Saviksellä on jotain Pyhässä Hengestä sanottava teille.

Jumalan profetaalinen ilmoitus !!
Näin sanoo Herra. Oikea Herätys käy käsi kädessä parantumisilmiöt ja täydellinen puhdistus !

6

98

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, kun kirjoituksista lukee, ja näin lukee, se on profeetallista. Eli Sana profetoi.
      Oikea herätys on Jumalantyö, ja parantuminenkin on Jumalantyö- ei mainostuvan temppua varten, ja kun Jumala herättää, luo uskon, niin sehän on luonnollisesti se puhdistus.
      Kyse ei ole kirkkojen muotomenon uskontojen jäljitteleminen, eli messu.

• Siis väärä herätys sisältää parantumisilmiöt ja voimailmiöt niinkuin ihmisten lentäminen ja kaatuminen , tärisiminen, nykiminen , heitteliminen , ravistelu . huutaminen . hyppiminen ja kaikenlaista mielensairaista rivattun näköistä touhua. Ja ihmiset eivät puhdistuu vaan saastuu haureudessa ja moneenlaisiin syntiin mukamas suuressa armossa,, niin että eintyy ja tekevät syrjähyppyjä mutta myös esintyy voimakkaitta lesbo ja homoilmiöt. Ihmiset sairastuu moneelaisiin tauteihiin joka vie lopulta hengen ..

• Mauno Mattila
      19. toukokuuta kello 15.16
      TANSKALAINEN KAATAJAPAPPI LOPETTI KAATAMISEN

"Minun oli lopetettava huomatessani, että saatoin itse ohjailla yliluonnollisia ilmiöitä. Mutta kun pyysin Jumalaa puuttumaan asioihin, ihmisten kaatuminen loppui.

Tämä tapahtui kymmenkunta vuotta sitten. Silloin uskoin täysin näihin ilmiöihin. Uskoimme, että kaikki mitä tapahtui, oli Jumalasta. Olimme aivan vilpittömiä ja halusimme vain sitä, mikä oli lähtöisin Jumalasta.

Tulin tuona aikana huomaamaan, etteivät ne, jotka kokivat tämän yhä uudestaan, kokeneet millään tavoin Kristusta elämässään. Kaiken keskellä ihmiset alkoivat sen sijaan panetella toisiaan, ja ikäviä asioita tuli esiin." - pastori Normand Andersen

Viimeinen taistelu, johon Jumalan seurakunta joutuu, on taistelu todellisesta evankeliumista: "Paavali sanoo, että vaellamme uskossa emmekä näkemisessä. Se merkitsee, ettei ole kysymys siitä, että aisteillamme pitää olla jotain koettavaa. Usko tarttuu Jumalan sanaan ja evankeliumiin."

"Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu." - Juudaan kirje 1:3

http://www.kirjasilta.net/artikkelit/misc/kokemuk.html

• Siis näette selvästi että teidän kaatumiset eivät ole Jumalasta niinkuin Jumala on minulle sanonut kun olen kaatunut ja ollut mukana siinä uskonnollissa showissa aikoinaan.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Siis näette selvästi että teidän kaatumiset eivät ole Jumalasta niinkuin Jumala on minulle sanonut kun olen kaatunut ja ollut mukana siinä uskonnollissa showissa aikoinaan.

Kenen meidän ? En ole koskaan kaatunut. Enkä kaipaa sellaisia kokemuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kenen meidän ? En ole koskaan kaatunut. Enkä kaipaa sellaisia kokemuksia.

Kirjoitin karismaatiseille jotka hyväksyvät sydämissä demoniset kaatumiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      421
      2125
    2. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      213
      1819
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      152
      1562
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      123
      1406
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1246
    6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      259
      1075
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      114
      958
    8. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      18
      922
    9. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      75
      868
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      735
    Aihe