Olen syönyt tyroksiinia kilpirauhasen vajaatoimintaan samalla annostuksella jo 15v, ja aina verikoearvot olleet normaalilla tasolla. Ja nyt yllättäen TSH-arvo oli 9.24, eli roimasti yli normaalin, T4-V oli 15,1 eli normaali. Lääkäri kehoitti nostamaan annostusta, mutta enpä puhelimessa älynnyt kysyä syytä, miksi vajaatoiminta taas lisääntyi.
Olo on jo kauan ollut vähän vajaalla, paino nousee eikä aivot pelaa, mutta kun tuo tulee hiipien, ei sitä huomaa. No, nyt älysin kuitenkin kääntyä tälle palstalle, josko teiltä löytyisi vinkkejä pulmaani, alunperin vajaatoiminta alkoi kilpirauhastulehduksesta.
Nuo lääkärin puhelinvastaanotot ovat aika näppäriä, mutta kaikki kysyttävä pitäisi olla paperilla, eikä nopeassa puhelinkeskustelussa älyä kysyä kaikkea, siksi tämä.
Olo on jo kauan ollut vähän vajaalla, paino nousee eikä aivot pelaa, mutta kun tuo tulee hiipien, ei sitä huomaa. No, nyt älysin kuitenkin kääntyä tälle palstalle, josko teiltä löytyisi vinkkejä pulmaani, alunperin vajaatoiminta alkoi kilpirauhastulehduksesta.
Nuo lääkärin puhelinvastaanotot ovat aika näppäriä, mutta kaikki kysyttävä pitäisi olla paperilla, eikä nopeassa puhelinkeskustelussa älyä kysyä kaikkea, siksi tämä.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.