Jos saisit valita perheesi

Anonyymi

Minkälainen paneurooppalainen perhe sinulla olisi geeneiltään? Ajatus olisi ilmaista paneurooppalaisuus prosentteina, eli sekakansan eurooppalaisen ihanteen mukaan.

Itselläni olisi perheessäni seuraavaa:

Länsiafrikkalaista 30%
Eteläeurooppalaista 30%
Afgaania 10%
Irakilaista 10%
Keskieurooppalaista sekakansaa 10%
Somalia 4%
Itäeurooppalaista 3%
Pohjoismaalaista (ei suomalaista) 2%
Suomalaista 1%

Terveisin vihertyty

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äänestä perussuomalaisia, jotta Suomi ei tulevaisuudessa näyttäisi tuolta aloittajan viestiltä. Kai jengi nyt tajuaa, miksi persunuorilta vietiin tuet?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toine puoli musta, ja toinen puoli valkoinen. Vai olisiko se toisin päin

    • Anonyymi

      En halua olla sekasikiö....Kansojen ja rotujen sekoittaminen on sairasta ja tuhoavaa. Jokaisella on oikeus omaan maahansa ja kansaan johon voi samaistua ja tuntea yhteenkuuluvuutta. Sekasikiönä sitä olisi kun heitteillä, hirvee jo ajatuksenakin.

      • Anonyymi

        Paneurooppalaisuuden ideahan on juuri se, ettet ole mistään varsinaisesti kotoisin, joten sinulla ei ole tarve puolustaa omaa maatasi. Sehän on aivan sama silloin missä asut, kun kaikkialla ihmiset ovat tasaisen sekoittuneita vailla tunnistettavia juuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paneurooppalaisuuden ideahan on juuri se, ettet ole mistään varsinaisesti kotoisin, joten sinulla ei ole tarve puolustaa omaa maatasi. Sehän on aivan sama silloin missä asut, kun kaikkialla ihmiset ovat tasaisen sekoittuneita vailla tunnistettavia juuria.

        Sama idea kuin kommunismissa, kaikki ovat samaa paskaa ilman että jotkut ovat etevämpiä ja menestyneempiä. Kätevät ja älykkäät suomalaiset ovat suhteellisen pian hävinneet maapallolta, kuten muinaiset egyptiläiset ja sumerilaiset. Paitsi juutalaiset ovat niitä, joiden ei tarvitse eikä pidä sekoittua. He tulevat hallitsemaan sitä sekasikiö-sakkia maailmanlaajuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama idea kuin kommunismissa, kaikki ovat samaa paskaa ilman että jotkut ovat etevämpiä ja menestyneempiä. Kätevät ja älykkäät suomalaiset ovat suhteellisen pian hävinneet maapallolta, kuten muinaiset egyptiläiset ja sumerilaiset. Paitsi juutalaiset ovat niitä, joiden ei tarvitse eikä pidä sekoittua. He tulevat hallitsemaan sitä sekasikiö-sakkia maailmanlaajuisesti.

        Ne natsien juutalaisvainot eivät lähteneet tyhjästä eikä syyttä. Idea juutalaisvallasta on ainakin 1800-luvulta saakka kytenyt.

        Miksi tämä juurisyy on täysin unohdettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paneurooppalaisuuden ideahan on juuri se, ettet ole mistään varsinaisesti kotoisin, joten sinulla ei ole tarve puolustaa omaa maatasi. Sehän on aivan sama silloin missä asut, kun kaikkialla ihmiset ovat tasaisen sekoittuneita vailla tunnistettavia juuria.

        Euroopan parlamentissa kiellettiin juuri mepeiltä kansalliset tunnukset, eli maidensa liput. Miksiköhän? Keitä se haittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euroopan parlamentissa kiellettiin juuri mepeiltä kansalliset tunnukset, eli maidensa liput. Miksiköhän? Keitä se haittaa?

        Koska EU on perustettu romuttamaan kansallisvaltiot ja välivaiheeksi kohti yhtä maailmanhallitusta. Myös euro on perustettu Euroopan valtioiden talouden tuhoamisen välineeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska EU on perustettu romuttamaan kansallisvaltiot ja välivaiheeksi kohti yhtä maailmanhallitusta. Myös euro on perustettu Euroopan valtioiden talouden tuhoamisen välineeksi.

