Onkohan uuden koneeni yhteydessäni vika, kun mitään liikettä ei tunnu olevan 80 palstalla? Ehtiskö joku vilkaista, miltä siellä näyttää kun en löydä ylläpidonkaan puh.numeroa.
😎)) Ymmälläni mykkyydestä
Onko 80+ palsta hiljentynyt
13
<50
Vastaukset
Vaikea sanoa.
Palstahan on tuolla tasolla jo pitkälti kirkolliset vaunut.
Vaunut, jotka kulkevat pois-päin.
Olen pahoillani epä-toivostasi.
H.Sain jo meilin ylläpidolta 😀)) uusi Mac Air'ini toimii loistavasta, huruksz voit olla minun suhteeni huoleton !
- Anonyymi
sini.s kirjoitti:
Sain jo meilin ylläpidolta 😀)) uusi Mac Air'ini toimii loistavasta, huruksz voit olla minun suhteeni huoleton !
jos sini.sirkka on siellä tehny tyhmyyksiä,
poistanu omavaltasesti toisten musiikkia ym. sekoa touhunnu,
suoli 24 sulki sini.sirkan joksiki aikaa pois miettimään tekojaan,
Kyllä minulla aukeni ihan normaalisti. On siellä ketjuja niinkuin ennenkin.
- Anonyymi
Menee varmaa välillä valkoiseksi koko sivu.
Saman se tekee täälläkin.
Hunksin kommentista ei kannata välittää.Mulla on myös joskus tehnyt tuota, että menee valkoiseksi tai, että ketju vaan vilahtaa ja häviää.
Itsellään sitten palautunut.Eliaana kirjoitti:
Mulla on myös joskus tehnyt tuota, että menee valkoiseksi tai, että ketju vaan vilahtaa ja häviää.
Itsellään sitten palautunut.Moikka kaikki 🌷 kiitos kun kävitte vilkaisemassa,..kaikki hyvin, lähinnä konetta epäilin kun ajan sitä vasta sisään! Kesäaika ja ulkoilut taas sallittuja.
heippa !
- Anonyymi
Joskus tulee minullekkin ilmoitus, että ei keskusteluja ikäryhmässä 70 . Mutta sitten taas pelittää jonkin ajan päästä. En tosin käy yleensä 80:ssä. 70:ssä ei ole nyt mitään tavallista leppoisaa juttelua, on vaan vanhat kauna-Eetlat ihtiään kehumassa. Ja se toinen haukkuu palstan tasoa .
Ihme kun joillekin tää on pahanmielen purkupaikka ?, joskin alkaa se naurattaa jos vähänkin ois huumorinpilkettä kinastelussakin. Pitää ehkä ottaa huomioon, jos on mielenterveydessä onkelmia, tai vihaa niin maan peevelisti 🐝
Niin, datan mennäkseni, on niitä *lyö tyhjää* hetkiä siinäkin, heis veis!
Mikäpä siellä liikkuisi, kun sinäkin olet palannut tänne "pikkupaskiaisten" palstalle.
- Anonyymi
Alajuoksun kaunosielu haikailee Hannibalia norsuineen.
Niin tuttuja nimiähän täälläkin on... joskaan en voi sanoa palaneeni entiseen, sitä kun ei enää ole.
S 24 karsinoissa en koskaan pysynytkään, niiden aitojen yli olen aina ilokseni tähystellyt ! 😋))
Voikaahan täälläkin hyvin aamuauringossa !
- Anonyymi
Sovitaanko näin, että tämä Korona hoitaa tämän palstan omalla lopullisellaan ratkaisullaan, kuten yritti taannoin eräs kolmannen valtakunnan kanslerikin ratkaista omia ongelmiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2246908Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1022250
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 911527
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141401Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901329