Bentsovierotus

Anonyymi

Onko muilla liittynyt bentsovierotus oireisiin pelkotiloja ja jos niin minkälaisia myös vapinaa vielä vuodenkin vierotuksen jälkeen..helpottaako koskaan!? Voiko olla, että vierotus pitkittyy kun on välillä viikonloppuisin ryypiskellyt

4

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin on liittynyt pelkotiloja. Ahdistusta ja levottomuutta. Levottomuutta raajoissa. Selittämätöntä pelkoa. Univaikeuksia. Välillä olo on ollut lähellä sietämätöntä ja olo on niin sietämätön että tekisi mieli "ryömiä ulos nahoistaan" ja juosta karkuun kehostaan. Oireet tulee aaltomaisesti pahentuen aina välillä esimerkiksi jos on nukkunut huonosti tai on liikaa stressiä. Stressiä ei kestä vieroituksessa kuten ennen. Stressi laukaisee kehän pahoja oireita mitkä ruokkivat taas lisää levottomuutta ja univaikeuksia ja siitä tulee kehä.

      Nuo taitavat olla aika tyypillisiä vieroitusoireita että kokee ahdistusta ja rauhattomuutta - osalla ne taitaa olla lähempänä pelkotiloja ja tosi voimakasta paniikkia. Bentsot aiheuttaa rauhoittumista mutta vieroitus niistä aiheuttaa täysin päinvastaisia oireita eli rauhattomuutta. Erityisesti jos se on tehty pikatahdilla.

      Minä en koskisi alkoholiin tai mihinkään gabaan vaikuttavaan vieroituksen aikana, että en pahenna tilannetta. Toki jotkut voi saada hetkellistä helpotusta oloonsa esim. alkoholista mutta krapulat onkin sitten kahta kauheammat ja palautumassa olevat gabareseptorit ei tykkää ja tällä voi sitten vaikeuttaa vieroituksesta selviämistä. Itse en koe mitään tarvetta koskea alkoholiin koska en halua ottaa mitään riskiä oireiden pahenemisesta eikä alkoholin juonti niin mahtavaa ole, että sen takia haluaisin semmoista riskiä ottaa.

      Vapina ym oireet voivat olla pitkittyneitä vieroituksen jälkeen joillakin ja niistä voi kestää aikaa kuukausi- tai vuositolkulla parantua. Yleensä kyllä oireet alkavat hiljalleen parantua. Pitkittyneistä vieroitusoireista voi lukea esim. Ashtonin manuaalista.

      • Anonyymi

        Jopa jotkut lisäravinteet tai lääkkeet voi aiheuttaa oireiden kasvamista joillakin:
        Täällä niitä listattu:
        https://w-bad.org/reactions-setbacks/

        En kyllä ihan kaikkia allekirjoittaisi, koska olen esimerkiksi itse hyötynyt magnesiumista mikä mainitaan listassa. Se taitaa olla jossain määrin yksilöllistä kuinka herkkä on ja mikä aiheuttaa huonoja reaktioita vieroituksen aikana.


      • Anonyymi

        Eihän se viina mene edes päähän , kun bentzot on pois verestä. Tulee kauhea toleranssi ja rahat menee tämän korvikkeen käytössä ihan hukkaan. Toleroitumisesa on se hyvä puoli, ettei sitä kunnon krapulaakaan niin helposti tule ja morkkiksista viis veisaa, kun hyväksyy tosiasiat.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se viina mene edes päähän , kun bentzot on pois verestä. Tulee kauhea toleranssi ja rahat menee tämän korvikkeen käytössä ihan hukkaan. Toleroitumisesa on se hyvä puoli, ettei sitä kunnon krapulaakaan niin helposti tule ja morkkiksista viis veisaa, kun hyväksyy tosiasiat.,

        vieroitusoireet voi kestää n. kaksi vuottakin, ja alkoholi pahentaa oireita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1863
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      118
      650
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      649
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      637
    Aihe