        Se on siis se uusi maailmanjärjestys, johon presidentti Niinistö toistuvasti viittaa. "Kehittyvät taloudet nousevat."


      • Anonyymi

        "Sekasikiönä sitä olisi kun heitteillä, hirvee jo ajatuksenakin."

        Suomessa läsivästä pseudokansasta 60% on siperianmongoloidisia sekäsikiöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama idea kuin kommunismissa, kaikki ovat samaa paskaa ilman että jotkut ovat etevämpiä ja menestyneempiä. Kätevät ja älykkäät suomalaiset ovat suhteellisen pian hävinneet maapallolta, kuten muinaiset egyptiläiset ja sumerilaiset. Paitsi juutalaiset ovat niitä, joiden ei tarvitse eikä pidä sekoittua. He tulevat hallitsemaan sitä sekasikiö-sakkia maailmanlaajuisesti.

        Oletteko huomanneet, että vasemmisto-kommarit ovat sitä ns. heikompaa ainesta? Miksi he muuten haluaisivat ilman omaa panosta sitä samaa, johon heillä on muutenkin mahdollisuus, eli ns. keskiluokkaisuuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paneurooppalaisuuden ideahan on juuri se, ettet ole mistään varsinaisesti kotoisin, joten sinulla ei ole tarve puolustaa omaa maatasi. Sehän on aivan sama silloin missä asut, kun kaikkialla ihmiset ovat tasaisen sekoittuneita vailla tunnistettavia juuria.

        Minä olen suomalainen ja juuret syvällä tässä maassa en ikinä asuisi muualla, eikä sekasiöisyys edellenkään kiinnnnosta, eikä ole kellekkään hyväksi. Ihmisellä pitää olla juuret ja mulla ne on täällä missä on 4 vuodenaikaa ja luonto ja vedet vielä puhtaat. Joten ei anneta Suomea vieraille ihmisille joilla ei ole mitään sidettä tänne eivkätkä kunniota maatamme . Myös 5milj. riittää hyvin asukasluvuksi ei yhtään enempää...Siis minä haluan että mulla on tunnistettavat JUURET juuri tässä maassa. Ja haluan olla väriltäni vaalea, oli se sitten rasismia tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen suomalainen ja juuret syvällä tässä maassa en ikinä asuisi muualla, eikä sekasiöisyys edellenkään kiinnnnosta, eikä ole kellekkään hyväksi. Ihmisellä pitää olla juuret ja mulla ne on täällä missä on 4 vuodenaikaa ja luonto ja vedet vielä puhtaat. Joten ei anneta Suomea vieraille ihmisille joilla ei ole mitään sidettä tänne eivkätkä kunniota maatamme . Myös 5milj. riittää hyvin asukasluvuksi ei yhtään enempää...Siis minä haluan että mulla on tunnistettavat JUURET juuri tässä maassa. Ja haluan olla väriltäni vaalea, oli se sitten rasismia tai ei.

        Tovottavasti ne sinun JUURET ei ole kovin syvällä, että pääset liikkumaan


    • Anonyymi

      Mitäs rasisteja täällä oikein pörrää kun kukaan ei ole vielä ilmoittautunut haluavansa olla 100% yönmustia sudanilaisia.

    • Anonyymi

      Mitähän suvusta löytyisikään parempi olla tutkimatta,tai tulee monipuolinen lopputulos?

    • Anonyymi

      Sekoittuminen heikentää kansakunnan moraalia ja arvoja. Sellainen maa on helpompi ottaa ulkopuoliseen hallintaan (EU).

    • Anonyymi

      Tunnettu tieteellinen fakta on että mitä enemmän geeniperimät sekoittuu niin sen terveempiä on jälkeläiset.

      • Anonyymi

        Miksi tästä poistettiin kommentti, jossa viitattiin tiettyihin kansoihin sekoittuneiden älyn puutteeseen?


      • Anonyymi

        Siis WHAAAT!


    • Anonyymi

      Itse vaihdoin ylipainoisen ja lattapeppuisen suomalaiseukon länsiafrikkalaiseen kaunokaiseen ja nyt on perheessä tytär, jota kaikki kuolaa kadulla.

      • Anonyymi

        Taidat itse kuolata eniten.


    • Anonyymi

      Säälittää sunkaltaiset ihmiset, jota häpee suomalaisuuttaan, kaikki muualta tullut on niin ihqua....

    • Anonyymi

      Mulla taas on aito Germaani

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe