Onko muilla liittynyt bentsovierotus oireisiin pelkotiloja ja jos niin minkälaisia myös vapinaa vielä vuodenkin vierotuksen jälkeen..helpottaako koskaan!? Voiko olla, että vierotus pitkittyy kun on välillä viikonloppuisin ryypiskellyt
Bentsovierotus
4
313
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin on liittynyt pelkotiloja. Ahdistusta ja levottomuutta. Levottomuutta raajoissa. Selittämätöntä pelkoa. Univaikeuksia. Välillä olo on ollut lähellä sietämätöntä ja olo on niin sietämätön että tekisi mieli "ryömiä ulos nahoistaan" ja juosta karkuun kehostaan. Oireet tulee aaltomaisesti pahentuen aina välillä esimerkiksi jos on nukkunut huonosti tai on liikaa stressiä. Stressiä ei kestä vieroituksessa kuten ennen. Stressi laukaisee kehän pahoja oireita mitkä ruokkivat taas lisää levottomuutta ja univaikeuksia ja siitä tulee kehä.
Nuo taitavat olla aika tyypillisiä vieroitusoireita että kokee ahdistusta ja rauhattomuutta - osalla ne taitaa olla lähempänä pelkotiloja ja tosi voimakasta paniikkia. Bentsot aiheuttaa rauhoittumista mutta vieroitus niistä aiheuttaa täysin päinvastaisia oireita eli rauhattomuutta. Erityisesti jos se on tehty pikatahdilla.
Minä en koskisi alkoholiin tai mihinkään gabaan vaikuttavaan vieroituksen aikana, että en pahenna tilannetta. Toki jotkut voi saada hetkellistä helpotusta oloonsa esim. alkoholista mutta krapulat onkin sitten kahta kauheammat ja palautumassa olevat gabareseptorit ei tykkää ja tällä voi sitten vaikeuttaa vieroituksesta selviämistä. Itse en koe mitään tarvetta koskea alkoholiin koska en halua ottaa mitään riskiä oireiden pahenemisesta eikä alkoholin juonti niin mahtavaa ole, että sen takia haluaisin semmoista riskiä ottaa.
Vapina ym oireet voivat olla pitkittyneitä vieroituksen jälkeen joillakin ja niistä voi kestää aikaa kuukausi- tai vuositolkulla parantua. Yleensä kyllä oireet alkavat hiljalleen parantua. Pitkittyneistä vieroitusoireista voi lukea esim. Ashtonin manuaalista.- Anonyymi
Jopa jotkut lisäravinteet tai lääkkeet voi aiheuttaa oireiden kasvamista joillakin:
Täällä niitä listattu:
https://w-bad.org/reactions-setbacks/
En kyllä ihan kaikkia allekirjoittaisi, koska olen esimerkiksi itse hyötynyt magnesiumista mikä mainitaan listassa. Se taitaa olla jossain määrin yksilöllistä kuinka herkkä on ja mikä aiheuttaa huonoja reaktioita vieroituksen aikana. - Anonyymi
Eihän se viina mene edes päähän , kun bentzot on pois verestä. Tulee kauhea toleranssi ja rahat menee tämän korvikkeen käytössä ihan hukkaan. Toleroitumisesa on se hyvä puoli, ettei sitä kunnon krapulaakaan niin helposti tule ja morkkiksista viis veisaa, kun hyväksyy tosiasiat.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se viina mene edes päähän , kun bentzot on pois verestä. Tulee kauhea toleranssi ja rahat menee tämän korvikkeen käytössä ihan hukkaan. Toleroitumisesa on se hyvä puoli, ettei sitä kunnon krapulaakaan niin helposti tule ja morkkiksista viis veisaa, kun hyväksyy tosiasiat.,
vieroitusoireet voi kestää n. kaksi vuottakin, ja alkoholi pahentaa oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644