Tarkoituksella Terroristeja vapauteen MTV Uutiset

Anonyymi

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Löytyneekö YLE:n sivuilta tai uutislähetyksistä vastaavia juttuja? Ei ole ainakaan minun silmiini ja korviini osunut. Mikä motiivi YLEllä on vaieta näistä ja uutisoida asiasta vain positiivisessa valossa?

• Anonyymi

Kuten eräässä toisessa ketjussa todettiin. Pekka Haaviston lisäksi tulee tutkia tiedettiinkö YLEssäkin asiasta ja salattiin Haaviston tavoin tieto.

• Anonyymi

Tämä Heli on erittäin korkealla isiksen hierarkiassa olevan miehen vaimo. Sanoo eronneensa, mutta käytännössä nämä ämmät saattavat kaikki olla saman äijän vaimoja. Vihreät ovat omilla toimillaan luomassa Suomeen islamistien klikin.

• Anonyymi

Kyllä. Tästä nimenomaisesta asiasta IL:ssä kirjoitti Sanna Ukkolakin kolumnissaan.

Sitäkin on hyvä pohtia onko tämä Helin ero pelkkää teatteria? Onko todellisuudessa kyseessä vale ero jolla Heli saadaan soluttautumaan Suomeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Tästä nimenomaisesta asiasta IL:ssä kirjoitti Sanna Ukkolakin kolumnissaan.

Sitäkin on hyvä pohtia onko tämä Helin ero pelkkää teatteria? Onko todellisuudessa kyseessä vale ero jolla Heli saadaan soluttautumaan Suomeen?

Mitenkä muslimivaimo muka voi erota, Heli on hyvin vanhoillinen islamisti, halusi sharialakia noudattavaan maahankin mieluummin kuin Suomeen. Veikkaan että puolet Helin lapsista on ukon lapsia, mutta Heli ei ole äiti. Jos ovat teini-iässä niin ovat jo valmiita terroristeja.

• Anonyymi

Turkki on luisunut hyvin pitkälle islamilaiseen diktatuuriin. Erdoganin hallinnon lausumiin voi luottaa suunnilleen yhtä paljon kuin Putinin hallinnon lausumiin.

Turkin agenda on mustamaalata ja mitätöidä kurdien toimintaa, vaikka kurdit ovat tolkullisin porukka niin Syyriassa kuin Irakissakin. Kurdit ovat ainoita, jotka pystyisivät vakauttamaan hallitsemansa alueet, jos heille annettaisiin siihen mahdollisuus.

• Anonyymi

Sata salamaa iskee tulta
      ja koko elämä räjähtää
      Laulaa Vicky Rosti edelleen enteilevästi tulevasta.

• Anonyymi

Eikö Ylenkin valtiollisena mediana tulisi olla kiinnostunut Suomen turvallisuudesta? Ei sanakaan näistä asioista.

• Anonyymi

Ylen Ylisiananttila rummuttaa matujen tahdissa.

• Anonyymi

Pekka Haavistoa viedään kuin Paavo Arhinmäkeä MM voitto juhlissa. Hurlum hei. Vai onko Pekalla jokin oma agenda? Sukulaisia?

• Anonyymi

Mutta nämähän ovat vain viattomia, ymmärtämättömiä naisparkoja, jotka lähtivät rakkauden ajamina miestensä mukaan, eivät he ymmärtäneet, mihin joutuivat ja eivät tehneet siellä mitään pahaa, keittelivät vain ruokaa miehilleen ja vaihtoivat vaippoja lapsilleen, mitä pahaa siinä on? Ei heitä pidä syyttää.

OOPS! Mitenkä minä nyt näin menin kirjoittamaan, tottakai nainen on ihan yhtä fiksu kuin mieskin ja täysivaltainen päättämään omista asioistaan ja vastuussa niistä. Oikeastaan paaljon fiksumpi, kuin mies, ainakin feministien mukaan. Siis nämä naiset lähtivät itse omalla päätöksellään rakentamaan ihannoimaansa kalifaattia ja ovat siitä vastuussa.

OOPS! Ei sen pitänyt mennä näinkään! Taas väärin! Sviddu!

• Anonyymi

Ja Haavisto myös tarjoaa auttavan kätensä. Eli voiko tulkita, että on osallinen näihin operaatioihin?

• Anonyymi

Pitää vain löytää joku ylioppilas Haaviston kaltainen hölmö, joka ottaa vastaan ne terroristit ja vielä maksaakin siitä.

• Anonyymi

BLM! Anarkia ja Terrorismi on mahdollisuus! Hei, me tienataan tällä!

• Anonyymi

Ilmeisesti Pekka Haavisto ja YLE ja erityisesti YLE:n toimittaja Antti Kuronen yhdessä muiden viranomaisten kanssa on Syyriassa ollut operaatio pakoa toteuttamassa. Eihän syyriassa pitänyt autta näitä pakenemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe