Asiantuntijat tyrmäävät väitteet koronan vaarallisuudesta

Yli 30 lääketieteen asiantuntijaa eri maista tyrmää yleisesti vallalla olleen väitteen koronaviruksen vaarallisuudesta. Koronavirus ei ole sen vaarallisempi kuin jokavuotinen kausi-influenssakaan. Sitä osoittavat tilastot aikaisemmilta vuosilta.

Oheisella linkillä asiantuntijat oikovat monia vääriä käsityksiä koronasta. Esim. New Yorkin osavaltion koronakuolleisuudesta puhutaan paljon, mutta lääkäri Ericson osoittaa matemaattisesti, että mahdollisuus kuolla koronaan NewYorkin osavaltiossa on 0,1 %, Espanjassa 0,05 % ja Norjassa 0,03 %

Linkistä selviää edelleen, että testausmenetelmät ovat epätarkkoja ja noin 80 % testituloksista antaa väärän, positiivisen, tuloksen.

Lääkäri Andrew Kaufman puolestaan toteaa, että covid-19 ei ole ollenkaan mikään virus, vaan eksosomi, jota ihmisen keho tuottaa itse.Se ei tartu ihmiseltä ihmiselle, eikä aiheuta sairauksia, vaan on seuraus tietyistä sairauksista, stressistä ym. Se on hyödyllinen, koska se poistaa myrkkyjä elimistöstä

Monia muita hyödyllisiä faktoja ja tietoja koronasta löydät linkistä:

https://olennaisiafaktoja.wordpress.com/2020/04/29/petos-paljastuu-covid-19-valheet-ja-epajohdonmukaisuudet-viranomaistoimissa/

3

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietokirjalija ja romaanikirjalija Risto Isomäen mukaan (YLEn aamuteevee tänään) NY:ssa on tehty satunnaistestejä, joiden perusteella on laskettu, että kuolleisuus koronavirukseen on tartunannan saaneilla 1,5%. Lienee samaa luokkaa kaikkialla missä terveydenhuoltokapasiteetti on riittävä

      • Suomessa ja ilmeisesti muuallakin koronakuolleiksi kirjataan kaikki kuolleet, jotka ennen kuolemaansa ovat olleet covid-19 positiivisia, riippumatta siitä, mikä on ollut todellinen kuolinsyy. Eli jos tällainen henkilö on kuollut syöpään, tapaturmaisesti, autokolarissa tai saanut puukon selkäänsä, niin kaikki ne kirjataan koronakuolemiksi. Näin meitä petkutetaan koronakuolemilla ja lietsotaan pelkoa ja paniikkia mediassa.

        Lahjonta on yksi keino "koronatartuntojen" lisäämiseksi. Sairaaloille, en tiedä tapahtuuko Suomessa, maksetaan rahapalkkioita siitä, että ne määrittelevät potilaan koronatautiseksi, vaikka häntä ei olisi testattukaan. Lisää rahaa sairaalat saavat, kun potilas laitetaan hengityslaitteeseen. Oheisena linkki:

        https://stillnessinthestorm.com/2020/04/corruption-yes-hospitals-get-paid-more-for-coronavirus-coded-patients-even-if-they-havent-been-tested/


    • Anonyymi

      Tää korona keskustelu on vähän kuin ilmastonmuutos keskustelu. Osa on vakavissaan ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta ja iso joukko tutkijoita aivan erimieltä siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe