niin että kyse on siitä, että autoliikkeet poistaa autot pois liikenteestä että säästyy kuluja.
Ne on myyntivarastoa silloin.
Outoa että monella liikkeellä olisi ongelmia ja vieläpä niin että summassa kun auton valitsee ja sen tiedot katsoo. - Anonyymi
No niin...soitin trafille ja kysyin asiasta.
Ilmeisesti käyttämäni palvelu on susi.
Ko. autolla ei ole mitään rajoituksen alalaji rajoitusta voimassa eikä siis mitään muutoskieltoa.
Eli älkää uskoko näihin kalliisiin palveluihin. - Anonyymi
Tarkennatko kysymystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351