Ylenoppineet kerjuulla.

Anonyymi

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei olisi omana aikana iljennyt ajatellakaan moista...

    • Anonyymi

      Lehdet rahastaa ilmoituksilla vaikka se on laitonta touhua. Rikoshyöty valtiolle!

    • Anonyymi

      Kepulaisten lapsia, röyhkeys tullu äidin maidossa.

      • Anonyymi

        meille tupakepulaisille rahhhhooooo tänne het


    • Anonyymi

      Mun mielestä tuo on tosi kätevää. Eikä siinä kerjätä, vaan tekstissä lukee "mahdolliset muistamiset".

      • Anonyymi

        Ruokotoonta tuo on.
        En ikinä kehtaisi, tuo on jo loukkaavaa tuttavia kohtaan, pakko sinne on rahaa lykätä jottei haukuta takanapäin jos ei nimeä tiliotteesta löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokotoonta tuo on.
        En ikinä kehtaisi, tuo on jo loukkaavaa tuttavia kohtaan, pakko sinne on rahaa lykätä jottei haukuta takanapäin jos ei nimeä tiliotteesta löydy.

        Hieno ja helppo tapa onnitella ja muistaa ylioppilasta.
        Ennen tuskailin kaikenmaailman lahjashekkien kanssa.
        On se kumma
        On kumma nämä tietyt tyypit löytää valittamisen aiheen joka asiasta.
        Tämä tapa antaa yo lahja on vapaaehtoinen, eikä millään tavalla verrattavissa kerjäämiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno ja helppo tapa onnitella ja muistaa ylioppilasta.
        Ennen tuskailin kaikenmaailman lahjashekkien kanssa.
        On se kumma
        On kumma nämä tietyt tyypit löytää valittamisen aiheen joka asiasta.
        Tämä tapa antaa yo lahja on vapaaehtoinen, eikä millään tavalla verrattavissa kerjäämiseen

        Raha ei ole edes mikään lahja, kuin kylmää kättä tarjoaisi.
        Minä hankin aina jotain oikeaita lahjoja, sellaista mistä tiedän saajan pitävän, ei mitään joutavaa krääsää, tytölle esim. koru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha ei ole edes mikään lahja, kuin kylmää kättä tarjoaisi.
        Minä hankin aina jotain oikeaita lahjoja, sellaista mistä tiedän saajan pitävän, ei mitään joutavaa krääsää, tytölle esim. koru.

        Et voi tietää, onko se sun valitsema koru tytölle mieleinen. Rahalla hän voi vaikka ostaa mieleisensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää, onko se sun valitsema koru tytölle mieleinen. Rahalla hän voi vaikka ostaa mieleisensä.

        Noku minä tiedän mistä tytsi tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää, onko se sun valitsema koru tytölle mieleinen. Rahalla hän voi vaikka ostaa mieleisensä.

        Rahalla voi mennä sinebrychoffin puistoon kaljalle ja levittämään koronaa.


    • Anonyymi

      Mä olen jo kustantanu verojen muodossa ylioppineiden koulunkäyntiä 12 vuotta.
      Miksi helkutissa niille mitään antaisin?
      Opetelkoot jo elämää ja pärjämään omillaan.

      • Anonyymi

        Minäkin mieluummin muistan niitä ylenoppineiden halveksimia oikeaan ammattiin valmistuneita.
        Nehän nämä paperinpyörittelijät ja muut titteliturhakkeet elättää työllään.


    • Anonyymi

      Monet on lukeneet itsensä tyhmäksi.

    • Anonyymi

      On se hienoa että Ilmajoki on muustakin lehdistössä kuin johtajan känniääliö tempauksista.

    • Anonyymi

      Muistaakseni sairaseläkeläinen Mäenpää kulki jokin aika sitten kerjuulla sen toisen sekopään kans

    • Kunnanjohtajan tempaukset nosti mäenpään eduskuntaan. Kyllä sen oli helppo päätä läpi kun kaikki räkänokat teki sille ilmaasta julkisuutta.

      • Anonyymi

        Onneksi oma edustajani pääsi eduskuntaan omilla ansioillaan. Ei tarvinnut vaalikampanjan aikana huonoa julkisuutta, eikä tarvitse nytkään. Kantaa vastuunsa - ei leiki hiekkalaatikolla vaan tekee työtä kansanedustajana. Lööpeillä pysyy kyllä ihmisten mielissä, mutta ei ole ehkä pääasia kansanedustajan hommassa ?


    • Anonyymi

      Sehän oli vain hyvää julkisuutta. Nyt sitä tekee Kyösti Nyssölä.
      Hienosti menee, ei tarvitse laittaa seuraaviinkaan vaalikampnjoihin kuin 40 euroa.
      Ens keväänä onkin vaalit, kun tuo kommunistien kanssa vehtaava kepuloispuolue heivataan hallituksesta ulos. Kuka silloin äänestäisi kepulia?

      • Anonyymi

        Kyllä ne hallituksen jihadistikuljetukset pitää saada stopattua jo paljon sitä ennen ei ole tässä taloudellisessa tilanteessa varaa rahtauttaa tänne vielä lisää kokopäivävahdittavia


      • Anonyymi

        Mitä hyvää julkisuutta oli postlootacase ? Entäpä puukauppakartellisotku ? Käräjillä istumiset ? Kyllä niillä pääsee lehtien palstoille..
        Nyt kansanedustajalla on tärkeä kuntalaisaloite vireillä... tosin itse ainoana allekirjoittajana. Nämä on tietty persujen mielestä yhtä tärkeää yhteisten asioitten hoitamista kuin Halla-ahon päivittämät kravattikuvat....koska tulee jotain konkreettisia tekoja tai edes jotain asiallista ehdotusta näiltä onnettomilta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyvää julkisuutta oli postlootacase ? Entäpä puukauppakartellisotku ? Käräjillä istumiset ? Kyllä niillä pääsee lehtien palstoille..
        Nyt kansanedustajalla on tärkeä kuntalaisaloite vireillä... tosin itse ainoana allekirjoittajana. Nämä on tietty persujen mielestä yhtä tärkeää yhteisten asioitten hoitamista kuin Halla-ahon päivittämät kravattikuvat....koska tulee jotain konkreettisia tekoja tai edes jotain asiallista ehdotusta näiltä onnettomilta ?

        Ai kuntalaissloite SEAMK:n osakkeiden antaminen Vaasan Ammattikorkeakoululle...taitaa olla oman perheen asiaa...toki aloite vuodelta 2018, silloin jo viiras pahoon... ei ihan yhtä pahasti ku Anus Turtiaisella viiraa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe