Pastori Howard-Browne aloittaa srk- tilaisuudet

Anonyymi

Helluntaisunnuntaina on RHB:lla tarkoitus aloittaa taas seurakuntatilaisuutensa Tampassa Floridassa, 'african style' -ulkoilmatilaisuutena, seurakunnan tontilla.
On nähtävissä suorana useillakin kanavilla. Saattaa olla että englanninkieliset puheet on mahdollista kuulla simultaanisesti myös suomeksi. RHB on näet innostuneena esitellyt tulkkaussysteemiä, mikä mahdollistaa käännökset kymmenille kielille (en ole itse kokeillut seurata onko kääntäminen suomeksi ollut kovin onnistunutta).

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No onko tämä pönttö muka päästetty pois putkasta...

    • Anonyymi

      Toivottavasti yksikään Jeesuksen lampaista ei kuuntele RHB:n ääntä, sillä totisesti hän on väärä ja paha paimen, joka vie lampaat eksyksiin ja julmien petojen saaliiksi.

      • Anonyymi

        Aloittajan provo johon itse vastaa, kätevää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      190
      1955
    2. Tavio toi uudet tuulet ministeriöön: Rukoushetkiä kabinetissa, vähemmistöpuheet pannaan

      Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio on ilmoittanut, ettei hänen puheisiinsa saa kirjoittaa mitään seksuaali-
      Ateismi
      228
      1922
    3. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      88
      1796
    4. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      68
      1720
    5. Jasmin Mäntylän jäätävät roikkorinnat instagramissa!

      Hrr! Rintojen kärki näyttää olevan lähes metrin etäisyydellä kaulasta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1572
    6. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      159
      1481
    7. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      68
      1200
    8. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      240
      1120
    9. Olet nainen

      Taipuvainen masennukseen ja paniikkihäiriöihin. Tunnistin sen kun katsoin sinua silmiin.
      Ikävä
      73
      1080
    10. Uskon että

      Hänellä ja minulla on molemmilla paha olla.
      Ikävä
      68
      1052
    Aihe