Moni salitreeni tuntuu tätä nykyä sillä tavoin että läiskäytän salin ovet apposen selälleen, astun saluunaan, skannaan katseellani salin läpi ja alan nauramaan! Nauran niin kovaa että nämä ruipelot lähtevät salilta pois. Sitten voin harrastaa body harjoittelua ja tehdä vaikka kolmessa laitteessa yhtäaikaa. Kun lopetan treenin ja menen suihkuun niin skannaan katseellani suihkuja ja nauran kaikki pihalle sieltä. Sitte kun kaikki on lähteny pois suihkuista niin voin tehä kiertoharjoittelua kolmen suihkun alla.
Naurun purskahduksia
Anonyymi
5
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa varmaan tarkastaa lääkityksen päiväykset...
- Anonyymi
Minå aina skannaan lääkityksen päiväykset ja nauran ne päivitykset pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minå aina skannaan lääkityksen päiväykset ja nauran ne päivitykset pihalle.
Onko teidän naisenne parasta ennen -päiväys mennyt jo?
- Anonyymi
Onko ruipeloiden naisilla siveä historia?
- Anonyymi
Minun naisellani ei ole. Hän on irstas HUORA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2602117- 961889
- 911403
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701110Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141048Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39971Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46961- 47948
- 46912
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39895