Moni salitreeni tuntuu tätä nykyä sillä tavoin että läiskäytän salin ovet apposen selälleen, astun saluunaan, skannaan katseellani salin läpi ja alan nauramaan! Nauran niin kovaa että nämä ruipelot lähtevät salilta pois. Sitten voin harrastaa body harjoittelua ja tehdä vaikka kolmessa laitteessa yhtäaikaa. Kun lopetan treenin ja menen suihkuun niin skannaan katseellani suihkuja ja nauran kaikki pihalle sieltä. Sitte kun kaikki on lähteny pois suihkuista niin voin tehä kiertoharjoittelua kolmen suihkun alla.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kannattaa varmaan tarkastaa lääkityksen päiväykset...
- Anonyymi
Minå aina skannaan lääkityksen päiväykset ja nauran ne päivitykset pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minå aina skannaan lääkityksen päiväykset ja nauran ne päivitykset pihalle.
Onko teidän naisenne parasta ennen -päiväys mennyt jo?
- Anonyymi
Onko ruipeloiden naisilla siveä historia?
- Anonyymi
Minun naisellani ei ole. Hän on irstas HUORA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44645Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427