Olet nainen

Anonyymi-ap

Taipuvainen masennukseen ja paniikkihäiriöihin.
Tunnistin sen kun katsoin sinua silmiin.

60

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa ne paniikkihäiriöt johtua sinusta. Voimakkaat tunteet sai ne aikaan ja epätietoisuus.
      Masentunut en ole ollut, käsittelen asioita omalla tavalla.

    • Anonyymi

      Keneltä kenelle?

      • Anonyymi

        Mitä väliä? Haluaisitko oikeasti, että kaipaamasi ihminen puhuisi palstalla tämmöisiä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä? Haluaisitko oikeasti, että kaipaamasi ihminen puhuisi palstalla tämmöisiä?

        Taitaa enemmän kalastella skuuppia hän…


    • Anonyymi

      Jos ei ole tyytyväinen siihen mitä elämä on.

    • Anonyymi

      Ei se sitä ollut. Sieluni kuoli sillä hetkellä kun katsoin silmiisi.

    • Anonyymi

      Ootko joku psykiatri vai

      • Anonyymi

        Kuvittelee olevansa.


    • Anonyymi

      Mee mäkkylään analyysien kanssa.

    • Anonyymi

      Jos joku on muuttanut pysyvästi toisen elämän.

      • Anonyymi

        En haluais salata enää


    • Anonyymi

      Jos muru ei huomioi niin tulee paha mieli

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuo pitää paikkansa. Murujen täytyy huomioida.


    • Anonyymi

      Ehkä se vaan ujostelee sua.

    • Anonyymi

      Silmitön ikävä

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa

    • Anonyymi

      En mielestäni ole taipuvainen etenkään paniikkihäiriöön, onko aloitus siis jollekin toiselle?

      • Anonyymi

        No mitä luulet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä luulet...

        No mitäpä luulet vastaileeko mies itse itselleen🥱


    • Anonyymi

      juuri tämänkaltaisten lekureiden takia minä käytän aurinkolaseja hyvinkin usein.

      • Anonyymi

        Aurinkolasit lekurin kanssa jutellessa taas tarkoittaa että olet paranoidi eli hullu ihan perinteisessä mielessä 😎.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurinkolasit lekurin kanssa jutellessa taas tarkoittaa että olet paranoidi eli hullu ihan perinteisessä mielessä 😎.

        Migreeni!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Migreeni!

        Äläs nyt paljasta vakoilijoille tällaista liskoihmisten lekurihahmoja fuulaavaa peitetarinaa!


      • Anonyymi
        UUSI

        Minä peitän niillä halveksuntaa aina välillä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt paljasta vakoilijoille tällaista liskoihmisten lekurihahmoja fuulaavaa peitetarinaa!

        Lauseestasi ei ole kovinkaan paljon järkeä, halaisitko avata tätä jotenkin?


    • Anonyymi

      Kun noin hyvin tunnet niin kerron vielä lisää ominaisuuksia jotka muut tietävät mutta totuus niistä tiedoista puuttuu.
      Muut tietävät että olen maksullinen nainen, sukupuolitauteja ollut monia, lapseni on olevinaan jonkun muun lapsi kuin oikean isän.
      Olen laiska töissä ja tarvitsen kovaa koulutusta sen suhteen. Sairaudet eivät ole todellisia vaan keksittyjä sekä näyteltyjä.
      Lisäksi olen kiusaaja ja sen vuoksi joutunut vaihtamaan koulua.
      Olen myös juoppo ja varmaan nistikin. Miehiä hyväksi käyttävä lokki joka ei rakasta lapsiaan ja heitäkin kiusaava.
      Kun näitä analyyseja rakastat niin voit lisätä nuo listaan.
      Laitan vielä lisää kun muistan mitä kaikkea sitä kuulee muiden tietävän.

