Lappajärvi-palstan valokuvat

Anonyymi

Kuvia tulee ja paljon. Kaikki kuvat lähes samanlaisia ja kaikki muu tiedotus hukkuu näihin. Pystyisikö kuvia lataamaan johonkin muualle missä niitä voisi seurailla?

17

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei, vaan juurikin näin. Kuvia on mukava katsella ja mitä haittaa niistä kellekään on? Kiva kun ryhmä pysyy "hyvänmielen ryhmänä".
      Naapurikunnista löytyy näitä vittuilu ja valitusryhmiä, joten pidetään tämä meidän oma näin kivana kuin se nyt on.

    • Anonyymi

      Ylläpidon vallassa kuvien salliminen,jotkut ilmeisesti tykkää kuvista,toiset ei niin piittaa.Joka tapauksessa tarjontaa lienee liikaa.

      • Anonyymi

        Liika on liikaa!
        Yhdellä kuvalla voi kertoa tilanteesta ,mutta kuin niitä on kymmeniä,niin ei enää jaksa.
        Ja ei ihan joka aamu/ilta tarvi olla niitä VI$#@£₩UN auringon kuvia. Ketä kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Osa kuvista on laadultaan surkeita. Hyvä sentään että eräs tajusi lopettaa naaman kuviensa jaon ryhmässä.

    • Anonyymi

      Pelkkiä kuvia koko kesä. Jos siellä jotan tietoa on niin hukkuu kuvien joukkoon. Ja kaikki kuvat lähes samanlaisia 🙄

    • Anonyymi

      Kuvaaminen jatkuu ja jatkuu. Erillinen sivusto kuville mutta kuvat vaan lisääntyy lappajärvi palstalla

    • Anonyymi

      Itse en ainakaan kaipaa kuvaa numero miljoona yksi Nissinrannan kahdesta puusta tai yliväritettyä järvikuvaa.
      Sen sijaan kuvat esimerkiksi tapahtumista ovat tervetulleita.

      • Anonyymi

        Turhaa sä täällä valitat, ilmoita oikeassa paikassa, fasebookissahan ne on, ei kuvat täällä ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa sä täällä valitat, ilmoita oikeassa paikassa, fasebookissahan ne on, ei kuvat täällä ole!

        Kohta niitä on täälläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta niitä on täälläkin

        Sää viikset aivan väärällä foorumilla, etkö ymmärrä, vaihda sinne tiedottaa, missä syyllinen on, ymmärrätkö!!!! 😈


    • Anonyymi

      Mitä kitinää taas, väärä foorumi!

    • Anonyymi

      Estokistalle 👍 aina kuin MAISEMA KUVA ILMESTYY.
      Ei kiinnostaEI

    • Anonyymi

      v----u ketä kiinnostaa miltä näyttää järvi kello ????? yöllä/päivälli/nousun/laskun aikaan. Filtterin kautta saa vaikka mitä kuvia,ei todellisia.

      • Anonyymi

        Jotain tasoa kuviin. Ainiin mä hokasin, auringonlasku kuvastaa Lappajärvisten sielunmaisemaa ja kunnan tilaa. Mä hokasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain tasoa kuviin. Ainiin mä hokasin, auringonlasku kuvastaa Lappajärvisten sielunmaisemaa ja kunnan tilaa. Mä hokasin.

        Taidan lähteä kuvaamaan täydenkuun kuuta. Pomnitan niitä aamulla sit faceen. Saattaapi olla muutama puu siinä kuun välissä. Ja laitan jäätävät filtterit niin näyttää mahdollisimman epäaidolta.

        No enkä v'xxxu mee ketä kiinnostaa!


    • Anonyymi

      Kuvat on suurimmalta osalta kahden kolmen kuvaamia oli kuva minkälainen tahansa kehuja tuloo solkenaan.Kuvat omaan sivustoon on jo ollut tarpeeksi lappajärvi sivulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe