Bentsovierotus

Anonyymi

Onko muilla liittynyt bentsovierotus oireisiin pelkotiloja ja jos niin minkälaisia myös vapinaa vielä vuodenkin vierotuksen jälkeen..helpottaako koskaan!? Voiko olla, että vierotus pitkittyy kun on välillä viikonloppuisin ryypiskellyt

4

315

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todellakin on liittynyt pelkotiloja. Ahdistusta ja levottomuutta. Levottomuutta raajoissa. Selittämätöntä pelkoa. Univaikeuksia. Välillä olo on ollut lähellä sietämätöntä ja olo on niin sietämätön että tekisi mieli "ryömiä ulos nahoistaan" ja juosta karkuun kehostaan. Oireet tulee aaltomaisesti pahentuen aina välillä esimerkiksi jos on nukkunut huonosti tai on liikaa stressiä. Stressiä ei kestä vieroituksessa kuten ennen. Stressi laukaisee kehän pahoja oireita mitkä ruokkivat taas lisää levottomuutta ja univaikeuksia ja siitä tulee kehä.

Nuo taitavat olla aika tyypillisiä vieroitusoireita että kokee ahdistusta ja rauhattomuutta - osalla ne taitaa olla lähempänä pelkotiloja ja tosi voimakasta paniikkia. Bentsot aiheuttaa rauhoittumista mutta vieroitus niistä aiheuttaa täysin päinvastaisia oireita eli rauhattomuutta. Erityisesti jos se on tehty pikatahdilla.

Minä en koskisi alkoholiin tai mihinkään gabaan vaikuttavaan vieroituksen aikana, että en pahenna tilannetta. Toki jotkut voi saada hetkellistä helpotusta oloonsa esim. alkoholista mutta krapulat onkin sitten kahta kauheammat ja palautumassa olevat gabareseptorit ei tykkää ja tällä voi sitten vaikeuttaa vieroituksesta selviämistä. Itse en koe mitään tarvetta koskea alkoholiin koska en halua ottaa mitään riskiä oireiden pahenemisesta eikä alkoholin juonti niin mahtavaa ole, että sen takia haluaisin semmoista riskiä ottaa.

Vapina ym oireet voivat olla pitkittyneitä vieroituksen jälkeen joillakin ja niistä voi kestää aikaa kuukausi- tai vuositolkulla parantua. Yleensä kyllä oireet alkavat hiljalleen parantua. Pitkittyneistä vieroitusoireista voi lukea esim. Ashtonin manuaalista.

• Anonyymi

Jopa jotkut lisäravinteet tai lääkkeet voi aiheuttaa oireiden kasvamista joillakin:
        Täällä niitä listattu:
        https://w-bad.org/reactions-setbacks/

En kyllä ihan kaikkia allekirjoittaisi, koska olen esimerkiksi itse hyötynyt magnesiumista mikä mainitaan listassa. Se taitaa olla jossain määrin yksilöllistä kuinka herkkä on ja mikä aiheuttaa huonoja reaktioita vieroituksen aikana.

• Anonyymi

Eihän se viina mene edes päähän , kun bentzot on pois verestä. Tulee kauhea toleranssi ja rahat menee tämän korvikkeen käytössä ihan hukkaan. Toleroitumisesa on se hyvä puoli, ettei sitä kunnon krapulaakaan niin helposti tule ja morkkiksista viis veisaa, kun hyväksyy tosiasiat.,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se viina mene edes päähän , kun bentzot on pois verestä. Tulee kauhea toleranssi ja rahat menee tämän korvikkeen käytössä ihan hukkaan. Toleroitumisesa on se hyvä puoli, ettei sitä kunnon krapulaakaan niin helposti tule ja morkkiksista viis veisaa, kun hyväksyy tosiasiat.,

vieroitusoireet voi kestää n. kaksi vuottakin, ja alkoholi pahentaa oireita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1729
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1102
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    8. 75
      619
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      464
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe