On päiviesi ilo ja iltojesi valo?
-flowersreally-
Kuka palstalainen
11
68
Vastaukset
- Anonyymi
AsianVierestä <3 *latausta on*
KilttiMies89 Mjoo
Mä kävin aamulataamossa ja sain mukaan kassillisen uusia purkkilääkkeitä.
Aion syödä ne kaikki itse, enkä anna puiston houraileville ja rupireikäisille nisteille mitään.
Nadai
(naurua)- Anonyymi
Päivieni ilo on valo ja iltojeni valo on ilo.
Funeau kirjoitti:
Olipas näppärä ajatelma.
Oikein kiva.Niin
Jos mä niin kuin kehun jotain, niin sen huomaa siitä että mitään vitun räkätystä ei ole perään kommentin tökätty.
Eli tällaista:
(hirn)
- Anonyymi
No ehkä tositypy ja jälkkäri-istuja ja funeau ja elisakettu.
- Anonyymi
Jos kukka kaunistaa ja tekee miehistäkin iloisempia, kuin Flowers-Really.... myrkyllisiä Orkideoita ei kuitenkaan kannattaisi ahmia suihinsa kuin joku hattu-tyttö Stephen Kingin elokuvassa Doctor Sleep... Rebecca Ferguson näyttelijänä elokuvassa.
- Anonyymi
Rose The Hat. aika hauska elokuva, Rose The Hat, hassu lakki ja syö kukkia, hyvä jännityselokuva.
Kaikki keskusteluun kykenevät piristää. Humoristit ilahduttaa ja lällyttäjät viihdyttää.
- Anonyymi
Tekee tuo Rebecca Ferkuson uutta Dune-elokuvaakin mutta niin kaikki jutut ovat nollalla, viruksen takia, sinänsä on aika kaunis tuo vanha nainen, on ollut vanhassakin Dune-elokuvassa, kuningattarena muistaakseni oli.
Wwuwuw tietysti.☝️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2145307SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site385232Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers264209SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto313776Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt743655Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään382932Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062430SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366