    • Anonyymi

      No melkonen fakiiri olet jos tuon pystyt silmistä huomaan sen ikävä kyllä si taas huomaa silmistä jos elämän ilo puttuu

    • Anonyymi

      Selkeesti leikitkö valelääkäriä ei ole tehtävään vaadittavaa pätevyyttä. Todisteletko pätevyyttä väärennetyillä pietarilaisen laitoksen punasilla papereilla.

    • Anonyymi

      En ole minkään muun kuin normaali tason fakiiri. Sillä siellä ne luetaan. Mutta krooninen ptsd on. Niin se on. Haluatko puhua asiasta. Koska et se ok. Osaan itse elää asian kanssa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Käsiala variksenvarpaat johtuvat siitä etyä olet lintu. Enemmän kotka kuin varis. Elämällä kun on paradoksinsa.


    • Anonyymi

      No tarkkaan on silmiin ihmistä katsottu, kun on noin varman diagnoosinkin pystynyt tekemään 😆

    • Anonyymi

      Ja sinä olet köyhän miehen Hannibal Lecter, kuonokoppaa vailla.

      • Anonyymi

        Jutellaanko klassisesta musiikista ja taiteesta. Vai kenties ihmisen anatomiasta? Tarjoan sinulle illallisen sisältäen lasillisen Domaine de la Romanée-Cont viinä ja taustamusiikkiina toimii Beethoven -Sinfonia nro.5 osio:Andante con moto, C mollista sävelletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaanko klassisesta musiikista ja taiteesta. Vai kenties ihmisen anatomiasta? Tarjoan sinulle illallisen sisältäen lasillisen Domaine de la Romanée-Cont viinä ja taustamusiikkiina toimii Beethoven -Sinfonia nro.5 osio:Andante con moto, C mollista sävelletty.

        Leikkelen sun maksan ja pastan pannulla, Chiantia kiitoos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkelen sun maksan ja pastan pannulla, Chiantia kiitoos.

        Muista että quadrate lobe on maksan herkullisin osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että quadrate lobe on maksan herkullisin osa.

        Onko sipuli hyvä lisuke?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näin ne sanoo.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei, siniset silmät vaan näyttää jäisiltä. Jäätävää katsetta ei ole.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, siniset silmät vaan näyttää jäisiltä. Jäätävää katsetta ei ole.

        Icy eyes.


    • Anonyymi

      Paniikkihäiriö ei näy silmistä, mutta masennus näkyy koko olemuksesta.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan aina näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan aina näy.

        Masentunut ihminen on hyvö näyttelemään ettei se juuri sillä hetkellä näy. Silloin kun hiljaisempaa eikä mikään oikein kiinnosta eikä jaksa edes suihkuun mennä tai laittaa ruokaa hoitaa jotain pikkuasiaa, se tuntuu erittäin työläältä suorituksesta ja olotila on jo aika syvällä, mieleen tulee kuolema ja siihen liittyvät ajatukset.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentunut ihminen on hyvö näyttelemään ettei se juuri sillä hetkellä näy. Silloin kun hiljaisempaa eikä mikään oikein kiinnosta eikä jaksa edes suihkuun mennä tai laittaa ruokaa hoitaa jotain pikkuasiaa, se tuntuu erittäin työläältä suorituksesta ja olotila on jo aika syvällä, mieleen tulee kuolema ja siihen liittyvät ajatukset.

        Totta. Suurin osa masentuneista näyttelee, ettei muut huomaisi.


    • Anonyymi

      Masennukseen voi kuolla oikeesti, kerran olin niin loppu erään asiaan liittyen, näin itseni katon rajassa sängyssä nukkumassa. Olin ilmeisesti lähdössä. Välilä niin väsynyt että toivoo ettei heräisi loppuisi tuskat.

