Kenestä Fortumin toimitusjohtaja?

Anonyymi

Anne Berner, Harri-Pekka Kaukonen, Hille Korhonen, Juha-Pekka Weckström, Lauri Kivinen, Lenita Toivakka, Michel Combes, Mika Seitovirta, Nina Kopola, Pertti Korhonen, Stephen Elop, Taneli Tikka ja Tomi Pienimäki ovat tietääkseni ainakin käytettävissä. Kenet tulisi valita Fortumin toimitusjohtajaksi? Miten olisi Roeland Baan, joka nosti Outokummun suosta? Minun mielestäni kansalaisuudella ei ole merkitystä vaan kokemuksella ja osaamisella.

21

4169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikael Aro on käytettävissä. Hän osaisi johtaa minun mielestäni kansainvälistä pörssiyhtiötä.

• Anonyymi

Tero Vauraste on käytettävissä. Miten olisi italialainen Marco Levi, Ahlstromin entinen toimitusjohtaja?

• Anonyymi

Milloinhan Fortum nimittää uuden toimitusjohtajan Pekka Lundmarkin tilalle? Onkohan rekrytointiprosessi missä vaiheessa? Kerrotaanko toimitusjohtajan nimityksestä kesällä vai vasta syksyllä?

• Anonyymi

Onkohan muita toimitusjohtajaksi soveltuvia henkilöitä vapaana ja käytettävissä? Hollantilaisia, italialaisia, ranskalaisia ja saksalaisia?

• Anonyymi

Kanadalainen toimitusjohtaja olisi hyvä :)

• Anonyymi

Pörssiyhtiön johtamisen taitava johtaja olisi aika kiva!

• Anonyymi

Yhdysvaltalainen olisi kanadalaista toimitusjohtajaa parempi :D

• Anonyymi

Jos joku aloituksessa mainituista henkilöistä valittaisiin, myisin heti kaikki osakkeeni. Onneksi löytyy parempiakin vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Öljyn hinnan vaikutus suomalaisten pörssiyhtiöiden kannatavuuteen
      https://lutpub.lut.fi/handle/10024/161173 "Tutkimuksen tulokset osoittavat öljyn hinnalla olevan vaikutusta yritysten kannattavuuteen, vaikkakin melko pienissä määrin. Toimialakohtaisesti vaikutus on kuitenkin suurempi, mikä on luonnollista eri toimialojen riippuvuudesta öljyn suhteen."

• Anonyymi

Markus Rauramo on hyvä toimitusjohtaja. Olisi varmasti ollut muitakin hyviä vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Toimariksi pitäisi valita joku joka ymmärtää jotain energia-alasta eikä jotain pelleä "yleisjohtajaa".

• Anonyymi

Lehti olis hyvä toimitusjohtaja, se varastais loputki mitä on jäljellä

• Anonyymi

Berneri on maanpaossa, enkä ihmettele miksi.

• Anonyymi

Berner oikein SUOMEN ÄLY JA VÄLÄYS.

• Anonyymi

Berner olis hyvä niin sais fortumin helvetin sekaisia kun ei ymmärrä normiasioita. Miten berner saikin taksilalan niin sekaisin. Jo oli tyhmä lestaadiolainen herran haltuun sipilän kanssa

• Anonyymi

BERNER PITÄS NUSSIA JOUKOLLA TAKSI KOPISSA JA TYÖNTÄÄ SEN PERSEESEEN TAKSI KYLTTI.Laittaa se taksiin ja ajella ymp suomea naama ulkona ja porukat sais kivittää koko saatanan akkaa tomaateilla.Lopuks laittaa se vkn lopuks se perse paljaana taksikoppia vasten ja valo kylttiin että porukat varmaan tajuis mistä asiasta kyse.

• Anonyymi

Missäköhän se Anne Berner on nykyään ??
      pitäisi asettaa syytteeseen kyläkuolemista ja VR-uudistuksista.
      Joutaisi keräämään roskia niiltä kyliltä.

• Anonyymi

Taksikyltti menisi kyllä oikeaan paikkaan :)))

• Anonyymi

Se eukko pitäs laittaa hirvipolulle nuolukiveks hirvelle.

• Anonyymi

Berneristä tulee hirvien vapaasti nuoltava

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1849
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1377
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1171
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe