Yli 30 lääketieteen asiantuntijaa eri maista tyrmää yleisesti vallalla olleen väitteen koronaviruksen vaarallisuudesta. Koronavirus ei ole sen vaarallisempi kuin jokavuotinen kausi-influenssakaan. Sitä osoittavat tilastot aikaisemmilta vuosilta.
Oheisella linkillä asiantuntijat oikovat monia vääriä käsityksiä koronasta. Esim. New Yorkin osavaltion koronakuolleisuudesta puhutaan paljon, mutta lääkäri Ericson osoittaa matemaattisesti, että mahdollisuus kuolla koronaan NewYorkin osavaltiossa on 0,1 %, Espanjassa 0,05 % ja Norjassa 0,03 %
Linkistä selviää edelleen, että testausmenetelmät ovat epätarkkoja ja noin 80 % testituloksista antaa väärän, positiivisen, tuloksen.
Lääkäri Andrew Kaufman puolestaan toteaa, että covid-19 ei ole ollenkaan mikään virus, vaan eksosomi, jota ihmisen keho tuottaa itse.Se ei tartu ihmiseltä ihmiselle, eikä aiheuta sairauksia, vaan on seuraus tietyistä sairauksista, stressistä ym. Se on hyödyllinen, koska se poistaa myrkkyjä elimistöstä
Monia muita hyödyllisiä faktoja ja tietoja koronasta löydät linkistä:
https://olennaisiafaktoja.wordpress.com/2020/04/29/petos-paljastuu-covid-19-valheet-ja-epajohdonmukaisuudet-viranomaistoimissa/
Asiantuntijat tyrmäävät väitteet koronan vaarallisuudesta
3
243
Vastaukset
- Anonyymi
Tietokirjalija ja romaanikirjalija Risto Isomäen mukaan (YLEn aamuteevee tänään) NY:ssa on tehty satunnaistestejä, joiden perusteella on laskettu, että kuolleisuus koronavirukseen on tartunannan saaneilla 1,5%. Lienee samaa luokkaa kaikkialla missä terveydenhuoltokapasiteetti on riittävä
Suomessa ja ilmeisesti muuallakin koronakuolleiksi kirjataan kaikki kuolleet, jotka ennen kuolemaansa ovat olleet covid-19 positiivisia, riippumatta siitä, mikä on ollut todellinen kuolinsyy. Eli jos tällainen henkilö on kuollut syöpään, tapaturmaisesti, autokolarissa tai saanut puukon selkäänsä, niin kaikki ne kirjataan koronakuolemiksi. Näin meitä petkutetaan koronakuolemilla ja lietsotaan pelkoa ja paniikkia mediassa.
Lahjonta on yksi keino "koronatartuntojen" lisäämiseksi. Sairaaloille, en tiedä tapahtuuko Suomessa, maksetaan rahapalkkioita siitä, että ne määrittelevät potilaan koronatautiseksi, vaikka häntä ei olisi testattukaan. Lisää rahaa sairaalat saavat, kun potilas laitetaan hengityslaitteeseen. Oheisena linkki:
https://stillnessinthestorm.com/2020/04/corruption-yes-hospitals-get-paid-more-for-coronavirus-coded-patients-even-if-they-havent-been-tested/
- Anonyymi
Tää korona keskustelu on vähän kuin ilmastonmuutos keskustelu. Osa on vakavissaan ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta ja iso joukko tutkijoita aivan erimieltä siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664