    • Anonyymi

      Ei se ole masennusta. Sitä vain on alkanut näkemään läpi paskanjauhajien sieluun ja heidän motivaationsa. Miten herkästi voi tuhota toisen ihmisen uran ja työn jauhamalla passaa. Vaikka jauhajan oma työetiikka ja moraali on alle riman. Se on kateutta ja halua polkea toisia alas, kun pelkää ettei saakkaan olla huomion keskipisteenä. Ein tarkoita sinua, vaikka sulla se ahdistuneisuushäiriö onkin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Et tiedä asioista mitään.


    • Anonyymi

      Voi jestas sinua nettikeke

      • Anonyymi

        Tätäkö se yks nettikeke sitten jäi dokumentoimaan otsikolla törkiä kooloukkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätäkö se yks nettikeke sitten jäi dokumentoimaan otsikolla törkiä kooloukkaus

        Eli oot kyllä ihan hullu pelle voin tulla lehterille sanomaan


    • Anonyymi
      UUSI

      Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mukavaa että intoa riittää vielä mutista täällä netissä rivien väleissä, harmi ettei muutu jobiksi yms kuitenkaan. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa että intoa riittää vielä mutista täällä netissä rivien väleissä, harmi ettei muutu jobiksi yms kuitenkaan. Sivusta

        Ja pitäis olla edes me pussihousut tällaiseen moniammatilliseen tulkintaan, kuka muita aasiantuntijoita enää tarvitsee keke hoitaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Mulla oli nuorena paniikkihäiriöitä muttei masennusta koskaan. Ihme diagnooseja täällä jaetaan toisista. Eri asia jos joku asia on masentava ollut syytä ei silti tarvii olla masentunut. Kaks eri asiaa!

      • Anonyymi
        UUSI

        Entinen ahdisti. Masennus on kyllä kamala tauti. Itse sitä mieltä että voi osittain vaikuttaa jos tekee kaiken minkä pystyy parantaakseen asiat jotka masentavat. Joillain se ei valitettavasti riitä. Jotkut joutuvat popsimaan lääkkeitä toivottavasti pystyisivät myös keskustelemaan ongelmistaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Älä prkl tulkitse vaan kysy häneltä miten asiat oikeasti on.
      Tulkinat kun menee yleensä sinnepäin tai ihan päin persettä. Ja et tiedä yhtään mitään mitä hänen mielessä liikkuu.Ulkoisesta olemuksesta ei voi päätellä .
      Kysy ... kysele ....
      Muuten asia kääntyykin niin päin et sullon joku
      Tilanteen kontrollointi ja manipulointi ongelma.
      Haluat että asiat on niin kuin luulet yms.
      Ei mitään aitoa kiinnostusta häneen.
      Joten kysy ja selvitä .

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole, ainoastaan sellaisille jotka leimaa muita suinpäin hetkellisten tilanteiden pohjalta eivätkä halua edes nähdä minusta muuta puolta, mitä sellasille, niinkuin aloittaja lähteä paljastamaan yhtään mitään todellista?🤷‍♀️

    • Anonyymi
      UUSI

      Väärin. Olen maailman tasapainoisin ihminen tänäpäivänä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Narsisti?

    • Anonyymi
      UUSI

      Lähtö lähenee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      170
      1571
    2. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      66
      1419
    3. Tavio toi uudet tuulet ministeriöön: Rukoushetkiä kabinetissa, vähemmistöpuheet pannaan

      Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio on ilmoittanut, ettei hänen puheisiinsa saa kirjoittaa mitään seksuaali-
      Ateismi
      165
      1391
    4. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      57
      1171
    5. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      56
      955
    6. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      211
      887
    7. Olet nainen

      Taipuvainen masennukseen ja paniikkihäiriöihin. Tunnistin sen kun katsoin sinua silmiin.
      Ikävä
      60
      815
    8. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      65
      762
    9. Uskon että

      Hänellä ja minulla on molemmilla paha olla.
      Ikävä
      51
      734
    10. Jasmin Mäntylän jäätävät roikkorinnat instagramissa!

      Hrr! Rintojen kärki näyttää olevan lähes metrin etäisyydellä kaulasta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      705
    Aihe