Onko 80+ palsta hiljentynyt

Onkohan uuden koneeni yhteydessäni vika, kun mitään liikettä ei tunnu olevan 80 palstalla? Ehtiskö joku vilkaista, miltä siellä näyttää kun en löydä ylläpidonkaan puh.numeroa.
😎)) Ymmälläni mykkyydestä

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa.
      Palstahan on tuolla tasolla jo pitkälti kirkolliset vaunut.
      Vaunut, jotka kulkevat pois-päin.
      Olen pahoillani epä-toivostasi.

H.

• Sain jo meilin ylläpidolta 😀)) uusi Mac Air'ini toimii loistavasta, huruksz voit olla minun suhteeni huoleton !

• Anonyymi
        sini.s kirjoitti:

Sain jo meilin ylläpidolta 😀)) uusi Mac Air'ini toimii loistavasta, huruksz voit olla minun suhteeni huoleton !

jos sini.sirkka on siellä tehny tyhmyyksiä,
        poistanu omavaltasesti toisten musiikkia ym. sekoa touhunnu,
        suoli 24 sulki sini.sirkan joksiki aikaa pois miettimään tekojaan,

• Kyllä minulla aukeni ihan normaalisti. On siellä ketjuja niinkuin ennenkin.

• Anonyymi

Menee varmaa välillä valkoiseksi koko sivu.
      Saman se tekee täälläkin.
      Hunksin kommentista ei kannata välittää.

• Eliaana

Mulla on myös joskus tehnyt tuota, että menee valkoiseksi tai, että ketju vaan vilahtaa ja häviää.
        Itsellään sitten palautunut.

• Eliaana kirjoitti:

Mulla on myös joskus tehnyt tuota, että menee valkoiseksi tai, että ketju vaan vilahtaa ja häviää.
        Itsellään sitten palautunut.

Moikka kaikki 🌷 kiitos kun kävitte vilkaisemassa,..kaikki hyvin, lähinnä konetta epäilin kun ajan sitä vasta sisään! Kesäaika ja ulkoilut taas sallittuja.
        heippa !

• Anonyymi

Joskus tulee minullekkin ilmoitus, että ei keskusteluja ikäryhmässä 70 . Mutta sitten taas pelittää jonkin ajan päästä. En tosin käy yleensä 80:ssä. 70:ssä ei ole nyt mitään tavallista leppoisaa juttelua, on vaan vanhat kauna-Eetlat ihtiään kehumassa. Ja se toinen haukkuu palstan tasoa .

• Ihme kun joillekin tää on pahanmielen purkupaikka ?, joskin alkaa se naurattaa jos vähänkin ois huumorinpilkettä kinastelussakin. Pitää ehkä ottaa huomioon, jos on mielenterveydessä onkelmia, tai vihaa niin maan peevelisti 🐝

Niin, datan mennäkseni, on niitä *lyö tyhjää* hetkiä siinäkin, heis veis!

• Mikäpä siellä liikkuisi, kun sinäkin olet palannut tänne "pikkupaskiaisten" palstalle.

• Anonyymi

Alajuoksun kaunosielu haikailee Hannibalia norsuineen.

• Niin tuttuja nimiähän täälläkin on... joskaan en voi sanoa palaneeni entiseen, sitä kun ei enää ole.
        S 24 karsinoissa en koskaan pysynytkään, niiden aitojen yli olen aina ilokseni tähystellyt ! 😋))
        Voikaahan täälläkin hyvin aamuauringossa !

• Anonyymi

Sovitaanko näin, että tämä Korona hoitaa tämän palstan omalla lopullisellaan ratkaisullaan, kuten yritti taannoin eräs kolmannen valtakunnan kanslerikin ratkaista omia ongelmiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5307
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      31
      3533
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      42
      2885
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      28
      2107
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      59
      1861
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1656
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1392
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1185
    Aihe