SATEENKAARI LAPUA

Anonyymi

onko kaikki lapualaiset sateenkaari väkeä kun on jo monta kuukautta puhuttu turvaväleistä ja siltikin kassajonoissa tunketaan ruotsalais tuntumalle vaikka tilaa olisi takana kuinka paljon,vai eikö ymmärrys piisaa että on vakavasta taurista kysymys,pitäisi ymmärtää orottaa että asiakas kerkiää kerätä ostoksensa pois ennen kuin tunkee kassalle omat ostoksensa jos on yhtään järkeä päässä

8

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lapuan marketissa on turha yrittää pitää turvaväliä,koska idiootit tukkivat heti väliin jos et ole toisen perseessä kiinni,onko lapualla toinen puoli homoja vai mistä johtuu tämä toisen perseelle tunkeminen

• Anonyymi

Notta se on Lapuualaasten geeneissä.

• Anonyymi

ON, ON, ON!!!
      Kirkollisissa yhteyksissä Lapuan homokörttiset AINA äänestävät sateenkaariväen puolesta!!

• Anonyymi

Häh....onko sulla korona? Onko sun kavereilla koronaa? Onko Lapualla paljonkin koronaa?..Miksi itket ruma lapsi?

• Anonyymi

Yllä tyypillistä lesbopörinää!!! Eivät tykkää heteroista!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllä tyypillistä lesbopörinää!!! Eivät tykkää heteroista!!!

Tämä osoittaa, että Lapuasta pitää tehdä homokörtti hiippakunta, ja meille heteroille Seinäjoen hiippakunta!!!

• Anonyymi

-> kansalainen/hietaniemen uomaranta

Iltalehti tietää kertoa juhannuspäivänsä verkkolehdessä, että virkavaltaan kohdennettiin peräti supermassiivinen hyökkäys Hietaniemen uimarannalla. Atakki oli ”silmitön”; kiviä heiteltiin ja ilotulitteita ammuttiin kohti poliisia. Tämä on nyt hyvä valtamedian linkiksi:

Tämä on kaikkein pahinta valtamedian kannalta, näin Suomen nuoriso syyllistetään, vaikka ei ole osaa koko tapahtumaan. Sen näkee siitä kun lukee kommentti palstaa, niin moni kirjoittaja tosiaan luulee, että suomalaiset nuoret on asialla.

• Anonyymi

Joukko Hyökkäsi Suomen Poliisin Kimppuun Ilotulitteilla youtube

Jne. katselkaas vastaavaa miksi tämä sallitaan vielä siitä valestaen mitä valesmedis pumpulein jo painellaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe